Kan ik niet zeggen, aangezien mijn gezondheid dat lange tijd niet toegelaten heeft. Dan doel ik op vakantie, weekendjes weg, etc. Als het gaat om spontaan naar het strand rijden, terras, stedentrip (mits niet te ver, buitenland ofzo), etc, dan wel. Ik doe graag dingen.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoe spontaan ben jij in dat soort dingen dan?
Sommige vrouwen (mannen vast ook) kunnen daar zo moeilijk over doen. Gewoon gezellig picknicken kan niet eens omdat er te veel achter gezocht wordt.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoe spontaan ben jij in dat soort dingen dan?
Ja magoed, hoe origineel wil je zijn? Aangezien je veel aandacht krijgt heb je alles toch al een keer gehoord?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
Dat valt reuze mee lijkt me.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef dawg het volgende:
En dat is uniek.
Dat is een twee kanten systeem hequote:
zoals?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar zijn vast allerlei manieren voor te bedenken![]()
No offence, maar élke post die je hier plaatst en soms ook in andere topics schrééuwt om aandacht. Dat is niet heel erg, je bent niet de enige daarin, maar als je ook zo'n uitstraling IRL hebt, kan ik het de jongens niet kwalijk nemen om niet al teveel moeite te doen om origineel te zijn. Die pikken zo'n houding écht wel op namelijk. Misschien moet je 's duidelijk hebben wát je nou precies wil.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig.
Jawel, mits single vrienden en bier. Dan is het prima te doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk: bestaat de happy single eigenlijk wel?
Zodra whoops een goeie kerel tegen komt is wel duidelijk wat ze wil. Tot die tijd: have fun!!quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No offence, maar élke post die je hier plaatst en soms ook in andere topics schrééuwt om aandacht. Dat is niet heel erg, je bent niet de enige daarin, maar als je ook zo'n uitstraling IRL hebt, kan ik het de jongens niet kwalijk nemen om niet al teveel moeite te doen om origineel te zijn. Die pikken zo'n houding écht wel op namelijk. Misschien moet je 's duidelijk hebben wát je nou precies wil.
niet zo happy singlequote:Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef mrbox het volgende:
Wel een beetje Whoops topic zo.... Hoest met de andere dames eigenlijk
Ik ben al blij verrast als iemand vraagt hoe het met me gaat of hoe ik heet.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja magoed, hoe origineel wil je zijn? Aangezien je veel aandacht krijgt heb je alles toch al een keer gehoord?
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef mrbox het volgende:
Wel een beetje Whoops topic zo.... Hoest met de andere dames eigenlijk
misschien kunnen wel wel een lichtje op e.e.a laten schijnenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet zo happy single
begrijp weinig van (sommige) jongens
Dat is ziek. Knap zijn kan soms een vloek zijn, helemaal als je ook naar gaat leven (ff los of jij dat wel of niet doet)quote:Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben al blij verrast als iemand vraagt hoe het met me gaat of hoe ik heet.En da's niet eens een grapje.
uhm ja internetquote:Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef jd1982 het volgende:
Waar vinden jullie je dates eigenlijk? Kom hier amper nog nieuwe vrouwen tegen...
begrijpen mannen elkaar wel altijd danquote:Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef winterapfel het volgende:
[..]
misschien kunnen wel wel een lichtje op e.e.a laten schijnenGeef ons een kans!
En ik begrijp weinig van sommige vrouwenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet zo happy single
begrijp weinig van (sommige) jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |