Niet dus..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
ik rolde eromheen en heb de stekkers eruit getrokken en ben als een gek paniekerig rondjes gaan rennen, toen dat eenmaal klaar was.. ging ik nog een keer paniekerig rondjes rennen!
nou zul je denken: 23, vriendjeloos, kun je op wachten!
maar ik ken mn zus
je opende ook nog een kuttopic tussendoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
ik rolde eromheen en heb de stekkers eruit getrokken en ben als een gek paniekerig rondjes gaan rennen, toen dat eenmaal klaar was.. ging ik nog een keer paniekerig rondjes rennen!
nou zul je denken: 23, vriendjeloos, kun je op wachten!
maar ik ken mn zus
Het enige wat ik nog weet is dat het roze en groot wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:57 schreef Heatseeker het volgende:
Je hebt er aan geroken hé bierbart. Je wilde altijd al weten hoe de doos van zus ruikt.
Welke kleur had het exemplaar? Was het een flexibele of meer een staander.
Meer info omtrend het speeltje van je zus gaarne.
ik zei dus alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef afcajos het volgende:
Seksvideotapes van jouw en je vader?
Maar hij ruikte wel wat vreemd zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:00 schreef bierbart het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog weet is dat het roze en groot was
jij bent de eerstequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef Gambrono het volgende:
heeft iemand je trouwens al uitgemaakt voor kutn0eP
neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef Jekoos het volgende:
Jezus lag onder jezus' bed. Geloof je nu dat god bestaat?
godzijdank heb ik die nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:05 schreef ajf het volgende:
Ik ben werkelijk geschokkeerd. Wat een viespeuk is die zus van jou. En nu pics van haar! Naakt en spelend met het ding graag![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Conclusie: kuttopic!
Bijna vol, en een nieuwe openen hoeft niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |