sommige mensen schranzen nou eenmaal graag, die zitten nooit volquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:41 schreef Skv het volgende:
Ga gewoon voor kwaliteit in plaats van kwantiteit joh..Dan betaal je iets meer en heb je iets minder, maar veel meer kwalitatieve waar voor je geld..
Rode kaviaar welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef Sebasser het volgende:
Hebben ze ook zoiets met kaviaar?
en kikkerbilletjes?
hehe...
TVPquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Ringo het volgende:
...
Is er ook een bordeel waar je onbeperkt met het lekkerste meisje mag neuken?
Pciesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Ringo het volgende:
Onbeperkt kreeft eten. Zo platvloers..
Is er ook een bordeel waar je onbeperkt met het lekkerste meisje mag neuken?
Leuke tip.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef sanni het volgende:
TS:
Van 10 tot en met 28 september 2007 organiseren wij weer ons Kreeftenfestival. Van maandag tot en met vrijdag, van 18.00 - 21.30 uur, kunt u voor slechts ¤ 35,00 onbeperkt kreeft eten! Inclusief amuse, voorgerechtenbuffet, hoofdgerechtenbuffet én dessertbuffet!
bron
En zie hier de Nederlands mentaliteit.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:16 schreef nexus-pilot het volgende:
Iets wat leuk is is dat als je ergens All You Can Eat hebt , dat je dan van thuis een meeneem doosje meebrengt en daar je eten in stopt , dan kan je die mensen leeg plunderen EN je hebt genoeg voedsel voor een dag of 2
Behalve dan dat je op straat geschopt wordt als ze het in de smiezen krijgen... Haal dan gewoon voor hetzelfde bedrag Chinees op, kan je ook een week van eten.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:16 schreef nexus-pilot het volgende:
Iets wat leuk is is dat als je ergens All You Can Eat hebt , dat je dan van thuis een meeneem doosje meebrengt en daar je eten in stopt , dan kan je die mensen leeg plunderen EN je hebt genoeg voedsel voor een dag of 2
Hm, vroeger was het écht een rampenplek eersteklas die "binnentuin" van Holiday Inn Leiden. Plastic nepplanten, wit plastic tuinstoelen en huilende kinderen op het levensgrote schaakspel naast de tafeltjes tijdens het families-mogen-gratis-als-ze-maar-overlast-veroorzaken-buffet. Net even gegoogled en het ziet er beter uit, positieve verhalen en goede wijn-menukaarten (voor het geld).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke tip.![]()
Denk dat we dat in september maar eens gaan doen.
Gereserveerd voor a.s. donderdag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke tip.![]()
Denk dat we dat in september maar eens gaan doen.
Mooi zo, des te meer kreeft voor mij.quote:Op maandag 10 september 2007 16:17 schreef Roquefort het volgende:
Ach, lama, geef mijn portie maar gewoon aan Fikkie Golfer, ieder zijn meug.
Ik ga misschien ook reserveren. Lijkt me wel lekker. Was er nog veel plek of geen idee?quote:Op maandag 10 september 2007 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, des te meer kreeft voor mij.![]()
Vrijdag a.s. was al volgeboekt.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga misschien ook reserveren. Lijkt me wel lekker. Was er nog veel plek of geen idee?
Ja hoor. Ook allerlei lekkere hapjes met kreeft. En daarvoor een kreeftenbisque als amuse.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
Zag dat het goed heeft gesmaakt. Kan niet wachten. Jullie hebben geen voorgerechten genomen?
Hoeveel heb je er weggewerkt?quote:Op maandag 24 september 2007 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
Het was zeer lekker. De foto's moet ik nog overzetten. Zal kijken of ik daar vanavond tijd voor heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |