Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:20 schreef Frollo het volgende:
[afbeelding]
Hey jogy, zocht je deze?
edit: fuck, ik wil ook posts kunnen verwijderen.
Eerst ff zeiken, daarna sluiten en negerenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef jogy het volgende:
Hm, open laten en afzeiken of sluiten en negeren? Moeilijk moeilijk.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Snakey het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, FOK! loopt leeg.![]()
Modjes werkloos, moeten ze ineens sociaal doen en bier drinken en neuken enzo...![]()
Ow wacht...![]()
Hoi Jogy,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef jogy het volgende:
open laten en afzeiken
Modjes die neukenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Snakey het volgende:
Modjes werkloos, moeten ze ineens sociaal doen en bier drinken en neuken enzo...![]()
Ow wacht...![]()
Crap. Zonder dit 'werk' zal ik binnen no time van drank naar softdrugs, van softdrugs naar coke, van coke naar heroïne en vanaf daar naar straatcrack en terpentine glijden. Ik ga maar vast een leuk plekje in een vuilcontainer zoeken die ik dan 'thuis' kan noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Snakey het volgende:
Ow wacht...![]()
drie maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:29 schreef zarGon het volgende:
Wanneer komen de andere drie sfeerverpesters?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:37 schreef Blight het volgende:
Nou jongens, we kunnen de boel wel opdoeken. Ik heb net Danny gesproken en hem gewezen op dit topic en hij ziet het niet meer zitten nu Saik0 het zat is. Jarenlang hebben we met zijn allen gewerkt aan een leuk en toegankelijk forum voor iedereen, maar blijkbaar zijn we toch ergens de mist in gegaan.
Momenteel is Danny bezig met het maken van een offerte om FOK! aan te kunnen bieden aan GeenStijl. Beiden partijen verwachten tegen het einde van de week de onderhandeling af te ronden en met nieuws naar buiten te komen.
Tja, lullig maar ik snap het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:37 schreef Blight het volgende:
Nou jongens, we kunnen de boel wel opdoeken. Ik heb net Danny gesproken en hem gewezen op dit topic en hij ziet het niet meer zitten nu Saik0 het zat is. Jarenlang hebben we met zijn allen gewerkt aan een leuk en toegankelijk forum voor iedereen, maar blijkbaar zijn we toch ergens de mist in gegaan.
Momenteel is Danny bezig met het maken van een offerte om FOK! aan te kunnen bieden aan GeenStijl. Beiden partijen verwachten tegen het einde van de week de onderhandeling af te ronden en met nieuws naar buiten te komen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef BabblingBrook het volgende:
Modjes die neuken...
Damn ik ben wel visueel ingesteld.
Omdat het zich afspeelt in een blokhut?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:42 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Waarom komt er in mijn visualisatie van bovengenoemd feit boenwas voor?
dat moetquote:
dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |