abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50826011
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen . daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
Tap tap tap
pi_50826063
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.
heb je al leuke speeddates? of wordt er driftig voor je gebattled door 2 hanige figuren?
nee, ben aan het chatten met een match . heb er een half uur over gedaan om er achter te komen met welk e-mailadres is ook alweer ingeschreven stond .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 17:10:57 #228
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50826319
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef jd1982 het volgende:

Ben idd ook vaak een vriend... iemand waar ze zich vertrouwd en op hun gemak voelen, maar bijna nooit meer...
Dit stukje was voor mij enigzins herkenbaar, de eeuwige twist waarom vrouwen liever op klootzakken vallen dan lieve jongens

http://heartless-bitches.com/rants/niceguys/niceguys.shtml
pi_50826325
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen . daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:11:07 #230
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50830315
Ik wil ook een Paiq invite ...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50830422
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ook een Paiq invite ...
Jij hebt toch een relatie?
  maandag 25 juni 2007 @ 19:29:02 #232
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50830991
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Jawel. Tegengas is tof.
pi_50831000
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...

Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...

Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...
ik werk in de avonden nu nogal veel.. daarnaast train ik een voetbalelftal.. sta ik zelf een avondje per week in de sportschool om de conditie weer een beetje op peil te krijgen.. EN niet te vergeten ook aardig wat op t terras te vinden voor een lekker drankje!
  maandag 25 juni 2007 @ 19:34:33 #234
88139 JoeyT
pi_50831172
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jij hebt toch een relatie?
Ik ben ook niet van plan om er mee naar bed te gaan. Maar zoiets lijkt me wel grappig. Kletsen en dan de foto langzaam zien komen. En vooral dat je gekoppeld wordt.

Lijkt t je niet leuk?
pi_50832224
Het lijkt me wel grappig, maar ik heb niet het idee dat het de moeite waard is. Bovendien: internetdaten heb ik niet zo'n behoefte aan. Via internet is allemaal nóg onbetrouwbaarder. Trouwens, als ik een relatie heb, heb ik écht geen behoefte om te chatten met wildvreemde mannen, en al helemaal niet op een singles-site.

Ik kwam er zojuist achter dat ik een maand geleden gezoend heb met een jongen die al een vriendin heeft. En ik had hem vorige week net ge-sms't omdat ik ineens weer aan hem dacht, dus we MSN-den een beetje. Waarom ontkennen mannen zulk soort dingen? Ik vroeg het voordat we zoenden en hij was heel stellig dat hij geen vriendin had. Toch voelde ik toen al nattigheid, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gevraagd. Dat was ook de reden dat ik bijna een maand gewacht heb voor ik hem sms-te.

Ik kom er wel achter dat hoe meer je actief bent op dat vlak, hoe meer onbetrouwbare types voorbij komen. Het hele 'date-gebeuren' levert eigenlijk niets meer op voor mij, ik raak hoe langer hoe verveelder. Ik word steeds cynischer en de 'aandacht' die ik krijg is niets anders dan een lege huls. Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.

Ik denk dat ik maar eens na ga denken over een nuttiger invulling van mijn vrijgezellenbestaan. Dan kan ik in Brussel een frisse start maken, nieuwe omgeving die zich hopelijk goed gaat lenen voor een nieuwe levensstijl op mannengebied.
pi_50832324
Volgens mij neem je het allemaal gewoon veel te serieus .
Tap tap tap
pi_50832381
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
dat idee kreeg ik ook
pi_50832528
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.
pi_50832559
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.

Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:15:54 #240
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50832689
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.
Wijsheid komt met de jaren... . Mooi inzicht. .
pi_50832815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.

Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.
dus jou kom ik daar niet tegen?
.
Tap tap tap
pi_50832910
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dus jou kom ik daar niet tegen?
.
Niet meer. Sorry CL. Maar, toch wil ik je even feliciteren met je aanstaande huwelijk.
pi_50835017
Sporten was wel lekker... alweer een kilo aangekomen, gaat de goeie kant op!
  maandag 25 juni 2007 @ 22:16:14 #244
101353 mrbox
Miep miep
pi_50838005
Paiq moet je niet al te veel van verwachten dan is het leuk
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.
Heb je al eens nagedacht waarom je alles zo nieuw wil hebben ? en waarom is nieuw leuk ? (en kijk vooral goed naar de antwoorden die je geeft )
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50838420
Haha zie net dat ik mn verhaal niet eens afgemaakt heb

Wat ik dus wilde zeggen:

Sporten was wel lekker... alweer een kilo aangekomen, gaat de goeie kant op!

Langzaam beetje spieren opbouwen, beetje toonbaar worden voor de zomer, jammer dat mn vrienden allemaal met vriendin op vakantie gaan, moet ik maar alleen een strandje zoeken
  maandag 25 juni 2007 @ 23:43:48 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_50841605
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet. .
For great justice!
  maandag 25 juni 2007 @ 23:55:49 #247
101353 mrbox
Miep miep
pi_50842041
Iemand missen wat toch niet een relatie wordt hoe kanslozer kan ik worden
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 25 juni 2007 @ 23:58:50 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_50842159
Ah, dat heb ik ook al. .
For great justice!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:07:47 #249
88139 JoeyT
pi_50842505
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
Ah, dat heb ik ook al. .
Misschien kan je proberen om je spiritueel wat meer te ontwikkelen. Zodat je het ontbreken van een relatie niet meer als een groot gemis zal zien en zeker niet als een blokkade voor verdere ontwikkeling...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:17:54 #250
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50842841
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet. .
Wat wil je nou, een vrouw of een relatie? Zoals jij het schrijf is de vrouw (toch?) tamelijk inwisselbaar; als ze maar een relatie wil. Een lastige bijkomstigheid bijna...

Doe je het omdat het zo hoort, of omdat je vindt dat je zonodig moet?
Gaat natuurlijk niet werken zo
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')