OK, komt ie:quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...
Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...
Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks...

Over mezelf wel, alles wat ik wil lukt me wel, maar dat is het hem nou juist denk ik, geen uitdaging, en nee ik ga niet meer een uitdaging zoeken in materialisme, want dat helpt me niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
jd1982, ms is PaiQ iets voor je, al weet ik niet hoezeer dat nog ´leeft´ tegenwoordig. Ik kan je wel aan een invite helpen eventueel. PM maar.
volgens mij is het voor jou alleen eerst en vooral zaak om je leven wat meer inhoud te geven. Doe iets aan die verveling! Er moet toch wel iets zijn dat je interesseert, waar je je tanden in kan zetten in je vrije tijd?
Want pardon my French, maar je komt niet zo over als iemand die laaiend enthousiast is over zichzelf en zijn leven...

Sjah computer is aan't renderen... dus verveeeeeeeel me doodquote:Op maandag 25 juni 2007 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
ja klopt, ik regel het straks thuis even voor je. Komt goed jongen, rúúúústig...

Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
En zolang je dat voor de dames in kwestie blijft invullen blijf jij lekker in je poreuze cirkel zitten.![]()

Werken, internetten, naar vrienden en in het weekend op stap. En soms tv kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond?

oké, en hoe werkt dat precies? *blondt*quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:heb ik iemand wakkergemaakt? haha!
PaiQ PeeQ : http://arminus.darktech.org/paiq/
Gebruik niet de plugin, want die rammelt nogal, maar gewoon de webinterface.

Allemaal heeeel herkenbaar... ben ook op Terschelling versierd zelfsquote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.
Op een gegeven moment vroeg ze zelfs nog of ik mee ging en ik dacht:"Hoe kom ik dan weer terug?En vinden haar vriendinnen dat wel goed?"En stiekem vond ik het ook wel eng, dat is me nog nooit gebeurd
Op een gegeven moment hadden we even buiten gezeten en we kwamen weer binnen en een vriendin van haar vroeg:"En?"
Ze sloeg een arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."
En voor ik er erg in had was haar taxibusje er en de lijnbus waar ik mee moest ook, drie kusjes op de wang en ik zat in de bus en dacht:"Volgens mij heb ik iets hééél doms gedaan."
Volgende dag kwam een vriend van mij langs en die kreeg , na het horen van dat verhaal, ernstig de behoefte mij op mijn bek te hameren.
Dus zelfs met hints in die richting kon ik me eigenlijk niet voorstellen dat ze me leuk vond.
Internet is trouwens ook niet mijn ding, daar ben ik heel wat jaren terug al achter gekomen. Ik raakte op Chatpoint () aan de praat met een meisje, dat praten werd mailen en bellen en foto's uitwisselen en toen was er zelfs een moment dat we beiden zoiets hadden van:
![]()
.
Maar op het moment dat we elkaar zagen zag ik al haar de blik in haar ogen dat het toch wat anders was en ik had gelijk: ze zei dat ze verliefd was op de spanning.
Om maar te zwijgen van de keren dat ik het broertje was, die zijn niet meer op de vingers van 1 hand te tellen.
Dus eerlijk gezegd durf ik niet meer.![]()

en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef CherryLips het volgende:
ik ben aan het PAIQ'en, voor het eerst in 2 jaar!!
Kijk, ik ga met sprongen vooruit!

nee, ben aan het chatten met een matchquote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.![]()
heb je al leuke speeddates? of wordt er driftig voor je gebattled door 2 hanige figuren?

Dit stukje was voor mij enigzins herkenbaar, de eeuwige twist waarom vrouwen liever op klootzakken vallen dan lieve jongensquote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef jd1982 het volgende:
Ben idd ook vaak een vriend... iemand waar ze zich vertrouwd en op hun gemak voelen, maar bijna nooit meer...

quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen. daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.

Jawel. Tegengas is tof.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen. daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.

ik werk in de avonden nu nogal veel.. daarnaast train ik een voetbalelftal.. sta ik zelf een avondje per week in de sportschool om de conditie weer een beetje op peil te krijgen.. EN niet te vergeten ook aardig wat op t terras te vinden voor een lekker drankje!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...
Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...
Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...

Ik ben ook niet van plan om er mee naar bed te gaan. Maar zoiets lijkt me wel grappig. Kletsen en dan de foto langzaam zien komen. En vooral dat je gekoppeld wordt.quote:

dat idee kreeg ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij neem je het allemaal gewoon veel te serieus.

Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij neem je het allemaal gewoon veel te serieus.

Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
![]()

Wijsheid komt met de jaren...quote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.

dus jou kom ik daar niet tegen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.
Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.

Heb je al eens nagedacht waarom je alles zo nieuw wil hebben ? en waarom is nieuw leuk ? (en kijk vooral goed naar de antwoorden die je geeftquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.

Misschien kan je proberen om je spiritueel wat meer te ontwikkelen. Zodat je het ontbreken van een relatie niet meer als een groot gemis zal zien en zeker niet als een blokkade voor verdere ontwikkeling...quote:

Wat wil je nou, een vrouw of een relatie? Zoals jij het schrijf is de vrouw (toch?) tamelijk inwisselbaar; als ze maar een relatie wil. Een lastige bijkomstigheid bijna...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet..

Zo zat ik hier ook begin dit jaar was ik 3 jaar single, dacht heb nu alles, vaste baan, huis gekocht, auto, etc... behalve een vrouw, die kwam er... maar dat was NIET wat ik miste... mis dr nu wel, maar dat gaat wel weer over...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet..

Precies, eerst happy met jezelf, dan komt de ander vanzelfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het erop lijken dat jullie eerst eens blij moeten leren zijn met jezelf, jd1982 en Q.
Het is een cliché, en daarom dus waar: een relatie moet iets toevoegen, niet invullen. Uit jullie posts kun je opmaken dat jullie verwachten dat een relatie het walhalla zal inluiden, vind ik. En zo is 't niet.

Misschien heb jij je zaakjes wel te goed geregeld en mis je het avontuurlijke en impulsieve van vroegerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef jd1982 het volgende:
:S
Dat leg ik net zelf uit, in mijn post...

Da's een goeie vraag. Ik denk dat de prijs dan vrij hoog wordt omdat je in een groter appartement zit. Een ander probleem is dat je niemand kent als je daar aankomt, dus het initiatief om nieuwe mensen te ontmoeten zal iets meer bij jouzelf moeten liggen dan wanneer je met een groep gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm aan het geld ligt het niet en heb 3 weken vakantie van 20 juli t/m 12 augustus... is dat te boeken? Een 1 persoons reis?
Btw... je hebt wel gelijk hoor, mis het avontuurlijke van kom ik wel of niet rond... ik weet gewoon niet wat ik nog als uitdaging moet nemen, heb alles exact op rij, kan nu zo verder leven tot mn dood.

Noem een voorbeeld...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef Nexie het volgende:
[..]
Da's een goeie vraag. Ik denk dat de prijs dan vrij hoog wordt omdat je in een groter appartement zit. Een ander probleem is dat je niemand kent als je daar aankomt, dus het initiatief om nieuwe mensen te ontmoeten zal iets meer bij jouzelf moeten liggen dan wanneer je met een groep gaat.
Je hebt nu een hoger inkomen dus is er ook meer geld om hobby's te ontwikkelen en dingen te doen die je altijd al hebt willen doen! Contact onderhouden met (oude) vrienden is ook heel belangrijk hierbij, zij zorgen ervoor dat je niet in de sleur raakt
Dit hoeven niet per se "uitdagingen" te zijn, maar het kan natuurlijk wel afhankelijk van het soort hobby dat je neemt. Je kunt bijvoorbeeld iets compleet nieuws gaan doen waar je helemaal geen ervaring in hebt en het dus twijfelachtig is of je er iets van kuntDit heb ik zelf ook gedaan, heeft enorm geholpen!

Het is belangrijk dat je zoekt wat je passies zijn. Ik ben altijd al veel met auto's beziggeweest. Dat is een leuke omdat ie prima meeschaalt met inkomen. Het begint met kijken naar filmpjes/afbeeldingen van auto's van anderen, na 18 met een beetje geluk het rondtoeren in de auto van de ouders, de eerste eigen auto en vervolgens steeds meer opties afhankelijk van inkomen. Daarnaast is dansen echt geweldig, ik heb sinds een halfjaar 1x per week les en ik kan niet meer zonder - echt iets om naar uit te kijken in een saaie week.quote:

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Nexie het volgende:
[..]
Misschien heb jij je zaakjes wel te goed geregeld en mis je het avontuurlijke en impulsieve van vroeger
@CherryLips: er spat me toch een dosis uitstraling van jouw fotoboek, niet normaal.
Single + vakantie Spanje =![]()

Van mijn 'oude' vriendenclub is het 2e stel nu zwanger, we zijn met zn 9en waarvan er twee (waaronder ik dus) niet samenwonen. Ik voel me dan ook regelmatig een beetje een vreemde eend in de bijt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef CherryLips het volgende:
mijn vrienden zijn grotendeels studenten en dus nog niet gesettled, dus dat valt wel mee. Anders zou ik ook knettergek worden.

ik ben hierrrquote:Op zondag 24 juni 2007 18:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]sorry guys, heb de laatste week veel tijd gehad om te internetten, morgen weer gewoon werken en dan ben ik minder prominent aanwezig.
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Fleur, principessa enzo, waar zijn ze nou gebleuven?

zwangerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mijn 'oude' vriendenclub is het 2e stel nu zwanger, we zijn met zn 9en waarvan er twee (waaronder ik dus) niet samenwonen. Ik voel me dan ook regelmatig een beetje een vreemde eend in de bijt.

Haha, dat had ik zelf ook al bedachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zoek nieuwe vrienden

Ja gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ben hierrr
waarschijnlijk heb ik een date
want nou ja kreeg smsje en zo maar weet niet of ik terug moet sturen

haha..quote:

Ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat had ik zelf ook al bedacht
Op vakantie ben ik dit jaar al geweest! Ben in m'n uppie 2 weken naar Italië geweest, heerlijke vakantie gehad!

Cultuur snuivenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ja?
Beviel dat goed? Wat doe je dan zoal de hele dag?

Ik zou me vooral s avonds echt kapot vervelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat had ik zelf ook al bedacht
Op vakantie ben ik dit jaar al geweest! Ben in m'n uppie 2 weken naar Italië geweest, heerlijke vakantie gehad!

Daarom ook de hostels-tip. Nu scheelt het wel dat ik redelijk makkelijk contact maak (lees: nogal brutaal aangelegd ben)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou me vooral s avonds echt kapot vervelen.
ik maak niet zo snel contact met vreemden.

Vertel ons eens wat het probleem is.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet zo happy single
begrijp weinig van (sommige) jongens

Dat moet het probleem toch ook niet zijn! Als ik diepgang en emotionele gelijkheid wil zoek ik wel een vrouw!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef oddman het volgende:
[..]
Emotioneel is het namelijk heel simpel: mannen zijn direct, seksist en varkens.
Oink.

Heel aardig klinkt wel foutquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
haha..
o god er lezen hier mensen mee
iig.. ik sliep bij iemand en haar vriendje sliep daar ook + aanhang.
en de aanhang sliep dus bij mij
![]()
ik had er nog niet overna gedacht of ik hem leuk vond
maar hijs wel heel aardig duss afspreken kan geen kwaad
Een vrouw die jongens aanspreektquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
thuis maak je ze zeker nietJe moet als je uitgaat gewoon niet heel wanhopig aan de kant hangen zo van IK BEN ALLEEN PRAAT MET MIJ EN IK WIL EEN VRIENDIN
dat soort jongens zou ik nooit aansprekenmeer gewoon tijdens t feestje haak je in op een situatie enz enz
Vrouwen willen nu eenmaal zelfverzekerde eikels (oeh begin nu wel als kastanova te klinkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat moet het probleem toch ook niet zijn! Als ik diepgang en emotionele gelijkheid wil zoek ik wel een vrouw!

Nee, je moet het zijn. Spelen is mogelijk genoeg om hier en daar wat rond te neuken, maar in een relatie prikken ze daar doorheen, eerder vroeger dan later, dus voor je singlestatus is dat niet genoeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm ik moet dus zelfverzekerde eikel spelen deze zomer

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, je moet het zijn. Spelen is mogelijk genoeg om hier en daar wat rond te neuken, maar in een relatie prikken ze daar doorheen, eerder vroeger dan later, dus voor je singlestatus is dat niet genoeg.

Maar wel met mate dan he, anders knappen we er weer op afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef jorgentol het volgende:
[..]
en je hoeft trouwens geen eikel te zijn, als je maar niet over je heen laat lopen en zelfverzekerd bent.

's Avonds?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...

tuurlijk niet, gewoon harstikke overdrijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar wel met mate dan he, anders knappen we er weer op af![]()

whaha nee was gewoon gezellig.. en was alleen maar slapen omdat ik in mn eentje op een 2pers bed sliep en hij anders op de grond op alleen een deken moest en dat vond ik zieligquote:

Kijk dat was dus gewoon onderdeel van het plan wrsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
whaha nee was gewoon gezellig.. en was alleen maar slapen omdat ik in mn eentje op een 2pers bed sliep en hij anders op de grond op alleen een deken moest en dat vond ik zielig![]()
maar nu is ie wel aan t smsen en zo haha

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |