kut modsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:43 schreef Viswijfje het volgende:
oja en ook nog:
- als ik een topic open dan mag je me afzeiken in plaats van te reageren en dan doen de moderaters niks!!!!
Idd, of hersendood.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef Echo99 het volgende:
Raak nou eens in coma TS
Viswijf is een irritant KUTWIJF!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Viswijfje het volgende:
zo zijn er vast nog meer!
vinden jullie dat ook jammer en welke zijn er dan nog meer?
zullen we in opstand komen!!!!! respect voor elkaar![]()
Hihihi, daat gaat moeilijk.quote:
Dat is geen vooroordeel hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Viswijfje het volgende:
- TMF is niet muziek, want muziek telt alleen maar als het moeilijk is
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het aan jouw eigen post gedrag ligtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Viswijfje het volgende:
het valt me op dat fok veel vooroordelen heeft zoals bevoorbeeld:
- als je niet studeert dan ben je dom
- als je afentoe een typfoutje maakt dan ben je ook dom en willen ze niet eens meer over de inhoud hebben
- vrouwen word niet naar geluisterd of ze vragen om je tieten![]()
1. bullshitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Viswijfje het volgende:
- als je afentoe een typfoutje maakt dan ben je ook dom en willen ze niet eens meer over de inhoud hebben
TMF is ook geen muziekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Viswijfje het volgende:
Laat me raden je bent een vrouw, je luistert naar TMF, studeert niet en bent dyslectisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Viswijfje het volgende:
Afzeiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:01 schreef switchboy het volgende:
dat is toch de bedoeling van 20% van de topics. De TS afzijken
bijna goed, ik ben niet dyslectisch maar als ik afentoe snel typ let ik niet zo op of t allemaal wel perfect nedelands is want t gaat om inhoud vind ik!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:56 schreef je_oma het volgende:
[..]
Laat me raden je bent een vrouw, je luistert naar TMF, studeert niet en bent dyslectisch.
Nou, laat maar zien die tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1. bullshit
2. jij hebt er dan ook schitterende tussen zitten
3. nog nooit last van gehad
mijn voorkeur gaat er naar uit dat die inhoud dan nog leesbaar is ook, maar dat zal wel aan mij liggen danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bijna goed, ik ben niet dyslectisch maar als ik afentoe snel typ let ik niet zo op of t allemaal wel perfect nedelands is want t gaat om inhoud vind ik!
voorspelbaar - 1quote:
Alleen is de inhoud bij jou ook bagger.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bijna goed, ik ben niet dyslectisch maar als ik afentoe snel typ let ik niet zo op of t allemaal wel perfect nedelands is want t gaat om inhoud vind ik!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Jodocus1 het volgende:
Je hebt hier met dit topic ook een vooroordeel namelijk dat iedereen bevooroordeelt is.
dat is niet een vooroordeel want dat merk ik gewoon, niet iedereen mischien maar wel bijna allemaal hoor! wat ik raar vind want fok is toch net zoiets als de wereld en in t echt kom ik nooit zulke mensen met die ideen tegen!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Jodocus1 het volgende:
Je hebt hier met dit topic ook een vooroordeel namelijk dat iedereen bevooroordeelt is.
oh nee natuurlijk is dat geen vooroordeelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is niet een vooroordeel want dat merk ik gewoon, niet iedereen mischien maar wel bijna allemaal hoor! wat ik raar vind want fok is toch net zoiets als de wereld en in t echt kom ik nooit zulke mensen met die ideen tegen!!!
Vermakelijke stukken typ jij. Ben jij een kloon van dat ene monster ivanka?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is niet een vooroordeel want dat merk ik gewoon, niet iedereen mischien maar wel bijna allemaal hoor! wat ik raar vind want fok is toch net zoiets als de wereld en in t echt kom ik nooit zulke mensen met die ideen tegen!!!
Dan heb je waarschijnlijk mazzel dat je de 3% tegenkomt zonder vooroordeel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Vermakelijke stukken typ jij. Ben jij een kloon van dat ene monster ivanka?
Dat is wel een vooroordeel. Niet iedereen houdt er dezelfde mening op na. Als je zegt dat iedereen op Fok! deze vooroordelen heeft, ben je zelf geen haar beter dan die iedereen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
nog zo een:
- als je wel een eigen mening hebtoverdreven dom doet, ben je een kloon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is wel een vooroordeel. Niet iedereen houdt er dezelfde mening op na. Als je zegt dat iedereen op Fok! deze vooroordelen heeft, ben je zelf geen haar beter dan die iedereen.
Dat komt omdat je ouders je beschermen. Misschien moet je eens op jezelf gaan wonen om de echte wereld te leren kennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:09 schreef Viswijfje het volgende:
in t echt kom ik nooit zulke mensen met die ideen tegen!!!
ROT NOU EENS OP KUTKLOON.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ook niet beter maar wel even goed en veel doen hier alsof ik malle ellie ben en das dus echt niet zo hoor
![]()
Je wekt wel die indruk...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ook niet beter maar wel even goed en veel doen hier alsof ik malle ellie ben en das dus echt niet zo hoor
![]()
ik heb er nooit een moment aan getwijfeld andersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |