De vuile geelzuchthonden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef Mortale het volgende:
't ligt aan FAN
Het is vaak zo dat je je niet kunt registreren als er een grote oorlog gaande is. Wachten tot ie afgelopen is, we let you know.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:19 schreef Wouser het volgende:
[..]
Tof... Heb gezien dat ik me niet kan registreren...kan iemand mss een pm sturen wanneer registratie weer open is... Aangezien ik zeker niet elke dag ga checken enzo
We hebben iemand met photoshop skills nodigquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:32 schreef Wouser het volgende:
En weet dus iemand wanneer registratie weer open gaat???ja de FOK!vlag en FOK!wapen zuigen best wel
![]()
http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK
Fuck youquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:32 schreef Wouser het volgende:
En weet dus iemand wanneer registratie weer open gaat???ja de FOK!vlag en FOK!wapen zuigen best wel
![]()
http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK
Steekt hand op...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef Timmehhh het volgende:
Oke wie wil er aid?
Zwakke landen die nog nooit aid hebben gehad mogen nu hun hand opsteken.
Morgen 2,5 miljoen aan taxes innen
indeedquote:
Ik kan het niet eens ladenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef Shawn het volgende:
[..]
indeed
Hoe zit het met de homepage: http://www.fokalliance.com (snel genoeg?)
FJD, kun je mij de FTP gegevens sturen zodat we het forum op mijn server kunnen testen?
zie post boven je....quote:
te snel? ik zal eens kijken of ik het kan fixenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:25 schreef Document1 het volgende:
Die nieuws banner op de homepage gaat een beetje snel.... of ligt dat aan mij?
is goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, als je FTP gegevens geeft kan ik phpbb wel even op jouw server zettenKijken hoe snel het daar gaat
Wie wat waar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die gozer heeft nog steeds niet betaald
De ene keer werkt het wel, de andere keer weer erg slechtquote:
Van mijn part welquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef FJD het volgende:
[..]
De ene keer werkt het wel, de andere keer weer erg slecht
Mag de Adsense wel blijven staanGaat net zo lekker, al een dollar of 50 dankzij jullie voor t goede doel
Ik doe alleen mij best voor de Alliance. Ik weet ook wel dat het een paintbroddelwerk is. Maar mensen die zelf niets maken, moeten ook niet zeuren.quote:
Maar wel ons geliefde rechterquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:58 schreef Madine het volgende:
Ik ben de postcodeloterij toch zeker niet!
val hem aan danquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die gozer waar ik oorlog mee had![]()
Great war 4 is eigenlijk al gaande hequote:Op donderdag 21 juni 2007 01:22 schreef Madine het volgende:
Ik heb zin in een full scale war.
Overleven we nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:22 schreef Madine het volgende:
Wat zeg je? Peace mode?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:22 schreef Madine het volgende:
Oneens. Iedereen vs FAN is geen Great War. Het is gewoon een slachting van een grootmacht, niets meer. FAN is overigens al meer dan 1,000,000 NS kwijtquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:42 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Great war 4 is eigenlijk al gaande he![]()
Ik stond 10e, op de 1e pagina dus maar ik ben m'n plaatsje weer kwijt geraakt zag ik netquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:13 schreef Document1 het volgende:
Kut, net 400k er doorheen gejaagt door infra te kopen, sta ik nog steeds 12de in de rankings
Tja ik kan niet meer op het forum komen, dus ik kan niet de landen kiezen die in aanmerking komen voor techdealerquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:20 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Oneens. Iedereen vs FAN is geen Great War. Het is gewoon een slachting van een grootmacht, niets meer. FAN is overigens al meer dan 1,000,000 NS kwijt
Whizzkith / TerechT: wanneer komt de tech-trade chain op gang? Ik zou graag mijn landje laten groeien om vervolgens 300k aan achterstallige belastingen te innen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |