ik sleep hem wel meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
maar die neem ik nooit mee naar school, omdat ie niet in mijn kluisje past, en ik geen zin heb om er de hele dag mee te slepen en op te letten als i kpraktijk heb
hallowquote:
geen draadloos internet op schoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
ik sleep hem wel meekan ik tenminste OVERAL fok!ken en/of msnnen
msn dan vooral met 52746 of nu ook wel 278743quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
ik sleep hem wel meekan ik tenminste OVERAL fok!ken en/of msnnen
kutschoolquote:
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Toetsenbord is viezer dan de WC bril... was een tijdje terug op TV
leg eens een plakje kaas onder de microscoop zou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb het zelf ook weleens getest op school
vooral de toetsenborden en muizen in het OLC zijn om te kotsen zo smerig
ikweetsquote:
whehequote:
en wat dacht je van de deurknop van de wc-deur. Of geld!quote:
dan zie je geen rukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
leg eens een plakje kaas onder de microscoop zou ik zeggen
ieewwww...daarom eet ik die dingen dus echt nooit.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
en wat dacht je van de deurknop van de wc-deur. Of geld!
Net zo leuk als die pinda's in café waar iedereen met (ongewassen WC) handen in zit te graaien
Ik wil dit niet weten geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Net zo leuk als die pinda's in café waar iedereen met (ongewassen WC) handen in zit te graaien
Kijk, iemand die er verstand van heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zie je geen ruk
er valt namelijk geen licht door een plakje kaas
opkweken en de cultuurtjes die dan groeien daarentegen gaat prima
en een oplossing maken van kaas en dat onder de microscoop flikkeren is ook altijd jummie
Of poepsexquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hai2ubackquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai2u
BrandXquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar ga je je in vergissen... je vergroot het immers gewoon zoveel keer... licht heb je genoeg van de omgeving om je heen.... maar in elk geval zie je 'het' krioelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zie je geen ruk
er valt namelijk geen licht door een plakje kaas
opkweken en de cultuurtjes die dan groeien daarentegen gaat prima
en een oplossing maken van kaas en dat onder de microscoop flikkeren is ook altijd jummie
deurknoppen van wc' s eet ik ook nooit?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ieewwww...daarom eet ik die dingen dus echt nooit.....![]()
![]()
![]()
Heb je ook last van ijzer tekortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
deurknoppen van wc' s eet ik ook nooit?![]()
wie kijkt er dan ook naar Nikkellelodeonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
waaaah
HIJ op nickelodeon
tief op met je EO-lied![]()
![]()
altijd leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar ga je je in vergissen... je vergroot het immers gewoon zoveel keer... licht heb je genoeg van de omgeving om je heen.... maar in elk geval zie je 'het' krioelen
schat....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wie kijkt er dan ook naar Nikkellelodeon![]()
en het ging over deurknoppen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
schat......het gaat over pinda's die je in een restaurant aangeboden krijgt, of perpemuntjes....
![]()
Wat? Blij dat ik onwetend benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
waaaah
HIJ op nickelodeon
tief op met je EO-lied![]()
![]()
Komen uit Chinaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en het ging over deurknoppen...
quote dan niet alles, dan weet ik toch nie wat je bedoeld
en wat zijn perpemuntjes?
als je leven je lief is, google dan nietquote:
dank jequote:owja, ik weet dat je laborante benttof wel
Klonenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Wat gaan jullie weer ongehoord hard zeg....![]()
Ik, OA, insinueer dat jij, MPG, de eigenaar bent van kloon schoonOA....![]()
Ohoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Wat gaan jullie weer ongehoord hard zeg....![]()
Ik, OA, insinueer dat jij, MPG, de eigenaar bent van kloon schoonOA....![]()
hai4u.*unknownTLD* was volgens zo'n site met tubgirl of goatse ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai2u
ijzeroverschot. "wie heeft waar piercings?" is nu de vraagquote:
Zijn debiel?quote:
kan ik heel kort over zijn: behalve oorbellen heb ik nergens ijzerwarenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
ijzeroverschot. "wie heeft waar piercings?" is nu de vraag
Juist Jort...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en het ging over deurknoppen...
quote dan niet alles, dan weet ik toch nie wat je bedoeld
en wat zijn perpemuntjes?
En terecht!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho. Daar stel jij, OA, mij, MPG, zwaar teleur. Ik, de man zonder klonen, beschuldigen van het vervuilen van deze SC door middel van een schaamteloos slechte imitatie van jouw schoonvader
.
* JortK probeert in te loggen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Juist Jort...![]()
Daarom heb ik de mijne achter een wachtwoord weggestopt... (wkjhnfjkw454w) ofzoiets...![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK probeert in te loggen...
Nee dat is hem niet
wenkbrauw, navel, labret hierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
want?quote:
alleen 2 tattoo's....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
labret?quote:
quote:
omndat wij heel sociaal zijn... komt door het vele koffie leutenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk zo snel met topics?
Hahaha! Daar ben je mod voor hè!quote:
heb nog geen koffie gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
omndat wij heel sociaal zijn... komt door het vele koffie leuten
Wij hebben elkaar ook heel veel te vertellen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk zo snel met topics?
Nee, sommige hebben er super veel zonder ban. Weet eigelijk niet waar ze op slaan maar ik heb er pas 1.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha! Daar ben je mod voor hè!
* vrolijke-frits erg braaf is met slechts een paar notes![]()
Hoe zit dat eigenlijk met notes? Bij een bepaald aantal krijg je een ban ofzo?
Gezellig. Nog wat gepraat met de buuf?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb nog geen koffie gehad
oeh oeh ik heb de moeder van cross nog gezien toen ik aan het voetballen was
nah we zijn gewoon goed in spammenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar ook heel veel te vertellen!
Neuh, maar ze kunnen wel gebruikt worden als 'voorgeschiedenis' zeg maar, net als snelheidsovertredingen van >30 km/u.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
fruts en cross kunnen datquote:
Lenny....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
*checkt fobo
hahaha je bent voor psv
losert! boer!
Gaaf hèquote:
Een beetje 'Big Brother is watching you' dus!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, sommige hebben er super veel zonder ban. Weet eigelijk niet waar ze op slaan maar ik heb er pas 1.
MPG stangen is leuk!quote:
je hebt er minder dan ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha! Daar ben je mod voor hè!
* vrolijke-frits erg braaf is met slechts een paar notes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |