nee, ben aan het chatten met een matchquote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.![]()
heb je al leuke speeddates? of wordt er driftig voor je gebattled door 2 hanige figuren?
Dit stukje was voor mij enigzins herkenbaar, de eeuwige twist waarom vrouwen liever op klootzakken vallen dan lieve jongensquote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef jd1982 het volgende:
Ben idd ook vaak een vriend... iemand waar ze zich vertrouwd en op hun gemak voelen, maar bijna nooit meer...
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen. daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
Jawel. Tegengas is tof.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen. daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
ik werk in de avonden nu nogal veel.. daarnaast train ik een voetbalelftal.. sta ik zelf een avondje per week in de sportschool om de conditie weer een beetje op peil te krijgen.. EN niet te vergeten ook aardig wat op t terras te vinden voor een lekker drankje!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...
Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...
Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...
Ik ben ook niet van plan om er mee naar bed te gaan. Maar zoiets lijkt me wel grappig. Kletsen en dan de foto langzaam zien komen. En vooral dat je gekoppeld wordt.quote:
dat idee kreeg ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij neem je het allemaal gewoon veel te serieus.
Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij neem je het allemaal gewoon veel te serieus.
Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
![]()
Wijsheid komt met de jaren...quote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.
dus jou kom ik daar niet tegen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.
Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.
Heb je al eens nagedacht waarom je alles zo nieuw wil hebben ? en waarom is nieuw leuk ? (en kijk vooral goed naar de antwoorden die je geeftquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.
Misschien kan je proberen om je spiritueel wat meer te ontwikkelen. Zodat je het ontbreken van een relatie niet meer als een groot gemis zal zien en zeker niet als een blokkade voor verdere ontwikkeling...quote:
Wat wil je nou, een vrouw of een relatie? Zoals jij het schrijf is de vrouw (toch?) tamelijk inwisselbaar; als ze maar een relatie wil. Een lastige bijkomstigheid bijna...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |