Van kleurtjes wordt je vrolijk! En iedere kleur heeft weer een andere werking.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef JDude het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik zoveel kleuren in m'n huis zou kunnen overleven.
Maar als ik er nu rondloop vind ik het keitof en de reacties zijn ook allemaal positief.
Dat is de lichtinval enzo. Ik schiet slechts met mijn K800i toestelletje hè.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Asics het volgende:
wat is dat toch met dat oranje, het lijkt wel of ik 2 kleuren oranje zie.
Mooi is het he? Lijkt me mooi als de zon er op schijntquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Asics het volgende:
wat is dat toch met dat oranje, het lijkt wel of ik 2 kleuren oranje zie.
En de zon is weg voordat het echt heet wordt, dus des avonds heb je geen snikhete slaapkamer! 14quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef Kuukske het volgende:
De slaapkamer ligt op het Oosten dus we hebben 's morgens zon daar.
Morgen weer foto'squote:
ik wacht af!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen weer foto'sof overmorgen. Morgen wordt een dag van voornamelijk spullen sjouwen tussen oud en nieuw huissie.
Hey!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen weer foto'sof overmorgen. Morgen wordt een dag van voornamelijk spullen sjouwen tussen oud en nieuw huissie.
Jullie zijn er morgenavond pasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:11 schreef Berenanus het volgende:
Hey!
We zouden morgen bier drinken!
en zondag alleen de washmasjiene!![]()
Goede tip voor de eerste paar weken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Frezer het volgende:Vergeet je zonnebril niet als je naar bed gaat!
Poeh dat is best snelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Het schiet ontzettend lekker op allemaal. Waarschijnlijk zitten we er volgend weekend al in..
JD woonde als student in een studentenhokkie. Ik kom vanuit het ouderlijk huis, maar heb er al ongeveer 4 maanden bij JD in het hok op zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh dat is best snel
Zo maar even een vraag over het samenwonen :$ Gaan jullie direct van uit het ouderlijk huis samenwonen of hebben jullie beide eerst apart uit huis gewoond ? (Studie e.d.)
Mengverf van Karwei. Ik zal het nummer voor je opzoeken straks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef staticdata het volgende:
heb je enige idee wat voor kleur oranje dat is? vind het wel een coole kleur namelijk
Nr D6.30.70 bij de mengverfshizzleservice van Karwei!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Mengverf van Karwei. Ik zal het nummer voor je opzoeken straks.
Later vanavond nog wat feauteaux updates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |