Hmm... bij mij loopt ie nog 7 uur achter.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en hij werkt weer!

Na je 5000ste track krijg je toch een soort 'trofee'?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:02 schreef knoets het volgende:
Hij is weer bijgewerktBen bijna bij mn 8400ste track

Kook man, net over de 35,000e track heen, zelfs nog geen bosje bloemen gekregenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik ben al over de 30,000 heen

Da's een grapje, die moet je zelf toevoegen aan je last.fm-pagequote:Op zondag 24 juni 2007 00:33 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Na je 5000ste track krijg je toch een soort 'trofee'?![]()

Yeah, de hele hups is erbij. We maken ons toch altijd weer zorgen voor nietsquote:Op zondag 24 juni 2007 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Mijne is nog niet geupdate. Nu wel! Gelukkig alles onthouden van de afgelopen dagen

Aardverschuiving. Nummer 1 (Jens Lekman) zakt naar 6, nummer 24 (LCD Soundsystem) komt op 1 en nummer 2 (Pipas) duikelt naar 34.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:38 schreef Nepthys het volgende:
Weer iets nieuws: iemand heeft een manier gevonden om te berekenen hoe je top 50 eruit zou zien als er rekening werd gehouden met de gemiddelde lengte van nummers per artiest.
http://www.associativetrails.com/stuff/normalisefm/index.cfm

Een grotere lijstjesnerd dan ik moet nog geboren worden, Muziek..Films..en vooral qua Tour de France ook..vreselijk..excel-files vol me statistieken blabla..Maar ik hou er vanquote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Frollo het volgende:
Hey knoets, jij bent best wel een lijstjesnerd hè?

Dus ik kan nu niet zien wat ik draai, maar hij slaat het wel op in de ranglijsten?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:29 schreef knoets het volgende:
Als het goed is slaat 'ie het wel op in de cache, en werkt hij het wel bij met de server, als die weer helemaal okee is, wat nu niet het geval is.

Hoe kan je zien?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Hier nog helemaal niks gesubmit. staan 78 nummers in de que

hoezo dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm dat hij nu alles cached is kut vooral als je verschillende programmas gebruikt om af te spelen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |