abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50607904
Of je doet gewoon naakt de deur open met een dikke joint in je mond
komen ze nooit meer terug (heb dus ook al 15 jaar geen last meer van ze)
pi_50607996
Ik zag laatst een oud wijf door de stad lopen met een bord met "Jezus" erop.
pi_50608110
jehova's gaan de deuren lang vanuit de opvatting dat we allemaal verloren zijn, na de opstanding van Jezus ofzo komen wij allemaal in de hel en gaan hun allemaal naar de hemel (of 100.000 mannelijke maagden heb ik wel eens ergens gelezen). Ze dringen hun geloof dus op aan ons in de hoop ons te redden van de hel.....best aardig van ze toch? Ik maak altijd wel een praatje met ze, maar ik weiger boekjes aan te nemen of ze binnen te laten.
pi_50608178
geen last van, ik ben dennis van de Ven , citroen dealer te heemskerk
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_50608271
Je verhaal komt aardig ongeloofwaardig over. Gereformeerde jehova's? En god? Ze geloven niet in god maar in Jehova.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:44:38 #31
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_50608420
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:40 schreef zout-droppie het volgende:
Je verhaal komt aardig ongeloofwaardig over. Gereformeerde jehova's? En god? Ze geloven niet in god maar in Jehova.
Wat denk je dat Jehova is?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:46:27 #32
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_50608498
quote:
De Jehova's getuigen, ook wel gespeld als Jehovagetuigen of Jehovah's getuigen, zijn leden van een millenianistische stroming die zichzelf als christelijk beschouwt maar door vrijwel alle christelijke kerken niet als zodanig wordt erkend. Hun kerkgenootschap wordt aangeduid als Jehovah's Getuigen (met een h), maar heet in werkelijkheid "Wachttoren- Bijbel en Tractaatgenootschap". Men treedt toe tot de gemeenschap door volledige onderdompeling (doop) op (bijna) volwassen leeftijd; de getuigen kennen geen kinderdoop.

Jehova's getuigen geloven dat de Bijbel het onfeilbare Woord van God is. Zij beschouwen de 66 boeken van de protestantse canon als door God geïnspireerd en als absolute waarheid. Bij interpretatie ervan hanteren zij het principe: letterlijk waar mogelijk, symbolisch waar het niet anders kan. De getuigen geloven in een vrij letterlijke versie van het scheppingsverhaal in Genesis, met dat verschil dat de "dagen" van de schepping worden beschouwd als perioden van duizenden jaren. Op basis hiervan kunnen ze worden geclassificeerd als Oude-aardecreationisten. Ook de wonderen in de Bijbel worden beschouwd als historische feiten.

Jehova's getuigen zijn een "eindtijdbeweging", dat wil zeggen: zij geloven dat de mensheid zich in de "eindtijd" bevindt, de laatste fase voor het ingrijpen door God met als doel de aarde te zuiveren van alle goddeloosheid. Ze geloven dat Jezus' koninkrijksmacht in 1914 is gestart en dat het eind van 'het samenstel van dingen' (in andere vertalingen 'de wereld') nabij is. Hier doelen zij op de huidige systemen waaronder mensen leven en die dus de maatschappij ordenen.

De beweging werd eind 19e eeuw in de Verenigde Staten als de Bijbelonderzoekers gestart door Charles Taze Russell.

Georganiseerd via het Wachttorengenootschap (de wettelijke corporatie van de Getuigen) zijn er wereldwijd zo'n 6,5 miljoen Getuigen in 236 landen, waarvan ongeveer 25.000 in België en bijna 32.000 in Nederland. Belangrijkste kenmerk van hun activiteiten is de prediking van huis tot huis, waarbij de leden van de beweging hun boodschap zoals weergegeven in de publicaties van het Wachttorengenootschap trachten te verspreiden.
Wiki
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_50608551
Laatst waren er ook nog van die jehova's bij mij aan de deur, maar ze hadden al snel door dat ik er geen zin in had en toen ik de deur wou dicht gooien zat er al heel snel een voet tussen de deur, nadat ik deze helemaal kapot had geslagen heb ik de andere ook maar naar binnen gesleept om haar een lesje te leren. Ze stribbelde nog tegen omdat ze de kelder niet in wou, maar een paar goede trappen tegen haar slaap deze haar deden haar wel van gedachten veranderen. Toen deze eenmaal beneden in de kelder kreunend van de pijn lag was ik maar eens opzoek gegaan naar de andere, wonder boven wonder had die andere het einde van de oprit al gehaald met haar verbrijzelde enkel. Toen ik deze teef ook aan haar haren de kelder in had gesleept begon de echte pret. Ik had ze eens even laten zien wat het geloof nou is en dat ik ze eens wat dichter bij jezus zou brengen. Na een paar uur zweepslagen happen begon de lol er toch wel een keertje af te gaan toen heb ik ze allebei maar op een sybian gebonden en die dingen op maximaal vermogen gezet.

Nu ik er aan denk... dat was alweer drie weken geleden
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:47:45 #34
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50608562
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef iamthezenmaster het volgende:
jehova's gaan de deuren lang vanuit de opvatting dat we allemaal verloren zijn, na de opstanding van Jezus ofzo komen wij allemaal in de hel en gaan hun allemaal naar de hemel (of 100.000 mannelijke maagden heb ik wel eens ergens gelezen). Ze dringen hun geloof dus op aan ons in de hoop ons te redden van de hel.....best aardig van ze toch? Ik maak altijd wel een praatje met ze, maar ik weiger boekjes aan te nemen of ze binnen te laten.
Ehm.. Nee, het ligt iets egoistischer. Ook zij zijn verdoemd maar hopen door zo veel mogelijk mensen te bekeren toch tot de uitverkorenen te behoren.
Lang leve mij! *O*
pi_50609120
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:40 schreef zout-droppie het volgende:
Zoals ik al eerder zei: "Ze zagen er uit als gereformeerden". Daarnaast over God, ik citeer wat ze mij vertelden, en zij nam het woord "God" in de mond
Without me, it's just aweso
pi_50609656
Ik had toevallig een keer mijn zus op visite toen er een paar jehova's aan de deur kwamen. Zeg tegen me zus, doe jij eens ff open. Stond ze een half uur met die lui te ouwehoeren

Laatst kwam ik op straat 2 in het zwart geklede jongemannen tegen die me aanspraken. Bleken het twee mormonen (schreef eerst hormonen) uit Amerika te zijn die werkelijk perfect Nederlands spraken. Dat schijnen ze daar te leren om mensen all over the world te bekeren.

Enfin, tijdje met ze staan praten, heb ik ze uitgenodigd om eens naar mijn kerk te komen. Ja, die kenden ze wel maar ze maakten zich toch maar snel uit de voeten
Later eens op Internet gekeken wat dat nou precies zijn, mormonen. Blijkt dat hun kerk geleid wordt door 'profeten' en dat ze doen aan veelwijverij
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:17:24 #37
162317 HenkvandenTillaart
Mengvoeders United
pi_50609660
Ik wacht op de dag waarop ik ze de deur kan wijzen
Maar ik zag haar eerst, op de kermis in Boekel!
pi_50609682
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ik wacht op de dag waarop ik ze de deur kan wijzen
Moet je gewoon aan een beetje een doorgaande weg gaan wonen. Komen ze geheid 2x per jaar aan de deur.
pi_50609770
Ik heb ook zo'n blad gekregen. Stond erg veel wetenschap in. Dacht altijd dat ze veel zweveriger waren..
pi_50609855
en een keer toen ik (als enige meisje met 7 jongens) in een studentenhuis woonde. toen begonnen ze te zeveren over seksuele intimidatie, hadden er speciaal een foldertje over bij. ik heb toen mijn huisgenoten geroepen, was humor. later dat foldertje gelezen: stond er toch in dat 'je niet passend kleden kan leiden tot seksuele intimidatie omdat mannen nu eenmaal zwak zijn' pf!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:33:15 #41
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_50610224
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef buachaille het volgende:
...heb ik ze uitgenodigd om eens naar mijn kerk te komen.
Vet, je hebt een eigen kerk
pi_50611251
"Mevrouw, wat goed dat ik u tref... wij komen namelijk Jezus bij u brengen"!

Ik:
Zij: de ene pakte zijn bijbel er meteen bij om een of andere vers op te zoeken.
De ander probeerde me meteen een folder in de handen te drukken.
Ik: Sorry, ik moet nu echt naar school...
Zij: maar wilt u deze gids dan niet?
Ik: niet nodig...
Zij: Ja maar....
Ik: DEUR DICHT...

Ze zijn zo vermoeiend..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:06:14 #43
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50611335
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef buachaille het volgende:

Later eens op Internet gekeken wat dat nou precies zijn, mormonen. Blijkt dat hun kerk geleid wordt door 'profeten' en dat ze doen aan veelwijverij
Mormonen zei je?
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:06:29 #44
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50611350
Zo'n 15 jaar geleden vond ik het hartstikke lollig om met jehova's te babbelen. Ik hield dat gerust een half uur ofzo vol, ik bleef heel beleefd en dan hadden die jehova''s toch nog echt zo'n zin om het gesprek af te kappen en er vandoor te gaan.

Tegenwoordig zeg ik gewoon. "Dank u zeer maar ik heb geen interesse doei."

De laatste jehova's echter hielden me toch nog 5 minuten bezig omdat ze begonnen met "Hallo, hoe gaat het?". Dus ik nadenken van: "Oh shit is dit weer een geval van mensen die ik ken maar vergeten ben?".
Jehova's horen niet slim te zijn...waar is de tijd gebleven van jehova's die ik als naief dom tienertje onder de tafel kon babbelen?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:08:32 #45
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50611407
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik houd ze altijd even met de kop tussen de deur en dan even flink de deur heen en weer rammen. "Weet je waar die bomen vandaan komen Trut?" "Uit een zaadje"
. held.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_50611831
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:06 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Mormonen zei je?
OH NEE!!! wat heb ik gedaan, ik heb ze zomaar weggestuurd
pi_50611914
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef buachaille het volgende:

[..]

OH NEE!!! wat heb ik gedaan, ik heb ze zomaar weggestuurd
[afbeelding]
ff domme offtopic vraag tussendoor: hoe zet je een plaatje in een post?

on topic: zo zie je maar weer, als je een slechte bui hebt, is het best opbeurend om een jehova op bezoek te krijgen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:25:55 #48
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50611967
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:24 schreef simmu het volgende:

[..]

ff domme offtopic vraag tussendoor: hoe zet je een plaatje in een post?

on topic: zo zie je maar weer, als je een slechte bui hebt, is het best opbeurend om een jehova op bezoek te krijgen
[IMG]www.deurlvanhetplaatje.nl/kijkeens.jpg[/IMG]

Of je klikt op het schilderijtje rechtsbovenin het post venster. En kopieert de link daar naar toe.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:58:59 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_50613166
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:20 schreef Wolter het volgende:
Ik heb ook zo'n blad gekregen. Stond erg veel wetenschap in. Dacht altijd dat ze veel zweveriger waren..
Nouja, wetenschap... .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_50613220
Ik had een jehova in mijn klas zitten

Was heel awkward toen ze een keer voor m'n deur stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')