quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij bent stoutMaar je ava maakt het goed, Keith
Oeh hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nog meer van Keith gevonden, ware het niet dat Michael daar niet op staat.![]()
Oh trouwens! Ik ga straks With Love & Squalor ophalen, ik heb hem maar laten bestellen.![]()
![]()
![]()
Ik zal ze vanavond een keer posten, maar ik zit nu op een andere computer en ga me nu naar Eindhoven spoeden voor WLAS.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh hebben?
dat je WL@S nog niet had danEcht super
Deze dus:quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond een keer posten, maar ik zit nu op een andere computer en ga me nu naar Eindhoven spoeden voor WLAS.![]()
Oeh hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:16 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Viel Spaß. Ze moeten voor Fok! nog wel geresized worden, en als ik dat zelf doe dan doen de gifjes het ineens niet meer.![]()
Eh ja..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh hebben?Alleen dat resizen weet ik niet hoe het werkt
![]()
Super bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Animated en 60x60 pixels.
Ha! Je hebt hem zelfs verruild voor die van OK Go!quote:
Ja vond het wel moeilijk om OK Go te laten gaan maar het gaat hier wel om Keithquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:47 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ha! Je hebt hem zelfs verruild voor die van OK Go!![]()
En die JPG-dinger zijn nu ook kleiner.
Meid, ik wist niet dat het zo diep zat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja vond het wel moeilijk om OK Go te laten gaan maar het gaat hier wel om Keith![]()
wouter hamelquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:37 schreef morgane het volgende:
Woei, hij heeft al m'n Wouter Hamel plays alsnog gescrobble't![]()
CD 'Hamel' is in maart uitgebracht.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
wouter hamelHeeft ie nou al een cd uit? Ik heb alleen maar een demotje met 2 halve nummers en 1 hele. Ik wil meer
Wat is je username daar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:55 schreef Joncho het volgende:
Net geregged op last.fm, tvp bij deze.
Ookal gaat deze na 5 posts dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |