abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 14:21:59 #201
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50820232
tvp
pi_50820547
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...

Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...

Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 14:33:05 #203
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50820678
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...

Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...

Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks...
OK, komt ie:
3x avonden sporten
1x fotoshoot of feest fotograferen
2 a 3x nabewerken fotoshoot
2x familie/vrienden over de vloer
2x websites bakken / bijbeunen

En ja, ik kan tellen. Ik sport altijd na mijn werk en heb dan de avond nog 'over' .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_50820699
ik sport ook veel savonds en verder bij vrienden rondhangen
maar ik werk ook meestal tot 7 uur en dan is het ook zo weer bed tijd
kan goed alleen zijn dus ben altijd wel bezig
  maandag 25 juni 2007 @ 14:37:56 #205
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50820860
aantal keren per week sporten, paar keer poolen (doordeweeks en in het weekend), thuis aanrommelen, afspreken met vrienden, films kijken, doelloos internetten...
Uiteindelijk raakt daar de week wel mee vol.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50820882
Hmmm bijbeunen heb ik niet zoveel zin meer in tegenwoordig, verdien genoeg en weet mijn God niet waar ik het geld aan uitgeven moet, dus heb ook geen drive om bij te beunen.

Maar goed, ik sport dus 3x per week, ook na het eten, en dan is het inderdaad nog maar 8uur als je thuiskomt... verveel me echt de pleuris elke dag

Vrienden over de vloer is dus ook niet echt een optie, en heb geen collega's, dus kom eigenlijk ook nergens nieuwe mensen tegen, miss is dat internet daten wel een optie voor mij, vind het alleen een erg raar idee, en weiger er ook voor te betalen eigenlijk...
  maandag 25 juni 2007 @ 14:44:01 #207
94676 Garisson72
pi_50821035
jd1982, ms is PaiQ iets voor je, al weet ik niet hoezeer dat nog ´leeft´ tegenwoordig. Ik kan je wel aan een invite helpen eventueel. PM maar.

volgens mij is het voor jou alleen eerst en vooral zaak om je leven wat meer inhoud te geven. Doe iets aan die verveling! Er moet toch wel iets zijn dat je interesseert, waar je je tanden in kan zetten in je vrije tijd?
Want pardon my French, maar je komt niet zo over als iemand die laaiend enthousiast is over zichzelf en zijn leven...
pi_50821173
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
jd1982, ms is PaiQ iets voor je, al weet ik niet hoezeer dat nog ´leeft´ tegenwoordig. Ik kan je wel aan een invite helpen eventueel. PM maar.

volgens mij is het voor jou alleen eerst en vooral zaak om je leven wat meer inhoud te geven. Doe iets aan die verveling! Er moet toch wel iets zijn dat je interesseert, waar je je tanden in kan zetten in je vrije tijd?
Want pardon my French, maar je komt niet zo over als iemand die laaiend enthousiast is over zichzelf en zijn leven...
Over mezelf wel, alles wat ik wil lukt me wel, maar dat is het hem nou juist denk ik, geen uitdaging, en nee ik ga niet meer een uitdaging zoeken in materialisme, want dat helpt me niet.

Ik moet idd iets te doen hebben als single, maar wat, dat is het hem nou juist, ben 3 jaar single geweest, toen 2 maand niet en nu weer wel, maar ben dr een beetje zat van om alleen te zijn eigenlijk, hoewel een relatie me ook niet echt 100% beviel...

BTW... wat is PaiQ?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:13:18 #209
94676 Garisson72
pi_50822175
paiq is een gratis singles-contact-site, waar je alleen met invite op kunt komen. De grap is dat je niet meteen foto's ziet, maar eerst met mensen moet praten. Langzaamaan worden foto's dan 'unblurred' - bedoeling is dus om het vleeskeurings-element te elimineren. (Hoewel er ook weer een site is om dat te omzeilen.)
Hier op Fok zijn er in het verleden ettelijke topics over geweest trouwens.
pi_50822198
hoe kun je het omzeilen . .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 15:20:28 #211
94676 Garisson72
pi_50822430
heb ik iemand wakkergemaakt? haha!

PaiQ PeeQ : http://arminus.darktech.org/paiq/
Gebruik niet de plugin, want die rammelt nogal, maar gewoon de webinterface.
pi_50822855
Je hebt toch PM?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:35:37 #213
94676 Garisson72
pi_50822977
ja klopt, ik regel het straks thuis even voor je. Komt goed jongen, rúúúústig...
pi_50823410
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
ja klopt, ik regel het straks thuis even voor je. Komt goed jongen, rúúúústig...
Sjah computer is aan't renderen... dus verveeeeeeeel me dood
pi_50824404
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

En zolang je dat voor de dames in kwestie blijft invullen blijf jij lekker in je poreuze cirkel zitten.
Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.
Op een gegeven moment vroeg ze zelfs nog of ik mee ging en ik dacht:"Hoe kom ik dan weer terug?En vinden haar vriendinnen dat wel goed?" En stiekem vond ik het ook wel eng, dat is me nog nooit gebeurd

Op een gegeven moment hadden we even buiten gezeten en we kwamen weer binnen en een vriendin van haar vroeg:"En?"
Ze sloeg een arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had was haar taxibusje er en de lijnbus waar ik mee moest ook, drie kusjes op de wang en ik zat in de bus en dacht:"Volgens mij heb ik iets hééél doms gedaan."

Volgende dag kwam een vriend van mij langs en die kreeg , na het horen van dat verhaal, ernstig de behoefte mij op mijn bek te hameren.

Dus zelfs met hints in die richting kon ik me eigenlijk niet voorstellen dat ze me leuk vond.

Internet is trouwens ook niet mijn ding, daar ben ik heel wat jaren terug al achter gekomen. Ik raakte op Chatpoint ( ) aan de praat met een meisje, dat praten werd mailen en bellen en foto's uitwisselen en toen was er zelfs een moment dat we beiden zoiets hadden van: .
Maar op het moment dat we elkaar zagen zag ik al haar de blik in haar ogen dat het toch wat anders was en ik had gelijk: ze zei dat ze verliefd was op de spanning.

Om maar te zwijgen van de keren dat ik het broertje was, die zijn niet meer op de vingers van 1 hand te tellen.

Dus eerlijk gezegd durf ik niet meer.
pi_50824547
quote:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond?
Werken, internetten, naar vrienden en in het weekend op stap. En soms tv kijken.
pi_50824789
internetten, werken, bios, tv kijken, bij vrienden eten, de stad in, winkelen.
Tap tap tap
pi_50824857
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
heb ik iemand wakkergemaakt? haha!

PaiQ PeeQ : http://arminus.darktech.org/paiq/
Gebruik niet de plugin, want die rammelt nogal, maar gewoon de webinterface.
oké, en hoe werkt dat precies? *blondt* .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 16:31:40 #219
94676 Garisson72
pi_50825042
ok, op PaiQ klik je rechts op de foto en kiest voor 'afbeeldingslocatie kopieren' of zoiets.
op die PaiQ PeeQ site kun je dan kiezen voor webinterface, dan de afbeeldingslocatie pasten et voila. De desbetreffende tronie in beeld!
pi_50825173
kak, doet t niet.
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 16:42:48 #221
94676 Garisson72
pi_50825374
jamaar als ik er nu nog meer op doorga, komt c_c me om de oren slaan.
Snel CL, zeg iets dat met het zo bejubelde single-life te maken heeft!
pi_50825517
ik ben aan het PAIQ'en, voor het eerst in 2 jaar !!
Kijk, ik ga met sprongen vooruit!
Tap tap tap
pi_50825816
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.
Op een gegeven moment vroeg ze zelfs nog of ik mee ging en ik dacht:"Hoe kom ik dan weer terug?En vinden haar vriendinnen dat wel goed?" En stiekem vond ik het ook wel eng, dat is me nog nooit gebeurd

Op een gegeven moment hadden we even buiten gezeten en we kwamen weer binnen en een vriendin van haar vroeg:"En?"
Ze sloeg een arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had was haar taxibusje er en de lijnbus waar ik mee moest ook, drie kusjes op de wang en ik zat in de bus en dacht:"Volgens mij heb ik iets hééél doms gedaan."

Volgende dag kwam een vriend van mij langs en die kreeg , na het horen van dat verhaal, ernstig de behoefte mij op mijn bek te hameren.

Dus zelfs met hints in die richting kon ik me eigenlijk niet voorstellen dat ze me leuk vond.

Internet is trouwens ook niet mijn ding, daar ben ik heel wat jaren terug al achter gekomen. Ik raakte op Chatpoint ( ) aan de praat met een meisje, dat praten werd mailen en bellen en foto's uitwisselen en toen was er zelfs een moment dat we beiden zoiets hadden van: .
Maar op het moment dat we elkaar zagen zag ik al haar de blik in haar ogen dat het toch wat anders was en ik had gelijk: ze zei dat ze verliefd was op de spanning.

Om maar te zwijgen van de keren dat ik het broertje was, die zijn niet meer op de vingers van 1 hand te tellen.

Dus eerlijk gezegd durf ik niet meer.
Allemaal heeeel herkenbaar... ben ook op Terschelling versierd zelfs ze pakte mn lolly af en toen ik hem terug wilde pakken pakte ze me vol op de bek...

Ben idd ook vaak een vriend... iemand waar ze zich vertrouwd en op hun gemak voelen, maar bijna nooit meer...
  maandag 25 juni 2007 @ 16:58:42 #224
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50825900
Heeft ooit iemand eens zo'n soort van "Hoe versier ik vrouwen" boek gelezen? Zijn hele fora op internet aan gewijd en ik vraag me af of zulke dingen serieus werken..

Niet dat ik persé nu een nieuwe vriendin/scharrel wat dan ook wil, maargoed, in een café durf ik niet op een onbekende af te stappen, sowieso ben ik erg verglegen en stil in de buurt van mensen die ik niet ken.

En omdat ik redelijk nieuw ben in deze reeks:

Hallo, ik ben QCC en ik ben nu 2 maanden single. Daarvoor 2 jaar een relatie gehad en weer daarvoor 17 jaar single geweest , maar het single zijn nu voelt toch wel een beetje anders aan
  maandag 25 juni 2007 @ 16:59:42 #225
94676 Garisson72
pi_50825946
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef CherryLips het volgende:
ik ben aan het PAIQ'en, voor het eerst in 2 jaar !!
Kijk, ik ga met sprongen vooruit!
en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.
heb je al leuke speeddates? of wordt er driftig voor je gebattled door 2 hanige figuren?
pi_50826011
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen . daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
Tap tap tap
pi_50826063
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.
heb je al leuke speeddates? of wordt er driftig voor je gebattled door 2 hanige figuren?
nee, ben aan het chatten met een match . heb er een half uur over gedaan om er achter te komen met welk e-mailadres is ook alweer ingeschreven stond .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 17:10:57 #228
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50826319
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef jd1982 het volgende:

Ben idd ook vaak een vriend... iemand waar ze zich vertrouwd en op hun gemak voelen, maar bijna nooit meer...
Dit stukje was voor mij enigzins herkenbaar, de eeuwige twist waarom vrouwen liever op klootzakken vallen dan lieve jongens

http://heartless-bitches.com/rants/niceguys/niceguys.shtml
pi_50826325
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen . daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:11:07 #230
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50830315
Ik wil ook een Paiq invite ...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50830422
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ook een Paiq invite ...
Jij hebt toch een relatie?
  maandag 25 juni 2007 @ 19:29:02 #232
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50830991
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Jawel. Tegengas is tof.
pi_50831000
quote:

Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...
ik werk in de avonden nu nogal veel.. daarnaast train ik een voetbalelftal.. sta ik zelf een avondje per week in de sportschool om de conditie weer een beetje op peil te krijgen.. EN niet te vergeten ook aardig wat op t terras te vinden voor een lekker drankje!
  maandag 25 juni 2007 @ 19:34:33 #234
88139 JoeyT
pi_50831172
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jij hebt toch een relatie?
Ik ben ook niet van plan om er mee naar bed te gaan. Maar zoiets lijkt me wel grappig. Kletsen en dan de foto langzaam zien komen. En vooral dat je gekoppeld wordt.

Lijkt t je niet leuk?
pi_50832224
Het lijkt me wel grappig, maar ik heb niet het idee dat het de moeite waard is. Bovendien: internetdaten heb ik niet zo'n behoefte aan. Via internet is allemaal nóg onbetrouwbaarder. Trouwens, als ik een relatie heb, heb ik écht geen behoefte om te chatten met wildvreemde mannen, en al helemaal niet op een singles-site.

Ik kwam er zojuist achter dat ik een maand geleden gezoend heb met een jongen die al een vriendin heeft. En ik had hem vorige week net ge-sms't omdat ik ineens weer aan hem dacht, dus we MSN-den een beetje. Waarom ontkennen mannen zulk soort dingen? Ik vroeg het voordat we zoenden en hij was heel stellig dat hij geen vriendin had. Toch voelde ik toen al nattigheid, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gevraagd. Dat was ook de reden dat ik bijna een maand gewacht heb voor ik hem sms-te.

Ik kom er wel achter dat hoe meer je actief bent op dat vlak, hoe meer onbetrouwbare types voorbij komen. Het hele 'date-gebeuren' levert eigenlijk niets meer op voor mij, ik raak hoe langer hoe verveelder. Ik word steeds cynischer en de 'aandacht' die ik krijg is niets anders dan een lege huls. Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.

Ik denk dat ik maar eens na ga denken over een nuttiger invulling van mijn vrijgezellenbestaan. Dan kan ik in Brussel een frisse start maken, nieuwe omgeving die zich hopelijk goed gaat lenen voor een nieuwe levensstijl op mannengebied.
pi_50832324
Volgens mij neem je het allemaal gewoon veel te serieus .
Tap tap tap
pi_50832381
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
dat idee kreeg ik ook
pi_50832528
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.
pi_50832559
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.

Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:15:54 #240
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50832689
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.
Wijsheid komt met de jaren... . Mooi inzicht. .
pi_50832815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.

Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.
dus jou kom ik daar niet tegen?
.
Tap tap tap
pi_50832910
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dus jou kom ik daar niet tegen?
.
Niet meer. Sorry CL. Maar, toch wil ik je even feliciteren met je aanstaande huwelijk.
pi_50835017
Sporten was wel lekker... alweer een kilo aangekomen, gaat de goeie kant op!
  maandag 25 juni 2007 @ 22:16:14 #244
101353 mrbox
Miep miep
pi_50838005
Paiq moet je niet al te veel van verwachten dan is het leuk
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.
Heb je al eens nagedacht waarom je alles zo nieuw wil hebben ? en waarom is nieuw leuk ? (en kijk vooral goed naar de antwoorden die je geeft )
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50838420
Haha zie net dat ik mn verhaal niet eens afgemaakt heb

Wat ik dus wilde zeggen:

Sporten was wel lekker... alweer een kilo aangekomen, gaat de goeie kant op!

Langzaam beetje spieren opbouwen, beetje toonbaar worden voor de zomer, jammer dat mn vrienden allemaal met vriendin op vakantie gaan, moet ik maar alleen een strandje zoeken
  maandag 25 juni 2007 @ 23:43:48 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_50841605
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet. .
For great justice!
  maandag 25 juni 2007 @ 23:55:49 #247
101353 mrbox
Miep miep
pi_50842041
Iemand missen wat toch niet een relatie wordt hoe kanslozer kan ik worden
  maandag 25 juni 2007 @ 23:58:50 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_50842159
Ah, dat heb ik ook al. .
For great justice!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:07:47 #249
88139 JoeyT
pi_50842505
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
Ah, dat heb ik ook al. .
Misschien kan je proberen om je spiritueel wat meer te ontwikkelen. Zodat je het ontbreken van een relatie niet meer als een groot gemis zal zien en zeker niet als een blokkade voor verdere ontwikkeling...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:17:54 #250
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50842841
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet. .
Wat wil je nou, een vrouw of een relatie? Zoals jij het schrijf is de vrouw (toch?) tamelijk inwisselbaar; als ze maar een relatie wil. Een lastige bijkomstigheid bijna...

Doe je het omdat het zo hoort, of omdat je vindt dat je zonodig moet?
Gaat natuurlijk niet werken zo
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_50848798
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Zo zat ik hier ook begin dit jaar was ik 3 jaar single, dacht heb nu alles, vaste baan, huis gekocht, auto, etc... behalve een vrouw, die kwam er... maar dat was NIET wat ik miste... mis dr nu wel, maar dat gaat wel weer over...

Maar wat ik wel mis weet ik niet
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:12:13 #252
94676 Garisson72
pi_50849378
Ik vind het erop lijken dat jullie eerst eens blij moeten leren zijn met jezelf, jd1982 en Q.
Het is een cliché, en daarom dus waar : een relatie moet iets toevoegen, niet invullen. Uit jullie posts kun je opmaken dat jullie verwachten dat een relatie het walhalla zal inluiden, vind ik. En zo is 't niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 juni 2007 @ 10:36:34 #253
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50849992
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het erop lijken dat jullie eerst eens blij moeten leren zijn met jezelf, jd1982 en Q.
Het is een cliché, en daarom dus waar : een relatie moet iets toevoegen, niet invullen. Uit jullie posts kun je opmaken dat jullie verwachten dat een relatie het walhalla zal inluiden, vind ik. En zo is 't niet.
Precies, eerst happy met jezelf, dan komt de ander vanzelf .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_50850861
:S

Dat leg ik net zelf uit, in mijn post...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:22:16 #255
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_50851352
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef jd1982 het volgende:
:S

Dat leg ik net zelf uit, in mijn post...
Misschien heb jij je zaakjes wel te goed geregeld en mis je het avontuurlijke en impulsieve van vroeger

@CherryLips: er spat me toch een dosis uitstraling van jouw fotoboek, niet normaal.

Single + vakantie Spanje =
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_50851822
Hmmm aan het geld ligt het niet en heb 3 weken vakantie van 20 juli t/m 12 augustus... is dat te boeken? Een 1 persoons reis?

Btw... je hebt wel gelijk hoor, mis het avontuurlijke van kom ik wel of niet rond... ik weet gewoon niet wat ik nog als uitdaging moet nemen, heb alles exact op rij, kan nu zo verder leven tot mn dood.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:49:21 #257
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_50852364
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm aan het geld ligt het niet en heb 3 weken vakantie van 20 juli t/m 12 augustus... is dat te boeken? Een 1 persoons reis?

Btw... je hebt wel gelijk hoor, mis het avontuurlijke van kom ik wel of niet rond... ik weet gewoon niet wat ik nog als uitdaging moet nemen, heb alles exact op rij, kan nu zo verder leven tot mn dood.
Da's een goeie vraag. Ik denk dat de prijs dan vrij hoog wordt omdat je in een groter appartement zit. Een ander probleem is dat je niemand kent als je daar aankomt, dus het initiatief om nieuwe mensen te ontmoeten zal iets meer bij jouzelf moeten liggen dan wanneer je met een groep gaat.

Je hebt nu een hoger inkomen dus is er ook meer geld om hobby's te ontwikkelen en dingen te doen die je altijd al hebt willen doen! Contact onderhouden met (oude) vrienden is ook heel belangrijk hierbij, zij zorgen ervoor dat je niet in de sleur raakt
Dit hoeven niet per se "uitdagingen" te zijn, maar het kan natuurlijk wel afhankelijk van het soort hobby dat je neemt. Je kunt bijvoorbeeld iets compleet nieuws gaan doen waar je helemaal geen ervaring in hebt en het dus twijfelachtig is of je er iets van kunt Dit heb ik zelf ook gedaan, heeft enorm geholpen!
pi_50852884
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef Nexie het volgende:

[..]

Da's een goeie vraag. Ik denk dat de prijs dan vrij hoog wordt omdat je in een groter appartement zit. Een ander probleem is dat je niemand kent als je daar aankomt, dus het initiatief om nieuwe mensen te ontmoeten zal iets meer bij jouzelf moeten liggen dan wanneer je met een groep gaat.

Je hebt nu een hoger inkomen dus is er ook meer geld om hobby's te ontwikkelen en dingen te doen die je altijd al hebt willen doen! Contact onderhouden met (oude) vrienden is ook heel belangrijk hierbij, zij zorgen ervoor dat je niet in de sleur raakt
Dit hoeven niet per se "uitdagingen" te zijn, maar het kan natuurlijk wel afhankelijk van het soort hobby dat je neemt. Je kunt bijvoorbeeld iets compleet nieuws gaan doen waar je helemaal geen ervaring in hebt en het dus twijfelachtig is of je er iets van kunt Dit heb ik zelf ook gedaan, heeft enorm geholpen!
Noem een voorbeeld...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:22:24 #259
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_50853431
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:03 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Noem een voorbeeld...
Het is belangrijk dat je zoekt wat je passies zijn. Ik ben altijd al veel met auto's beziggeweest. Dat is een leuke omdat ie prima meeschaalt met inkomen. Het begint met kijken naar filmpjes/afbeeldingen van auto's van anderen, na 18 met een beetje geluk het rondtoeren in de auto van de ouders, de eerste eigen auto en vervolgens steeds meer opties afhankelijk van inkomen. Daarnaast is dansen echt geweldig, ik heb sinds een halfjaar 1x per week les en ik kan niet meer zonder - echt iets om naar uit te kijken in een saaie week.

Ik denk dat een passie is wat jij nu mist, en het kan soms best een zoektocht zijn om die te vinden maar iedereen heeft er volgens mij wel minimaal een. Om de lijn terug te trekken naar dit topic, een passie is naar mijn mening een van de meest aantrekkelijke eigenschappen die iemand kan hebben. Iemand echt al zijn of haar energie in een activiteit (bv een muziekinstrument) te zien stoppen, of met een glimlach erover horen vertellen is echt prachtig. Daarnaast geeft het een gespreksonderwerp en zorgt het ervoor dat je leven niet constant om die ene persoon draait.

Als je echt een uitdaging zoekt kun je altijd nog bij gaan leren, of dat nou voor je eigen ontwikkeling of voor betere toekomstkansen is maakt daarbij niet veel uit. Juist nu je al een opleiding afgerond hebt en alles voor elkaar hebt is dat extra makkelijk omdat het niet erg is als het toch niets voor jou is - je hebt dan altijd je huidige baan en afgeronde opleiding om op terug te vallen.
pi_50855023
Auto's waren mijn passie, heb er nu 6 gehad, ik fiets nu, want auto's doen me niks meer. Mijn droom vanaf mijn 16e was een Audi Cabrio, die had ik op m'n 24ste... na 3 maand verkocht, werd er niet gelukkig van...
pi_50855774
Buuuuh ik zit weer even in een "ik-wil een-lief-vriendje-en-verliefd-zijn-fase" voroal nadat ik vannacht een droom had gehad over iemand in mijn omgeving waar ik iets mee had/begon te krijgen terwijl er irl echt helemaal niks gaande is echt vaaaaag en beetje eng
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:32:02 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_50855909
Anyone we know?
For great justice!
pi_50856419
Nopes gelukkig niet maar zoals ik al zei irl is er niks, ook totaal geen aantrekkingsklracht van mij naar hem echt vaaaag allemaal
pi_50856814
O hier zijn jullie
pi_50856854
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en
[..]

ben erg benieuwd
haha je kent me wel
@ msn dan
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:12:18 #266
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50857457
*single meldt zich*
Momenteel even geen happy single, maar dat kan een aantal keer per dag veranderen Voel me iedere keer klote als ik doorheb dat mijn sociale omgeving allemaal lekker gesetteld is. Voel me prima als ik op stap ben en gewoon lekker kan flirten en doen waar ik zin in heb.
Nu nog het probleem aanpakken dat die gesettelde vrienden niet echt mee gaan stappen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_50857529
zoek nieuwe vrienden
pi_50857820
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Nexie het volgende:

[..]

Misschien heb jij je zaakjes wel te goed geregeld en mis je het avontuurlijke en impulsieve van vroeger

@CherryLips: er spat me toch een dosis uitstraling van jouw fotoboek, niet normaal.

Single + vakantie Spanje =
.

Over vakanties gesproken, een vriendin van me is eens twee weken alleen op een jongerenvakantie geweest naar Ierland en kwam thuis met een vriend, dus het heeft wel potentie .
Tap tap tap
pi_50857822
Hier net zo, zoek ook vrienden die net als mij (rond de 25 zijn, iets ouder of jonger mag ook), maar die niet al zo gesetteld zijn, mn beste vrienden zitten al met kids thuis
pi_50857896
Kunnen we niet 1 grote single vakantie fixen?
pi_50857911
mijn vrienden zijn grotendeels studenten en dus nog niet gesettled, dus dat valt wel mee. Anders zou ik ook knettergek worden.
Tap tap tap
pi_50858101
Ik ben 2 jaar geleden in de zomer naar Spanje gereden, zonder iets te plannen... daar ergens gezegd: WE NEED HOTEL... binnen uur hadden we een hotel voor 20euro/nacht... we kunnen wel met 40 singles een bus huren
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:29:34 #273
141482 Q.
JurassiQ
pi_50858169
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef CherryLips het volgende:
mijn vrienden zijn grotendeels studenten en dus nog niet gesettled, dus dat valt wel mee. Anders zou ik ook knettergek worden.
Van mijn 'oude' vriendenclub is het 2e stel nu zwanger, we zijn met zn 9en waarvan er twee (waaronder ik dus) niet samenwonen. Ik voel me dan ook regelmatig een beetje een vreemde eend in de bijt.
For great justice!
pi_50858298
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

sorry guys, heb de laatste week veel tijd gehad om te internetten, morgen weer gewoon werken en dan ben ik minder prominent aanwezig.

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Fleur, principessa enzo, waar zijn ze nou gebleuven?
ik ben hierrr
waarschijnlijk heb ik een date
want nou ja kreeg smsje en zo maar weet niet of ik terug moet sturen
pi_50858381
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Van mijn 'oude' vriendenclub is het 2e stel nu zwanger, we zijn met zn 9en waarvan er twee (waaronder ik dus) niet samenwonen. Ik voel me dan ook regelmatig een beetje een vreemde eend in de bijt.
zwanger gelukkig heb je ons nog
pi_50858387
ik heb ook misschien nog een date voordat ik op vakantie ga naar griekenland
pi_50858520
leuk
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:42:57 #278
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50858678
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zoek nieuwe vrienden
Haha, dat had ik zelf ook al bedacht

Op vakantie ben ik dit jaar al geweest! Ben in m'n uppie 2 weken naar Italië geweest, heerlijke vakantie gehad!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:44:02 #279
101353 mrbox
Miep miep
pi_50858727
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik ben hierrr
waarschijnlijk heb ik een date
want nou ja kreeg smsje en zo maar weet niet of ik terug moet sturen
Ja gezellig Mss een goed idee
pi_50858771
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja gezellig Mss een goed idee
haha..

o god er lezen hier mensen mee

iig.. ik sliep bij iemand en haar vriendje sliep daar ook + aanhang.
en de aanhang sliep dus bij mij

ik had er nog niet overna gedacht of ik hem leuk vond
maar hijs wel heel aardig duss afspreken kan geen kwaad
pi_50858818
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Op vakantie ben ik dit jaar al geweest! Ben in m'n uppie 2 weken naar Italië geweest, heerlijke vakantie gehad!
Ja?

Beviel dat goed? Wat doe je dan zoal de hele dag?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:47:25 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_50858855
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

zwanger gelukkig heb je ons nog
Zolang jullie nog niet zwanger zijn.
For great justice!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:49:44 #283
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50858937
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ja?

Beviel dat goed? Wat doe je dan zoal de hele dag?
Cultuur snuiven
Ik ben in die 15 dagen in 7 verschillende steden geweest dus er was steeds genoeg te zien. Ik sliep in hostels dus je komt makkelijk mensen tegen waar je 's avonds mee gaat eten (of gaat koken).
Ik vond het ideaal! Je kan doen en laten wat je wilt en je hoeft met niemand rekening te houden. Ik zou het zo weer doen! Maar dan wel ook het slapen in hostels dat je toch wel makkelijk aanspraak hebt.
Miauw
pi_50859270
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Zolang jullie nog niet zwanger zijn.
no way
pi_50859638
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik zou me vooral s avonds echt kapot vervelen .
ik maak niet zo snel contact met vreemden.
Tap tap tap
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:11:13 #286
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50859817
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou me vooral s avonds echt kapot vervelen .
ik maak niet zo snel contact met vreemden.
Daarom ook de hostels-tip. Nu scheelt het wel dat ik redelijk makkelijk contact maak (lees: nogal brutaal aangelegd ben)
Miauw
pi_50860349
Sjah ik maak helemaal niet snel contacten...

Maar heb ze hier ook niet, of ik nu alleen thuis zit 2 weken of alleen in Spanje...
pi_50860411
thuis maak je ze zeker niet Je moet als je uitgaat gewoon niet heel wanhopig aan de kant hangen zo van IK BEN ALLEEN PRAAT MET MIJ EN IK WIL EEN VRIENDIN

dat soort jongens zou ik nooit aanspreken meer gewoon tijdens t feestje haak je in op een situatie enz enz
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:27:44 #289
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50860414
Voel me hier soms eenzamer dan toen in Italië
Miauw
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:32:58 #290
172358 oddman
Introspecteur
pi_50860577
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet zo happy single
begrijp weinig van (sommige) jongens
Vertel ons eens wat het probleem is.
Wij, illustere representanten van het y-chromosomale geslacht zjin hier om u in al uw begripsbehoeften te voorzien.
Mits deze zich op het rationele in tegenstelling tot het emotionele vlak bevinden, natuurlijk.
Emotioneel is het namelijk heel simpel: mannen zijn direct, seksist en varkens.

Oink.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:35:30 #291
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50860680
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef oddman het volgende:

[..]
Emotioneel is het namelijk heel simpel: mannen zijn direct, seksist en varkens.

Oink.
Dat moet het probleem toch ook niet zijn! Als ik diepgang en emotionele gelijkheid wil zoek ik wel een vrouw!
Miauw
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:56:58 #292
101353 mrbox
Miep miep
pi_50861417
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

haha..

o god er lezen hier mensen mee

iig.. ik sliep bij iemand en haar vriendje sliep daar ook + aanhang.
en de aanhang sliep dus bij mij

ik had er nog niet overna gedacht of ik hem leuk vond
maar hijs wel heel aardig duss afspreken kan geen kwaad
Heel aardig klinkt wel fout
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
thuis maak je ze zeker niet Je moet als je uitgaat gewoon niet heel wanhopig aan de kant hangen zo van IK BEN ALLEEN PRAAT MET MIJ EN IK WIL EEN VRIENDIN

dat soort jongens zou ik nooit aanspreken meer gewoon tijdens t feestje haak je in op een situatie enz enz
Een vrouw die jongens aanspreekt
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat moet het probleem toch ook niet zijn! Als ik diepgang en emotionele gelijkheid wil zoek ik wel een vrouw!
Vrouwen willen nu eenmaal zelfverzekerde eikels (oeh begin nu wel als kastanova te klinken )

[ Bericht 10% gewijzigd door mrbox op 26-06-2007 16:05:50 ]
pi_50862381
Hmmm ik moet dus zelfverzekerde eikel spelen deze zomer
pi_50862473
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm ik moet dus zelfverzekerde eikel spelen deze zomer
Nee, je moet het zijn. Spelen is mogelijk genoeg om hier en daar wat rond te neuken, maar in een relatie prikken ze daar doorheen, eerder vroeger dan later, dus voor je singlestatus is dat niet genoeg.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50862729
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, je moet het zijn. Spelen is mogelijk genoeg om hier en daar wat rond te neuken, maar in een relatie prikken ze daar doorheen, eerder vroeger dan later, dus voor je singlestatus is dat niet genoeg.
en je hoeft trouwens geen eikel te zijn, als je maar niet over je heen laat lopen en zelfverzekerd bent.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:33:36 #296
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50862834
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef jorgentol het volgende:

[..]

en je hoeft trouwens geen eikel te zijn, als je maar niet over je heen laat lopen en zelfverzekerd bent.
Maar wel met mate dan he, anders knappen we er weer op af
Miauw
pi_50862982
quote:

's Avonds?

Mhhmzz.. Meestal even bij vrienden buurten of zij komen naar mij, aan school werken, zappen, lezen, met me katten kroelen, bij mensen langs gaan, thuis lekker rommelen en klussen

Mijn avonden zijn altidj zo voorbij
Meestal lig ik ook wel zo rond een uurtje of 10 in bed moet ik zeggen.

Kom meestal pas na 7 uur thuis van werk of stage. Dus dan gaat de tijd die je voor jezelf hebt erg snel.
pi_50863119
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Lips het volgende:

[..]

Maar wel met mate dan he, anders knappen we er weer op af
tuurlijk niet, gewoon harstikke overdrijven
pi_50863136
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef mrbox het volgende:

[..]

Heel aardig klinkt wel fout
[..]
whaha nee was gewoon gezellig.. en was alleen maar slapen omdat ik in mn eentje op een 2pers bed sliep en hij anders op de grond op alleen een deken moest en dat vond ik zielig
maar nu is ie wel aan t smsen en zo haha
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:44:11 #300
101353 mrbox
Miep miep
pi_50863172
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

whaha nee was gewoon gezellig.. en was alleen maar slapen omdat ik in mn eentje op een 2pers bed sliep en hij anders op de grond op alleen een deken moest en dat vond ik zielig
maar nu is ie wel aan t smsen en zo haha
Kijk dat was dus gewoon onderdeel van het plan wrs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')