abonnement Unibet Coolblue
pi_50846792
Meredith had toch niks ingevuld bij haar examen, dus hoe kan ze het dan ooit gehaald hebben?

Redelijk gare laatste aflevering imho
pi_50846811
Meredith heeft toen volgens mij nog die extra kans gekregen om het alsnog te maken, vanwege alle ellende eromheen toen..

Bailey en Callie waren in de running voor dezelfde eer, alleen ging iedereen ervanuit dat Bailey die zou krijgen(zij ook).. En dat valt nu dus tegen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 26 juni 2007 @ 07:57:35 #153
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50847115
Meredith mocht het later nogmaals maken, zij heeft het gewoon gehaald volgens mij.

Callie en Bailey zijn nu beiden residents en wilden allebei chief resident worden (dus de baas van alle residents), Bailey is dus gewoon nog steeds wat ze was, Callie is iets hogerop.

Ben benieuwd wat ze met George gaan doen ja, stay-at-home-dad ofzo?
pi_50847250
Wat een aflevering, weer heerlijk ouderwets! Echt super jammer dat we het nu zo lang moeten missen zeg.. pff! Ik verheug me echt zo op het volgende seizoen
pi_50847923
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef Nesle het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh nu heb ik hem door!
Lexie was vorige week aan de flirt met Derek en nu is die Lexie een nieuwe intern in Seattle Grace en waarschijnlijk ook nog familie van Meredith?
Haha, precies
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:22:20 #156
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50848270
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef Nesle het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh nu heb ik hem door!
Lexie was vorige week aan de flirt met Derek en nu is die Lexie een nieuwe intern in Seattle Grace en waarschijnlijk ook nog familie van Meredith?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:57:57 #157
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_50849025
Ik moest huilen gisteren Christina
Saartje
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:16:30 #158
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50849475
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moest huilen gisteren Christina
me 2
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:22:25 #159
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50849628
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:22 schreef Starlie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halfzus, en volgens mij is dat geen spoiler gezien Susan of Meredith's vader het al wel eens over haar gehad hebben.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_50850294
De reden dat The Nazi geen Chief is geworden is volgens mij omdat ze een gezin heeft. Richard wil haar dat niet aan doen ( kijkend naar zijn eigen gezin). Althans dat lijkt mij de meeste logische verklaring.
pi_50850502
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef Nuna het volgende:

[..]

Haha, precies
hehe, ik was wat traag van begrip gisteren
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:56:42 #162
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50850579
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:46 schreef AssyriskaFF het volgende:
De reden dat The Nazi geen Chief is geworden is volgens mij omdat ze een gezin heeft. Richard wil haar dat niet aan doen ( kijkend naar zijn eigen gezin). Althans dat lijkt mij de meeste logische verklaring.
Dus kiest hij Callie, om haar kansen op een gelukkig leven met George te verpesten?

Ik denk dat Bailey gewoon de beste persoon is om nieuwe stagiares te begeleiden, en dat ze daar als Chief Resident geen tijd voor heeft.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:00:02 #163
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50850668
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:22 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Halfzus, en volgens mij is dat geen spoiler gezien Susan of Meredith's vader het al wel eens over haar gehad hebben.
Nee, het is gewoon bekend dat Lex de (half) zus is.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:49:41 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50852377
Aan de ene kant een hele sterke, maar aan de andere kant een kutte aflevering.

Ultiem goed vond ik Christina's breadown, met de ketting en het schreeuwen. De dramatiek, van de normaal zo koelbloedige Christina, de wanhoop, maar ook het gevoel van vrijheid wat ze ook zei "I am free". Het was gewoon te mooi. Ik vond trouwens Christina's hysterie toen ze d'r geloftes kwijt was ook super.

De scène tussen Bailey en George was ook goed.

Maar ik vind het stom dat Chief Chief blijft. Ik vind het stom dat Alex niet gewoon meteen achter iets aangaat wat ie leuk vindt. Ik vind het héél stom dat Bailey niet de promotie kreeg die ze zo graag wilde.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:49:49 #165
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50852382
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:22 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Halfzus, en volgens mij is dat geen spoiler gezien Susan of Meredith's vader het al wel eens over haar gehad hebben.
Mijn excuses halfzus, verkeerd gezegd. En ik dacht ik zet het in een spoiler omdat er nog wel eens mensen zijn hier die niet alles weten en dan boos worden omdat het niet in een spoiler tag staat!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:49:55 #166
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_50852386
Jeetje, wat een kutaflevering (wel goed, maar kut dat er zoveel losse eindjes zijn nu... ).
Lex werd toch besproken in die aflevering dat Meredith's andere zus in het ziekenhuis lag voor haar kindje? Zij vertelde dat haar (en Meredith's) vader zo trots was op Lexie omdat zij medicijnen studeerde. Te verwachten dus, dat dat nog een keer terug zou komen.

Ik dacht trouwens even dat Bailey geen resident zou worden omdat zij de nieuwe chief zou worden... Zal volgens de hiërarchie waarschijnlijk niet kunnen, maar lijkt me wel geweldig!

Is het echt zo dat er personages gaan verdwijnen? Wat jammer! Er wordt inderdaad steeds gehint dat Addison verdwijnt, maar dat zou ik echt jammer vinden. En Burke?! Nee toch?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_50852540
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef Hik het volgende:
Is het echt zo dat er personages gaan verdwijnen? Wat jammer! Er wordt inderdaad steeds gehint dat Addison verdwijnt, maar dat zou ik echt jammer vinden. En Burke?! Nee toch?!
Als je van zulke dingen niet op de hoogte bent zal ik niet gaan teruglezen in vorige topics

Lex is dus halfzus van Meredith, ja dat was het.. moest er eventjes over nadenken. Zal zij dan nog de reden zijn dat George als nog het overnieuw gaat doen? Stiekem hoop ik dat.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:55:52 #168
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_50852587
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Als je van zulke dingen niet op de hoogte bent zal ik niet gaan teruglezen in vorige topics

Lex is dus halfzus van Meredith, ja dat was het.. moest er eventjes over nadenken. Zal zij dan nog de reden zijn dat George als nog het overnieuw gaat doen? Stiekem hoop ik dat.
Ja, dat zal leuk worden George wil d'r, McDreamy doet 'r, en met Alex gaat ze vreemd... Iedereen weer gelukkig
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:00:39 #169
62964 Little_Acorn
You would know
pi_50852774
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:33 schreef Skaai het volgende:
Ik begon te gillen toen net op het einde het beeld opeens vast sloeg. Maar dat was van helehele korte duur. .
Ja, haha, wij zaten hier ook te schreeuwen; DIT KAN NIET WAAR ZIJN!!!! O, wat een angstaanjagend moment was dat....
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:16:13 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50853240
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moest huilen gisteren Christina
Ik ook natuurlijk.
Wat een acteerwerk en sowieso zo triest en zo jammer dat ze niet getrouwd zijn Ik voelde me wel een beetje Meredith toen ze zei dat het haar vertrouwen gaf als Christina met Burke zou trouwen

Zou denk ze ook niet getrouwd zijn als hij de serie niet uit had gemoeten Het was best hard, Burke echt gewoon helemaal stuk gemaakt ook.....eerst een mooie scene met hem en zijn vows, dan moet je toch wel van hem gaan houden. En daarna, zo'n enorme zak
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:19:12 #171
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50853340
Ik dacht trouwens dat het allang duidelijk was dat Bailey sowieso Richard niet zou opvolgen? Hij heeft toch eerder al gezegd dat hij, iemand zocht om de tijd op de te vullen totdat Bailey er klaar voor was.
pi_50855637
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht trouwens dat het allang duidelijk was dat Bailey sowieso Richard niet zou opvolgen? Hij heeft toch eerder al gezegd dat hij, iemand zocht om de tijd op de te vullen totdat Bailey er klaar voor was.
Jep, volgens mij zei hij idd iets van dat Bailey op zich er wel geschikt voor was, maar pas later, nu nog niet.
People live to learn things, and I learn to live...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:40:36 #173
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50858580
Isaiah Washington: 'They fired the wrong guy'
quote:
NEW YORK (AP) -- Isaiah Washington, fired this month from "Grey's Anatomy" following the firestorm he started with a homophobic invective, hit back at the network Thursday.

"They fired the wrong guy," the 43-year-old actor said in an interview with the Houston Chronicle.

He blames former cast mate T.R. Knight for stoking the scandal that led him to lose his role in the ABC hit. Knight is the one who should have been let go, he told the newspaper.

"I have to clear my name," said Washington. "I'll start from the beginning. I'm telling everything. So here's the truth."

Washington, who said he is considering a lawsuit, accused Knight of exploiting the controversy in order to get a salary increase and to enhance his role.

Washington drew fire after using the anti-gay epithet backstage at the Golden Globe Awards in January while denying he'd used it previously against Knight, 34, during an on-set dustup with co-star Patrick Dempsey.

Knight, who announced soon after the initial fracas that he was gay, told talk-show host Ellen DeGeneres in January that Washington used the slur against him and that "everyone (on the set) heard" him do so.

"That's a lie," Washington told the Chronicle. "I used the word during a disagreement with Patrick. I apologized for that. We shook hands and went back to work."

Washington was criticized for his comments by gay-rights groups, as well as by fellow cast member Katherine Heigl. Expressing contrition, he said he was seeking therapy and filmed a public-service announcement in which he said "words have power" to hurt or heal. (Watch Washington talk about the power of words Video )

"I was not fired for making homophobic slurs," Washington said. "I did everything I said I would do. ... I wanted everyone to know I was remorseful."

A spokeswoman for ABC did not immediately return a phone call Thursday by The Associated Press seeking comment.

"I'm not angry," Washington told the Chronicle. "I'm disappointed."
Lekker hecht groepje daar
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:45:33 #174
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_50858782
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef BMH het volgende:
Isaiah Washington: 'They fired the wrong guy'
[..]

Lekker hecht groepje daar
Eerlijk gezegd had ik liever George eruit dan Burke...
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_50858914
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ja, dat zal leuk worden George wil d'r, McDreamy doet 'r, en met Alex gaat ze vreemd... Iedereen weer gelukkig
Nou, dat zou perfect zijn indd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')