abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50759986
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We waren inderdaad nogal offtopic.

Je snapt natuurlijk wel dat ik het met je stelling niet mee eens ben. Ben jij een happy single? Want die indruk heb ik niet echt gekregen, als ik eerlijk moet zijn. Je hebt wel lol met je vrienden enzo, maar ondertussen wil je ook graag een relatie.

Dus als je dan wél date, dan is 'de single' ineens niet helemaal happy met de single-status?
Er zijn inderdaad momenten dat ik geen happy single ben, nee.
Niets menselijks is mij vreemd.

Maar als ik kijk hoe vaak jij het over daten hebt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een date-topic wordt dan een single topic.en dat jij ook niet onverdeeld gelukkig bent met je single-status.
pi_50760279
Single zijn is
pi_50760309
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad momenten dat ik geen happy single ben, nee.
Niets menselijks is mij vreemd.

Maar als ik kijk hoe vaak jij het over daten hebt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een date-topic wordt dan een single topic.en dat jij ook niet onverdeeld gelukkig bent met je single-status.
Goeie vraag eigenlijk: bestaat de happy single eigenlijk wel?
Mijn antwoord: nee.

Tuurlijk kan happy single zijn, voor de korte termijn, maar blijvend is dat niet. Ik vermaak me als single, net zoals velen hier.. Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie. Dus kan me wel iets voorstellen bij de instelling van Whoops, lekker op zoek en genieten van wat er in de tussentijd gebeurd!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:12:14 #129
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_50761146
Wat winterapfel zegt (en Whoops dus ook), lekker genieten van t leven zolang je single bent maar wel met een half oog blijven kijken naar mogelijke relaties
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_50761531
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:40 schreef winterapfel het volgende:
Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie.
Als dat slechts velen zijn, dan is het bestaan van de permanente happy single dus niet uitgesloten. Alhoewel ik het met je eens ben dat happy single zijn voor de meeste mensen eerder een fase lijkt te zijn en dus tijdelijk. Wat niet wegneemt dat ze op dat moment zelf zeker wel voor het labeltje in aanmerking komen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50761859
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Daarvoor is dansen een heel goed middel. Als je samen stom aan tafel blijft zitten, dan gebeurt er niet veel nee. In de auto is ook altijd awkward, dus zorg in ieder geval dat je staat. Dus maak nog even een wandeling langs het water of door het park (en grijp die kans als ze zegt dat ze het koud heeft!).
een wandeling doet het altijd goed
pi_50763755
Ik heb wel mijn dagen soms, meestal 1 of 2 dagen per maand. Dan zou ik liever een vriendje of een vriendinnetje hebben. Maar de volgende dag heb ik dan weer sjans met iemand en dan ben ik ook net zo blij dat ik geen relatie heb. Verder is het inderdaad een kwestie van het zo leuk mogelijk voor jezelf maken, de liefde volgt dan uiteindelijk vanzelf wel. Kom alleen weinig echt leuke mannen tegen.
pi_50764623
Pfff gister was hier een muziekfestival en ik heb me toch een sjans gehad. Moest ze bijna wegslaan :$

Een jongen pakte in de loop van de avond ineens me hand vast tijdens het lopen.. Was echt waaaazig.. heb dat anderhalf jaar moeten missen.

Voelde me dus wel even bijzonder :$

Maar goed, denk niet dat daar iets uit komt. Heeft al bijna 4 jaar een vriendin enzo.. lastig allemaal.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:23:01 #134
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_50765024
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Poekel het volgende:
<-- Heeft een date.
Volgende vrijdag, met een oud klasgenote, ze schijnt me leuk te vinden. Ze is zelf ook niet verkeerd.
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:32:28 #135
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50765291
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Poolen? Dat lijkt me ook leuk om te doen tijdens een eerste date. En dan niet te opzichtig over haar heen gaan hangen. En voor de heren is het een leuke kans om tieten te zien.
did U say the magic word?!?!
*pool-addict meldt...
De first dates in de poolhal pik je er altijd zó uit. Ze staan altijd enorm te kijk - om elkaar heen drentelen, beetje stoethaspelen op die tafel, de jongen probeert te imponeren maar faalt jammerlijk en als het wel lukt, kijkt zij net verveeld om zich heen, en als ze dan aan de beurt is blijkt dat laag uitgesneden truitje toch veel meer te laten zien dan ze vantevoren had gedacht...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:40:34 #136
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50765533
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:40 schreef winterapfel het volgende:

Goeie vraag eigenlijk: bestaat de happy single eigenlijk wel?
Mijn antwoord: nee.

Tuurlijk kan happy single zijn, voor de korte termijn, maar blijvend is dat niet. Ik vermaak me als single, net zoals velen hier.. Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie. Dus kan me wel iets voorstellen bij de instelling van Whoops, lekker op zoek en genieten van wat er in de tussentijd gebeurd!
dit is raar, aan de ene kant wil ik zeggen: "spreek je jezelf niet enorm tegen?", en aan de andere kant ben ik het gewoon helemaal met je eens.

Je maakt in het leven je eigen geluk, is mijn overtuiging. Betekent dus dat je moet zorgen dat je in je single-status ook happy moet kunnen zijn. Waarom zou dat uitsluiten dat je de optie voor een relatie openhoudt?
What it boils down to: als de juiste voorbij komt, en diegene vindt jou ook de juiste, dan zet je je Happy Single-status zo bij het grofvuil en werk je in de richting van een heuse relatie. In de tussentijd ga je lekker je gang, met alles wat daarbij komt kijken. Toch?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50772083
ik was dit topic kwijt, hier geen vorderingen ofzo maar vin dhet interessant om allemaal te volgen hier
  zondag 24 juni 2007 @ 00:44:42 #138
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50776386
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb wel mijn dagen soms, meestal 1 of 2 dagen per maand. Dan zou ik liever een vriendje of een vriendinnetje hebben. Maar de volgende dag heb ik dan weer sjans met iemand en dan ben ik ook net zo blij dat ik geen relatie heb. Verder is het inderdaad een kwestie van het zo leuk mogelijk voor jezelf maken, de liefde volgt dan uiteindelijk vanzelf wel. Kom alleen weinig echt leuke mannen tegen.
Ik denk dat jij continu aandacht nodig hebt, . En daar ben je veel meer van verzekerd als je een relatie hebt (met iemand die je dat wil geven). Nu je single bent echter, is het aanbod van aandacht veel wisselvalliger, dus Realzeus heeft wel een punt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 24 juni 2007 @ 00:51:04 #139
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50776547
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar goed, denk niet dat daar iets uit komt. Heeft al bijna 4 jaar een vriendin enzo.. lastig allemaal.
Mja, ik geloof ook niet dat ik met zo'n start veel vertrouwen in een solide relatie zou hebben.
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit is raar, aan de ene kant wil ik zeggen: "spreek je jezelf niet enorm tegen?", en aan de andere kant ben ik het gewoon helemaal met je eens.
Soms ben je gelukkig, soms niet, ongeacht relationele status. vrij menselijk lijkt me.

Dat happy single begrip nergens op, ik vind het eerder wanhopig klinken als je jezelf dat predicaat opplakt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 24 juni 2007 @ 12:27:54 #140
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50782900
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:43 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kijk dat soort maffe ideen lijkt me dan wel weer grappig
Ja leuk met je date worstelen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 24 juni 2007 @ 12:45:28 #141
101353 mrbox
Miep miep
pi_50783426
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja leuk met je date worstelen
Ja lache toch !? Wat me ook wel grappig lijkt is gewoon 's ochtends wakker worden en dan besluiten om croissants in Parijs te gaan eten.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50784922
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:44 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik denk dat jij continu aandacht nodig hebt, . En daar ben je veel meer van verzekerd als je een relatie hebt (met iemand die je dat wil geven). Nu je single bent echter, is het aanbod van aandacht veel wisselvalliger, dus Realzeus heeft wel een punt.
Nodig hebben is te zwaar, al zeg ik het zelf. Zonder aandacht ben ik ook gelukkig. Maar nu ik het krijg, neem ik het er van. En de aandacht die ik in relaties krijg, ja, dat klopt wel. Relaties waarin ik veel positieve bevestiging krijg en kan geven, werken voor mij het beste. Waarom ben ik ooit weggegaan bij mijn ex ??!?!?!
pi_50784991
Iemand die zegt dat ie geen aandacht nodig heeft lult uit zijn nek.
pi_50785015
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja lache toch !? Wat me ook wel grappig lijkt is gewoon 's ochtends wakker worden en dan besluiten om croissants in Parijs te gaan eten.

Dat soort wilde ideeën, GE-WEL-DIG! Ik hoop echt dat ik ooit zo'n romanticus tref. Zo iemand die de touwtjes in handen neemt en je midden in de nacht uit bed belt om iets leuks te gaan doen. Heel vaak doe je dat niet meer als je eenmaal in een relatie zit. Dan zit je een beetje op de bank, je zorgen te maken over wat er op TV komt en hoe duur de bioscoop wel niet is. In mijn volgende relatie wil ik wel meer actie en minder bank.
pi_50785103
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat soort wilde ideeën, GE-WEL-DIG! Ik hoop echt dat ik ooit zo'n romanticus tref. Zo iemand die de touwtjes in handen neemt en je midden in de nacht uit bed belt om iets leuks te gaan doen. Heel vaak doe je dat niet meer als je eenmaal in een relatie zit. Dan zit je een beetje op de bank, je zorgen te maken over wat er op TV komt en hoe duur de bioscoop wel niet is. In mijn volgende relatie wil ik wel meer actie en minder bank.
Hoevaak zal je daar zelf het initiatief voor nemen? Of laat je het aan hem liggen?
pi_50785176
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hoevaak zal je daar zelf het initiatief voor nemen? Of laat je het aan hem liggen?
Dit soort dingen lijkt iedereen altijd geweldig, maar zodra puntje bij paaltje ( ) komt, doet bijna niemand van die spontane dingen.
pi_50785249
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:35 schreef dawg het volgende:
Iemand die zegt dat ie geen aandacht nodig heeft lult uit zijn nek.

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig. En om even heel eerlijk te zijn... Ik begin het een beetje zat te worden, ik merk wel dat ik er onderhand een beetje cynisch van word. De meeste mannen willen toch maar één ding. Het is soms wel vervelend om elke keer opmerkingen te krijgen. En als je niet reageert ben je ineens een slet enzo. Bovendien, als je een opmerking krijgt, weet je dat je nagekeken wordt dus dan moet je ineens op gaan letten of je niet op je stilleto's tussen de straatstenen blijft hangen enzo. Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
pi_50785309
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Als je allebei zo ingesteld bent, dan zal ik zelf ook vaak het initiatief nemen. Ik ga altijd mee in de flow van een ander, een dooie bankhanger zal wat dat betreft het beste ook niet uit mij trekken, maar iemand die zelf het uitgaanstype is kan dat soort dingen makkelijk in mij losmaken.
pi_50785342
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Dit soort dingen lijkt iedereen altijd geweldig, maar zodra puntje bij paaltje ( ) komt, doet bijna niemand van die spontane dingen.
Hoe spontaan ben jij in dat soort dingen dan?
pi_50785349
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig. En om even heel eerlijk te zijn... Ik begin het een beetje zat te worden, ik merk wel dat ik er onderhand een beetje cynisch van word. De meeste mannen willen toch maar één ding. Het is soms wel vervelend om elke keer opmerkingen te krijgen. En als je niet reageert ben je ineens een slet enzo. Bovendien, als je een opmerking krijgt, weet je dat je nagekeken wordt dus dan moet je ineens op gaan letten of je niet op je stilleto's tussen de straatstenen blijft hangen enzo. Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
Herkenbaar, van mijn kant gezien. Ik krijg zo nu en dan weleens opmerkingen van vrouwen dat ze het raar vinden dat ik niet meteen over sex begin. Terwijl mijn motivatie voor een date over het algemeen gewoon een leuke tijd hebben is, mensen ontmoeten, etc. En dat is uniek. And so am I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')