abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:54:41 #101
101353 mrbox
Miep miep
pi_50746237
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat wel af te dwingen is, eigenlijk.
Mja mss iets meer laten gaan ofzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50746640
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:34 schreef Nairua het volgende:

[..]

Je zit niet stil. . Heb je er niet genoeg aan eentje?

.
als ik er echt voor eentje ga dan heb ik meer dan genoeg aan een persoon
pi_50747170
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik geniet ervan zolang ik vrijgezel ben en mijn wilde haren nog niet kwijt ben in ieder geval
Prima instelling
pi_50747331
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:

[..]

Mja mss iets meer laten gaan ofzo
Oh ja.. OK, de sfeer moet iets bijzonders hebben natuurlijk. Romantisch dinertje, zeg maar. Op een terrasje aan het water met allemaal vuurkorven om je heen en een pianomuziekje op de achtergrond. Nee, ik denk dat je die sfeer ook wel af kunt dwingen met een bepaalde spontaanheid en de nodige humor. Mijn ervaring is, dat de dates waarop je regelmatig om elkaar moet lachen altijd wel een speciale sfeer oproepen. Als je veel lacht om elkaar ben je volledig ontspannen. Een goed gesprek kan ook wonderen doen. Wel minder kans op vonken want het is soms moeilijk om jezelf kwetsbaar op te stellen tijdens een eerste date, daardoor kun je ook een beetje dichtklappen. Dus hou het luchtig qua gespreksonderwerp. Praten over je familie bijvoorbeeld, dat kan wel heel leuk zijn. Ik vind die achtergrond tenminste vaak interessant, omdat het een beeld geeft van hoe iemand opgegroeid is. Het geeft ook vaak anekdotes en nieuwe gespreksonderwerpen.

En daarna voer je haar op je schouders af naar je bungalow tegen een bergwand waar jullie op het berenvel voor de open haard eindigen.
pi_50748986
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Waarom zou je je beperken tot 1? Alsof mannen zich beperken tot 1 vrouw tegelijk .
ja
pi_50749054
Goh. Er zijn tientallen posts weg. Wie had dat gedacht?! !

Kom op, jullie kunnen bést bedenken dat dat hele horoscoop/kapper-gedoe zó niet hier hoort. Dawg, WD, de rest, káppen.

Daarnaast wordt het een beetje een onemanshow hier, ook niet helemaal de bedoeling. WD, leuk dat je met nieuwe onderwerpen komt, maar hou het dan wel ontopic.
pi_50749145
Denk aan je bloeddruk, lieve c_c.
pi_50749224
Sorry.. Ik verveelde me.
pi_50749256
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef dawg het volgende:
Denk aan je bloeddruk, lieve c_c.
Ik wil héél, héél graag slapen, maar het was een zooitje.
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Sorry.. Ik verveelde me.
Zoek ONZ op, de volgende keer.
pi_50752154
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Goh. Er zijn tientallen posts weg. Wie had dat gedacht?! !

Kom op, jullie kunnen bést bedenken dat dat hele horoscoop/kapper-gedoe zó niet hier hoort. Dawg, WD, de rest, káppen.

Daarnaast wordt het een beetje een onemanshow hier, ook niet helemaal de bedoeling. WD, leuk dat je met nieuwe onderwerpen komt, maar hou het dan wel ontopic.
Want het had IMO niks meer met single zijn te maken, het was meer een date tip en horoscoop topic geworden.

Happy singles daten niet, die gaan gewoon met vrienden de kroeg in en drinken bier en spelen luchtgitaar/bass.

Ja, dat heb ik net gedaan.

Daten ze wel, dan zijn ze mijns inziens toch niet helemaal happy met hun status als single zijnde.
pi_50755749
We waren inderdaad nogal offtopic.

Je snapt natuurlijk wel dat ik het met je stelling niet mee eens ben. Ben jij een happy single? Want die indruk heb ik niet echt gekregen, als ik eerlijk moet zijn. Je hebt wel lol met je vrienden enzo, maar ondertussen wil je ook graag een relatie.

Dus als je dan wél date, dan is 'de single' ineens niet helemaal happy met de single-status?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:18:52 #112
101353 mrbox
Miep miep
pi_50755843
Hoe creeer je nu z'n zoen moment op een date...
pi_50756001
Daarvoor is dansen een heel goed middel. Als je samen stom aan tafel blijft zitten, dan gebeurt er niet veel nee. In de auto is ook altijd awkward, dus zorg in ieder geval dat je staat. Dus maak nog even een wandeling langs het water of door het park (en grijp die kans als ze zegt dat ze het koud heeft!).
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:03:11 #114
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_50756752
<-- Heeft een date.
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:28:25 #115
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757343
"Happy Single" wat een tenenkrommend begrip is dat. Er zijn toch ook geen "happy relationelen"?
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Daarvoor is dansen een heel goed middel. Als je samen stom aan tafel blijft zitten, dan gebeurt er niet veel nee.
Ik dans niet maar zoen wel eens, hoe ken da dan
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50757362
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:28 schreef Frezer het volgende:
"Happy Single" wat een tenenkrommend begrip is dat. Er zijn toch ook geen "happy relationelen"?
[..]

euh, geluk
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:32:12 #117
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757432
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:29 schreef jorgentol het volgende:

[..]

euh, geluk
Nou ja, ik denk eerder dat het causale verband tussen zoenen en dansen welhaast ontbreekt, . Ik gok er op dat een bepaalde spanning tussen persoon A en B er meer toe doet, en dan maakt de setting niet zo gek veel uit.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50757470
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:28 schreef Frezer het volgende:
[..]

Ja, OK.. Maar over het algemeen wordt het makkelijker als je samen staat, want daarmee kun je makkelijker dicht bij elkaar komen.
pi_50757497
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:32 schreef Frezer het volgende:

[..]

Nou ja, ik denk eerder dat het causale verband tussen zoenen en dansen welhaast ontbreekt, . Ik gok er op dat een bepaalde spanning tussen persoon A en B er meer toe doet, en dan maakt de setting niet zo gek veel uit.
Ook daar heb je gelijk in. Maar je kunt de omstandigheden wel een handje helpen. Je kunt de spanning makkelijk verhogen door bijvoorbeeld te dansen. Of ga een proefles worstelen doen
pi_50757507
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Poekel het volgende:
<-- Heeft een date.
Wanneer, met wie en met welke insteek?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:35:55 #121
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757512
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, OK.. Maar over het algemeen wordt het makkelijker als je samen staat, want daarmee kun je makkelijker dicht bij elkaar komen.
Als je op een terrasje oid zit kun je ook naast elkaar zitten ipv tegen over elkaar, . Als je van A naar B loopt, loop je ook dicht bij elkaar, .

Om maar wat te noemen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:36:43 #122
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757526
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ook daar heb je gelijk in. Maar je kunt de omstandigheden wel een handje helpen. Je kunt de spanning makkelijk verhogen door bijvoorbeeld te dansen. Of ga een proefles worstelen doen
Ik pas voor beide opties, .
pi_50757563
Ja, je moet het niet overdrijven natuurlijk. Maar de meeste meiden houden toch wel van dansen, door dansen en lachen ontspan je en juist dan kan die spanning ontstaan.
pi_50757569
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik pas voor beide opties, .
Poolen? Dat lijkt me ook leuk om te doen tijdens een eerste date. En dan niet te opzichtig over haar heen gaan hangen. En voor de heren is het een leuke kans om tieten te zien.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:43:17 #125
101353 mrbox
Miep miep
pi_50757680
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Kijk dat soort maffe ideen lijkt me dan wel weer grappig
pi_50759986
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We waren inderdaad nogal offtopic.

Je snapt natuurlijk wel dat ik het met je stelling niet mee eens ben. Ben jij een happy single? Want die indruk heb ik niet echt gekregen, als ik eerlijk moet zijn. Je hebt wel lol met je vrienden enzo, maar ondertussen wil je ook graag een relatie.

Dus als je dan wél date, dan is 'de single' ineens niet helemaal happy met de single-status?
Er zijn inderdaad momenten dat ik geen happy single ben, nee.
Niets menselijks is mij vreemd.

Maar als ik kijk hoe vaak jij het over daten hebt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een date-topic wordt dan een single topic.en dat jij ook niet onverdeeld gelukkig bent met je single-status.
pi_50760279
Single zijn is
pi_50760309
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad momenten dat ik geen happy single ben, nee.
Niets menselijks is mij vreemd.

Maar als ik kijk hoe vaak jij het over daten hebt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een date-topic wordt dan een single topic.en dat jij ook niet onverdeeld gelukkig bent met je single-status.
Goeie vraag eigenlijk: bestaat de happy single eigenlijk wel?
Mijn antwoord: nee.

Tuurlijk kan happy single zijn, voor de korte termijn, maar blijvend is dat niet. Ik vermaak me als single, net zoals velen hier.. Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie. Dus kan me wel iets voorstellen bij de instelling van Whoops, lekker op zoek en genieten van wat er in de tussentijd gebeurd!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:12:14 #129
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_50761146
Wat winterapfel zegt (en Whoops dus ook), lekker genieten van t leven zolang je single bent maar wel met een half oog blijven kijken naar mogelijke relaties
[16:08] &lt;portier&gt; Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_50761531
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:40 schreef winterapfel het volgende:
Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie.
Als dat slechts velen zijn, dan is het bestaan van de permanente happy single dus niet uitgesloten. Alhoewel ik het met je eens ben dat happy single zijn voor de meeste mensen eerder een fase lijkt te zijn en dus tijdelijk. Wat niet wegneemt dat ze op dat moment zelf zeker wel voor het labeltje in aanmerking komen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50761859
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Daarvoor is dansen een heel goed middel. Als je samen stom aan tafel blijft zitten, dan gebeurt er niet veel nee. In de auto is ook altijd awkward, dus zorg in ieder geval dat je staat. Dus maak nog even een wandeling langs het water of door het park (en grijp die kans als ze zegt dat ze het koud heeft!).
een wandeling doet het altijd goed
pi_50763755
Ik heb wel mijn dagen soms, meestal 1 of 2 dagen per maand. Dan zou ik liever een vriendje of een vriendinnetje hebben. Maar de volgende dag heb ik dan weer sjans met iemand en dan ben ik ook net zo blij dat ik geen relatie heb. Verder is het inderdaad een kwestie van het zo leuk mogelijk voor jezelf maken, de liefde volgt dan uiteindelijk vanzelf wel. Kom alleen weinig echt leuke mannen tegen.
pi_50764623
Pfff gister was hier een muziekfestival en ik heb me toch een sjans gehad. Moest ze bijna wegslaan :$

Een jongen pakte in de loop van de avond ineens me hand vast tijdens het lopen.. Was echt waaaazig.. heb dat anderhalf jaar moeten missen.

Voelde me dus wel even bijzonder :$

Maar goed, denk niet dat daar iets uit komt. Heeft al bijna 4 jaar een vriendin enzo.. lastig allemaal.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:23:01 #134
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_50765024
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Poekel het volgende:
<-- Heeft een date.
Volgende vrijdag, met een oud klasgenote, ze schijnt me leuk te vinden. Ze is zelf ook niet verkeerd.
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:32:28 #135
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50765291
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Poolen? Dat lijkt me ook leuk om te doen tijdens een eerste date. En dan niet te opzichtig over haar heen gaan hangen. En voor de heren is het een leuke kans om tieten te zien.
did U say the magic word?!?!
*pool-addict meldt...
De first dates in de poolhal pik je er altijd zó uit. Ze staan altijd enorm te kijk - om elkaar heen drentelen, beetje stoethaspelen op die tafel, de jongen probeert te imponeren maar faalt jammerlijk en als het wel lukt, kijkt zij net verveeld om zich heen, en als ze dan aan de beurt is blijkt dat laag uitgesneden truitje toch veel meer te laten zien dan ze vantevoren had gedacht...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:40:34 #136
94676 Garisson72
pi_50765533
quote:

Mijn antwoord: nee.

Tuurlijk kan happy single zijn, voor de korte termijn, maar blijvend is dat niet. Ik vermaak me als single, net zoals velen hier.. Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie. Dus kan me wel iets voorstellen bij de instelling van Whoops, lekker op zoek en genieten van wat er in de tussentijd gebeurd!
dit is raar, aan de ene kant wil ik zeggen: "spreek je jezelf niet enorm tegen?", en aan de andere kant ben ik het gewoon helemaal met je eens.

Je maakt in het leven je eigen geluk, is mijn overtuiging. Betekent dus dat je moet zorgen dat je in je single-status ook happy moet kunnen zijn. Waarom zou dat uitsluiten dat je de optie voor een relatie openhoudt?
What it boils down to: als de juiste voorbij komt, en diegene vindt jou ook de juiste, dan zet je je Happy Single-status zo bij het grofvuil en werk je in de richting van een heuse relatie. In de tussentijd ga je lekker je gang, met alles wat daarbij komt kijken. Toch?
pi_50772083
ik was dit topic kwijt, hier geen vorderingen ofzo maar vin dhet interessant om allemaal te volgen hier
  zondag 24 juni 2007 @ 00:44:42 #138
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50776386
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb wel mijn dagen soms, meestal 1 of 2 dagen per maand. Dan zou ik liever een vriendje of een vriendinnetje hebben. Maar de volgende dag heb ik dan weer sjans met iemand en dan ben ik ook net zo blij dat ik geen relatie heb. Verder is het inderdaad een kwestie van het zo leuk mogelijk voor jezelf maken, de liefde volgt dan uiteindelijk vanzelf wel. Kom alleen weinig echt leuke mannen tegen.
Ik denk dat jij continu aandacht nodig hebt, . En daar ben je veel meer van verzekerd als je een relatie hebt (met iemand die je dat wil geven). Nu je single bent echter, is het aanbod van aandacht veel wisselvalliger, dus Realzeus heeft wel een punt.
  zondag 24 juni 2007 @ 00:51:04 #139
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50776547
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar goed, denk niet dat daar iets uit komt. Heeft al bijna 4 jaar een vriendin enzo.. lastig allemaal.
Mja, ik geloof ook niet dat ik met zo'n start veel vertrouwen in een solide relatie zou hebben.
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit is raar, aan de ene kant wil ik zeggen: "spreek je jezelf niet enorm tegen?", en aan de andere kant ben ik het gewoon helemaal met je eens.
Soms ben je gelukkig, soms niet, ongeacht relationele status. vrij menselijk lijkt me.

Dat happy single begrip nergens op, ik vind het eerder wanhopig klinken als je jezelf dat predicaat opplakt.
  zondag 24 juni 2007 @ 12:27:54 #140
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50782900
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:43 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kijk dat soort maffe ideen lijkt me dan wel weer grappig
Ja leuk met je date worstelen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 24 juni 2007 @ 12:45:28 #141
101353 mrbox
Miep miep
pi_50783426
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja leuk met je date worstelen
Ja lache toch !? Wat me ook wel grappig lijkt is gewoon 's ochtends wakker worden en dan besluiten om croissants in Parijs te gaan eten.
pi_50784922
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:44 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik denk dat jij continu aandacht nodig hebt, . En daar ben je veel meer van verzekerd als je een relatie hebt (met iemand die je dat wil geven). Nu je single bent echter, is het aanbod van aandacht veel wisselvalliger, dus Realzeus heeft wel een punt.
Nodig hebben is te zwaar, al zeg ik het zelf. Zonder aandacht ben ik ook gelukkig. Maar nu ik het krijg, neem ik het er van. En de aandacht die ik in relaties krijg, ja, dat klopt wel. Relaties waarin ik veel positieve bevestiging krijg en kan geven, werken voor mij het beste. Waarom ben ik ooit weggegaan bij mijn ex ??!?!?!
pi_50784991
Iemand die zegt dat ie geen aandacht nodig heeft lult uit zijn nek.
pi_50785015
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja lache toch !? Wat me ook wel grappig lijkt is gewoon 's ochtends wakker worden en dan besluiten om croissants in Parijs te gaan eten.

Dat soort wilde ideeën, GE-WEL-DIG! Ik hoop echt dat ik ooit zo'n romanticus tref. Zo iemand die de touwtjes in handen neemt en je midden in de nacht uit bed belt om iets leuks te gaan doen. Heel vaak doe je dat niet meer als je eenmaal in een relatie zit. Dan zit je een beetje op de bank, je zorgen te maken over wat er op TV komt en hoe duur de bioscoop wel niet is. In mijn volgende relatie wil ik wel meer actie en minder bank.
pi_50785103
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat soort wilde ideeën, GE-WEL-DIG! Ik hoop echt dat ik ooit zo'n romanticus tref. Zo iemand die de touwtjes in handen neemt en je midden in de nacht uit bed belt om iets leuks te gaan doen. Heel vaak doe je dat niet meer als je eenmaal in een relatie zit. Dan zit je een beetje op de bank, je zorgen te maken over wat er op TV komt en hoe duur de bioscoop wel niet is. In mijn volgende relatie wil ik wel meer actie en minder bank.
Hoevaak zal je daar zelf het initiatief voor nemen? Of laat je het aan hem liggen?
pi_50785176
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hoevaak zal je daar zelf het initiatief voor nemen? Of laat je het aan hem liggen?
Dit soort dingen lijkt iedereen altijd geweldig, maar zodra puntje bij paaltje ( ) komt, doet bijna niemand van die spontane dingen.
pi_50785249
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:35 schreef dawg het volgende:
Iemand die zegt dat ie geen aandacht nodig heeft lult uit zijn nek.

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig. En om even heel eerlijk te zijn... Ik begin het een beetje zat te worden, ik merk wel dat ik er onderhand een beetje cynisch van word. De meeste mannen willen toch maar één ding. Het is soms wel vervelend om elke keer opmerkingen te krijgen. En als je niet reageert ben je ineens een slet enzo. Bovendien, als je een opmerking krijgt, weet je dat je nagekeken wordt dus dan moet je ineens op gaan letten of je niet op je stilleto's tussen de straatstenen blijft hangen enzo. Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
pi_50785309
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Als je allebei zo ingesteld bent, dan zal ik zelf ook vaak het initiatief nemen. Ik ga altijd mee in de flow van een ander, een dooie bankhanger zal wat dat betreft het beste ook niet uit mij trekken, maar iemand die zelf het uitgaanstype is kan dat soort dingen makkelijk in mij losmaken.
pi_50785342
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Dit soort dingen lijkt iedereen altijd geweldig, maar zodra puntje bij paaltje ( ) komt, doet bijna niemand van die spontane dingen.
Hoe spontaan ben jij in dat soort dingen dan?
pi_50785349
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig. En om even heel eerlijk te zijn... Ik begin het een beetje zat te worden, ik merk wel dat ik er onderhand een beetje cynisch van word. De meeste mannen willen toch maar één ding. Het is soms wel vervelend om elke keer opmerkingen te krijgen. En als je niet reageert ben je ineens een slet enzo. Bovendien, als je een opmerking krijgt, weet je dat je nagekeken wordt dus dan moet je ineens op gaan letten of je niet op je stilleto's tussen de straatstenen blijft hangen enzo. Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
Herkenbaar, van mijn kant gezien. Ik krijg zo nu en dan weleens opmerkingen van vrouwen dat ze het raar vinden dat ik niet meteen over sex begin. Terwijl mijn motivatie voor een date over het algemeen gewoon een leuke tijd hebben is, mensen ontmoeten, etc. En dat is uniek. And so am I.
pi_50785371
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen, aangezien mijn gezondheid dat lange tijd niet toegelaten heeft. Dan doel ik op vakantie, weekendjes weg, etc. Als het gaat om spontaan naar het strand rijden, terras, stedentrip (mits niet te ver, buitenland ofzo), etc, dan wel. Ik doe graag dingen.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:52:02 #152
101353 mrbox
Miep miep
pi_50785539
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Sommige vrouwen (mannen vast ook) kunnen daar zo moeilijk over doen. Gewoon gezellig picknicken kan niet eens omdat er te veel achter gezocht wordt.
pi_50785541
quote:

[..]

Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
Ja magoed, hoe origineel wil je zijn? Aangezien je veel aandacht krijgt heb je alles toch al een keer gehoord?
  zondag 24 juni 2007 @ 14:05:22 #154
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50785932
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef dawg het volgende:
En dat is uniek.
Dat valt reuze mee lijkt me.

Maar idd, iedereen heeft aandacht nodig, sommigen lijken echter een tikkeltje wanhopig daar naar op zoek te zijn.
pi_50788018
ik heb ook weer eens aandacht nodig
  zondag 24 juni 2007 @ 15:26:17 #156
101353 mrbox
Miep miep
pi_50788436
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:12 schreef Miss_S het volgende:
Dat is een twee kanten systeem he Aandacht geven en aandacht nemen.
pi_50788545
aandacht is goed!!
pi_50789861
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:12 schreef Miss_S het volgende:
Daar zijn vast allerlei manieren voor te bedenken
pi_50791276
als je aandacht nodig hebt PM maar, ik wil geen tentamens leren
pi_50791320
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Daar zijn vast allerlei manieren voor te bedenken
zoals?
pi_50791505
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zoals?
PM, mail, sms, telefoon, msn, TMF-chat, whátever.
pi_50791585
quote:

[..]

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig.
No offence, maar élke post die je hier plaatst en soms ook in andere topics schrééuwt om aandacht. Dat is niet heel erg, je bent niet de enige daarin, maar als je ook zo'n uitstraling IRL hebt, kan ik het de jongens niet kwalijk nemen om niet al teveel moeite te doen om origineel te zijn. Die pikken zo'n houding écht wel op namelijk. Misschien moet je 's duidelijk hebben wát je nou precies wil.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2007 17:17:36 ]
pi_50792124
quote:

[..]

Jawel, mits single vrienden en bier. Dan is het prima te doen.
pi_50792415
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

No offence, maar élke post die je hier plaatst en soms ook in andere topics schrééuwt om aandacht. Dat is niet heel erg, je bent niet de enige daarin, maar als je ook zo'n uitstraling IRL hebt, kan ik het de jongens niet kwalijk nemen om niet al teveel moeite te doen om origineel te zijn. Die pikken zo'n houding écht wel op namelijk. Misschien moet je 's duidelijk hebben wát je nou precies wil.
Zodra whoops een goeie kerel tegen komt is wel duidelijk wat ze wil. Tot die tijd: have fun!!
  zondag 24 juni 2007 @ 18:10:59 #165
101353 mrbox
Miep miep
pi_50793103
Wel een beetje Whoops topic zo.... Hoest met de andere dames eigenlijk
pi_50793191
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef mrbox het volgende:
niet zo happy single
begrijp weinig van (sommige) jongens
pi_50793222
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja magoed, hoe origineel wil je zijn? Aangezien je veel aandacht krijgt heb je alles toch al een keer gehoord?
Ik ben al blij verrast als iemand vraagt hoe het met me gaat of hoe ik heet. En da's niet eens een grapje.
pi_50793330
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef mrbox het volgende:
sorry guys, heb de laatste week veel tijd gehad om te internetten, morgen weer gewoon werken en dan ben ik minder prominent aanwezig.

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Fleur, principessa enzo, waar zijn ze nou gebleuven?
pi_50793722
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet zo happy single
misschien kunnen wel wel een lichtje op e.e.a laten schijnen Geef ons een kans!
pi_50793723
Waar vinden jullie je dates eigenlijk? Kom hier amper nog nieuwe vrouwen tegen...
  zondag 24 juni 2007 @ 18:32:32 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_50793742
Niet.
For great justice!
  zondag 24 juni 2007 @ 18:32:46 #172
101353 mrbox
Miep miep
pi_50793747
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben al blij verrast als iemand vraagt hoe het met me gaat of hoe ik heet. En da's niet eens een grapje.
Dat is ziek. Knap zijn kan soms een vloek zijn, helemaal als je ook naar gaat leven (ff los of jij dat wel of niet doet)
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef jd1982 het volgende:
Waar vinden jullie je dates eigenlijk? Kom hier amper nog nieuwe vrouwen tegen...
uhm ja internet
pi_50793813
Nee joh, Margriet past echt niet bij mij. Ik heb de laatste paar weken weinig gedate, maar ik kom ze altijd tegen op straat of tijdens het stappen.
pi_50794235
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef winterapfel het volgende:

[..]

misschien kunnen wel wel een lichtje op e.e.a laten schijnen Geef ons een kans!
begrijpen mannen elkaar wel altijd dan
pi_50794598
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet zo happy single
En ik begrijp weinig van sommige vrouwen , klein voorbeeldje ik hoor zo vaak dat mensen een relatie hebben met iemand die onaardig is, drugs gebruikt, zijn vriendin slaat, enz. wie zou in vredesnaam op zoiemand vallen
nu ben ik een heeeel erg nuchter persoon wat je weer kan uitdrukken als in "niet zo spannend en verassend".

En ik kamp nog steeds (te)vaak met dit probeem: zie in de kroeg een leuk meisje die leuk staat te kijken je kent het wel, en ondanks dat ik niet zomaar op iemand afstap heb ik dan toch het idee om dat wel te doen, maar voordat het gebeurd... voila daar komt haar vriend aan

En internetdaten is voor mij de grootste flop tot nu toe (ondanks dat ik het nog wel probeer), begint een beetje hopenloos te worden voor mij ben ik bang .

Happy single? ... nee niet echt , behalve dat ben ik verder nog steeds tevreden met mijn leven en ik kom ik eigenlijk altijd tijd tekort.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Drake_ op 24-06-2007 19:07:32 ]
pi_50794754
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

begrijpen mannen elkaar wel altijd dan
mwah.. dat ook niet.. maar je weet het nooit he
  zondag 24 juni 2007 @ 19:13:36 #177
101353 mrbox
Miep miep
pi_50795009
Nee Whoops is meer een Marloes ...
Net nog ff te leuke dame gesproken via msn die op vakantie is.... *zwijmel*
pi_50795064
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

En internetdaten is voor mij de grootste flop tot nu toe (ondanks dat ik het nog wel probeer), begint een beetje hopenloos te worden voor mij ben ik bang .
een date via internet regelen gaat nog wel
maar je moet niet al verliefd worden voordat je op date gaat
  zondag 24 juni 2007 @ 19:17:19 #179
101353 mrbox
Miep miep
pi_50795141
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een date via internet regelen gaat nog wel
maar je moet niet al verliefd worden voordat je op date gaat
oeh ja dat valt dan meestal zo tegen
pi_50795159
Ow dat lukt mij al moeilijk laat ik het zo zeggen... ik schijnt heel gezellig te zijn om mee te praten e.d maar daar houd het bij op tenminste dat idee krijg ik steeds.
pi_50795196
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef _Drake_ het volgende:
Ow dat lukt mij al moeilijk laat ik het zo zeggen... ik schijnt heel gezellig te zijn om mee te praten e.d maar daar houd het bij op tenminste dat idee krijg ik steeds.
ja maar als je het over internet hebt
dan houd het daar ook op
meer word het pas bij dates en elkaar leren kennen enzo
pi_50795375
Precies, maar ze willen mij dan niet "beter" leren kennen, laat ik het daarop houden.
Liefst zou ik gewoon een keer leuk gezellig ergens met iemand gaan stappen zonder het idee dat je wat van elkaar moet, maar 2 single's bij elkaar zitten en dat idee krijg je dan helaas wel snel. je verwacht wat van elkaar.
pi_50799115
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

hmm oke.. is iets om te onthouden
pi_50800939
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Madelief en Marloes is het ook al niet, heren. Ik heb een Engelse naam. Je hoort het niet vaak en ik persoonlijk zou zo'n naam ook wel toekennen aan iemand van adel bijvoorbeeld. Dus geen Felicity/Hope/Beautifull en noem maar op. Ik ben eigenlijk best wel trots op mijn naam .
Serieus, hou 's op met het topic een WD-topic te maken. Ik heb je gister al gewaarschuwd. Het topic begint nu al een incrowd zooitje te worden, en daar heb ik geen zin in.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:34:22 #185
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50801965
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Serieus, hou 's op met het topic een WD-topic te maken. Ik heb je gister al gewaarschuwd. Het topic begint nu al een incrowd zooitje te worden, en daar heb ik geen zin in.
Ik mis een paar posts. Om iets specifieker te zijn; mijn posts!?!

Btw, het is al game-over, ze heet Elizabeth
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_50802166
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Ik mis een paar posts. Om iets specifieker te zijn; mijn posts!?!

Btw, het is al game-over, ze heet Elizabeth
Was het geen duidelijke hint? Posts over horoscopen, kappersbezoeken, de naam van WD en het weer zijn niet gewenst. En ik raak het schoonmaken flink zat, dus dit is dan ook de laatste waarschuwing.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:44:44 #187
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50802383
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was het geen duidelijke hint? Posts over horoscopen, kappersbezoeken, de naam van WD en het weer zijn niet gewenst. En ik raak het schoonmaken flink zat, dus dit is dan ook de laatste waarschuwing.
OK, goed dan. Ik ben single en ik ben het zat. Ik wil nu een date.
On-topic genoeg zo??

-edit-
En als die date zich in een bepaalde richting ontwikkelt zal ik stoppen hier te posten. Zo.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 24 juni 2007 @ 23:48:49 #188
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50804645
quote:
hier ben ik .
Tap tap tap
pi_50805531
quote:
Nergens. Ik ben ten eerste te schijterig en te onhandig om te daten en ten tweede zijn de meeste vrouwen van mijn leeftijd bezet. Nu mag ze natuurlijk best jonger zijn, maar die zitten niet te wachten op iemand van 30. (en nee, ik bedoel niet onder de 20, zo erg ben ik ook weer niet.)

Ik dacht;ik gooi er maar even een ontopic-post tegenaan want anders gaat het single topic dicht, met al dat kliekjes-gereutel over van alles en nog wat.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:20:51 #190
94676 Garisson72
pi_50810959
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef _Drake_ het volgende:
En zo lang je dit tegen jezelf blijft zeggen is het ook zo. That's what they call a self-fullfilling prophecy.
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:24 schreef _Drake_ het volgende:
Precies, maar ze willen mij dan niet "beter" leren kennen, laat ik het daarop houden.
Liefst zou ik gewoon een keer leuk gezellig ergens met iemand gaan stappen zonder het idee dat je wat van elkaar moet, maar 2 single's bij elkaar zitten en dat idee krijg je dan helaas wel snel. je verwacht wat van elkaar.
Die situatie creëer je zelf, is mijn ervaring inmiddels. Voorheen had ik ook altijd deze blokkerende gedachten, maar inmiddels weet ik dat je dat gewoon los kunt laten. Is erg bevrijdend!
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef RealZeus het volgende:

Nu mag ze natuurlijk best jonger zijn, maar die zitten niet te wachten op iemand van 30.
En zolang je dat voor de dames in kwestie blijft invullen blijf jij lekker in je poreuze cirkel zitten.

sorry c_c, kanhetnietlaten... G72 weet wel hoe WD heet! en het was geen Elizabeth
pi_50811422
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nergens. Ik ben ten eerste te schijterig en te onhandig om te daten en ten tweede zijn de meeste vrouwen van mijn leeftijd bezet. Nu mag ze natuurlijk best jonger zijn, maar die zitten niet te wachten op iemand van 30. (en nee, ik bedoel niet onder de 20, zo erg ben ik ook weer niet.)

Ik dacht;ik gooi er maar even een ontopic-post tegenaan want anders gaat het single topic dicht, met al dat kliekjes-gereutel over van alles en nog wat.
Sjah ben zelf ook niet de handigste in daten, men zegt dan... ach je komt "vanzelf" iemand tegen, nou reken maar dat dat niet vanzelf gaat
pi_50813370
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:42 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Sjah ben zelf ook niet de handigste in daten, men zegt dan... ach je komt "vanzelf" iemand tegen, nou reken maar dat dat niet vanzelf gaat
Nope, bij mij ging het ook niet vanzelf.
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 10:59:43 #193
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50813472
quote:

[..]

Je moet dat 'vanzelf' wel een beetje helpen natuurlijk...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 25 juni 2007 @ 11:01:55 #194
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50813517
quote:
Als je weet dat je niet vaak in de gelegenheid bent iemand tegen het lijf te lopen: internet?
pi_50813919
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef Nairua het volgende:

[..]

Als je weet dat je niet vaak in de gelegenheid bent iemand tegen het lijf te lopen: internet?
dat heb ik dus ook
maar eigenlijk is het niets voor mij
pi_50814103
Nou inderdaad... hoe gaat dat dan? Je schrijft je ergens in, betaal je 50 euro per maand en je krijgt van die halve msn contactjes?
pi_50814132
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef jd1982 het volgende:
Nou inderdaad... hoe gaat dat dan? Je schrijft je ergens in, betaal je 50 euro per maand en je krijgt van die halve msn contactjes?
voor betalen doe ik sowieso niet
pi_50814182
quote:
of zo
  maandag 25 juni 2007 @ 11:27:46 #199
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50814355
quote:
Ergens begin 2006 heb ik drie maanden RP gedaan(40,-). Inderdaad wat MSN contacten aan over gehouden, maar ook enkele dates. En bij de laatste een relatie. .
pi_50815445
Ik maak zelf wel een "datingsite"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')