abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50635734
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Sense het volgende:

- zeuren over kleine dingetjes en pijntjes, ik ben je moeder niet
Dat gaat je niet lukken, bij geen enkele man wrs niet
Het schijnt een aangeboren iets te zijn nl, heb ik laatst gelezen
pi_50635833
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Vréselijk. Bij een beginnend keelpijntje meteen onder de wol kruipen en klagelijk roepen om kopjes thee met honing. Ik zorg dan altijd dat ik 's avonds weg ben
pi_50636038
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Sense het volgende:

Vréselijk. Bij een beginnend keelpijntje meteen onder de wol kruipen en klagelijk roepen om kopjes thee met honing. Ik zorg dan altijd dat ik 's avonds weg ben
lol

Ik zeg altijd 100x ja (zielig, erg enzo) en ga dan ondertussen The Gillmore Girlls afkijken ofzo.
En anders hoor ik het gewoon aan, ga naar de supermarkt thee idd, en dingen voor in de soep halen (die de mams dan gaat maken, ook nog, hele meute moet erbij bij een griepje ) om vervolgens weer in het patroon van 'ah, ja, gossie' te vervallen of in de keuken te grinnikken om man's 'leed'. Als ik weer terugkom, zet ik mijn zielige gezicht uiteraard weer op (alsof het idd zo erg is, want tja..)

Zeikerds die mannen.
En vrouwen zouden actrices moeten worden
pi_50636150
'Ik dacht dat ik doodging', is een veelgehoorde uitspraak als de man griep heeft.

dinsdag 19 juni 2007 @ 23:55:30 #130
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_50636218
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef sweetgirly het volgende:
'Ik dacht dat ik doodging', is een veelgehoorde uitspraak als de man griep heeft.

Dat doen vrouwen ook die bevallen..
en aan bijde kan je ook echt dood gaan trouwens
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50636283
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

lol

Ik zeg altijd 100x ja (zielig, erg enzo) en ga dan ondertussen The Gillmore Girlls afkijken ofzo.
En anders hoor ik het gewoon aan, ga naar de supermarkt thee idd, en dingen voor in de soep halen (die de mams dan gaat maken, ook nog, hele meute moet erbij bij een griepje ) om vervolgens weer in het patroon van 'ah, ja, gossie' te vervallen of in de keuken te grinnikken om man's 'leed'. Als ik weer terugkom, zet ik mijn zielige gezicht uiteraard weer op (alsof het idd zo erg is, want tja..)

Zeikerds die mannen.
En vrouwen zouden actrices moeten worden
Het ergste is dat ze stiekem verwachten dat jij net als hun moeder met klamvochtige lappen hun voorhoofd dept, en spontaan kippensoep gaat koken als ze ziek zijn. En dat je dan te horen krijgt "tsja, jij bent nou eenmaal niet het verzorgende type". Woest kan ik daarom worden!

Maar goed, dat neem je er maar bij he
pi_50636424
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef kless het volgende:

Dat doen vrouwen ook die bevallen..

en aan bijde kan je ook echt dood gaan trouwen..
Lieverd, dít is nou een mug met een olifant vergelijken.
Je begrijpt, de mug is het griepje en de olifant is de bevalling.

En je bent vast een man dat je dat zegt, in Afrika kan je misschien nog dood gaan aan eengriepje en/of als je 102 bent ofzo.

zucht..hopeloos
pi_50636651
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef Sense het volgende:

Het ergste is dat ze stiekem verwachten dat jij net als hun moeder met klamvochtige lappen hun voorhoofd dept, en spontaan kippensoep gaat koken als ze ziek zijn. En dat je dan te horen krijgt "tsja, jij bent nou eenmaal niet het verzorgende type". Woest kan ik daarom worden!

Maar goed, dat neem je er maar bij he
Het erge is we doen het soms ook nog.
Ik had een keer, tijdje terug, dat ik onbereikbaar was, ik was aan het werk . En dat werd mij later bijna verweten want 'ik ging bijna dood en stikte in mijn hoest ( ) ' was het. De griep of een flinke verkoudheid. Wist ik veel, 2e dag was ik er uiteraard. En als ik fucking depri dan, waar zijn ze dan, juist. Sorry, maar je wordt er cynisch van.

Zo zijn mannen.
Gif in die kippensoep!
  woensdag 20 juni 2007 @ 00:11:37 #134
41885 kless
pi_50636850
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:00 schreef sweetgirly het volgende:

zucht..hopeloos
Oh dat ben ik zo wie zo al, en kansloos, en kansarm.
Ontzettend lui, (boekjes lezen forums afstruinen, spelletjes spelen)
Kan vanalles hèèl goed uithanden geven.
En te dom om geld te vragen voor dingen die ik (goed?) kan.
Woont ontzettend goedkoop bij paps en mams in huis.
Aardigheid heeft in huishouden doen
Dus eigenlijk heb ik een zakelijke carriere bitch nodig die sloten met geld binnen haalt zodat ik makkelijk kan gaan huishouden koken enzo...

Daarom ook nogsteeds vrouwloos waarschijnlijk (+het ontbreken van de ballen om er NU iets aan te doen.)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  woensdag 20 juni 2007 @ 00:14:01 #135
41885 kless
pi_50636932
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]
En als ik fucking depri dan, waar zijn ze dan, juist.
komt dat van die man? komt dat omdat ie er dan wel is of juist omdat ie er niet is.
bij griep helpt aandacht.
bij depri zijn dan?
iGEM
pi_50637152
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef kless het volgende:

Oh dat ben ik zo wie zo al, en kansloos, en kansarm.
Ontzettend lui, (boekjes lezen forums afstruinen, spelletjes spelen)
Kan vanalles hèèl goed uithanden geven.
En te dom om geld te vragen voor dingen die ik (goed?) kan.
Woont ontzettend goedkoop bij paps en mams in huis.
Aardigheid heeft in huishouden doen
Dus eigenlijk heb ik een zakelijke carriere bitch nodig die sloten met geld binnen haalt zodat ik makkelijk kan gaan huishouden koken enzo...

Daarom ook nogsteeds vrouwloos waarschijnlijk (+het ontbreken van de ballen om er NU iets aan te doen.)
, naja slim is het ergens wel..
  woensdag 20 juni 2007 @ 00:21:56 #137
41885 kless
pi_50637219
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

, naja slim is het ergens wel..
Dat ik slim ben twijfel ik niet aan. maar das net als met m'n verstand, ik ben er te zuinig op ofzo...
iGEM
pi_50637253
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef kless het volgende:

komt dat van die man? komt dat omdat ie er dan wel is of juist omdat ie er niet is.
bij griep helpt aandacht.
bij depri zijn dan?
Ik was al depri, en dat werd er (allemaal) niet beter op.
Bij depri zijn helpt steun, 2 armen om je heen enzo en niet alleen van je ouders (van hun weet ik dat ze er voor mij zijn nl), dus jeweetwel.

Maar ik leef nog.
Iets sterker, en wranger dan before

En bij het volgende verkoudheidje van de man, kijk ík iig iets minder zielig en heb ik iets minder medelijden nu, dát heb ik wel geleerd.

Ik ga naar bed, weltrust
pi_50637665
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef kless het volgende:

Dat ik slim ben twijfel ik niet aan. maar das net als met m'n verstand, ik ben er te zuinig op ofzo...
En volgens mij zeggen alle mannen dit die werkloos thuis zitten

Ja sorry, zuinig zijn met geld ok, maar zuinig met je verstand, je bent idd gewoon lui dan.

en vast een levensgenieter pur sang
  woensdag 20 juni 2007 @ 01:13:22 #140
41885 kless
pi_50638693
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:35 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En volgens mij zeggen alle mannen dit die werkloos thuis zitten
Ja sorry, zuinig zijn met geld ok, maar zuinig met je verstand, je bent idd gewoon lui dan.
en vast een levensgenieter pur sang
Of studeren en dan opeens niet meer aan komt waaien maar er voor gewerkt moet worden en het dààr even (lang) heel moeilijk mee heeft en nogsteeds niet helemaal weet waar dat nou eigenlijk goed voor is...

pur sang.. euh nou.. dat weet ik niet zo heel zeker... ik kan me voorstellen dat ik door sommige liveevents er opeens een knop ofzo om kan gaan dat ik iets wat meer werklust en arbeits freude krijg voor dingen die iets opleveren.
iGEM
pi_50638967
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 01:13 schreef kless het volgende:

Of studeren en dan opeens niet meer aan komt waaien maar er voor gewerkt moet worden en het dààr even (lang) heel moeilijk mee heeft en nogsteeds niet helemaal weet waar dat nou eigenlijk goed voor is...
Dat snap ik en vind ik wel begrijpelijk (herkenbaar zelfs).
quote:
pur sang.. euh nou.. dat weet ik niet zo heel zeker... ik kan me voorstellen dat ik door sommige liveevents er opeens een knop ofzo om kan gaan dat ik iets wat meer werklust en arbeits freude krijg voor dingen die iets opleveren.
hm, ok. Snapt.

Maar 1 ding snap ik dan niet he (ik was nog niet pitten , want vond dit toch wel vreemd), je studeert, zie ik, op de rug, maar schrijft beide met een ij. Ben ik nou gek, maakt dat niet uit, typfoutje of kom je wellicht uit een ander land (Duitser ). Of gewoon geen zin om goed te typen dat kan ook nog.

En anders gewoon even aansluiten bij het depri-topic
  woensdag 20 juni 2007 @ 02:13:30 #142
41885 kless
pi_50639769
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 01:25 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dat snap ik en vind ik wel begrijpelijk (herkenbaar zelfs).
[..]

hm, ok. Snapt.

Maar 1 ding snap ik dan niet he (ik was nog niet pitten , want vond dit toch wel vreemd), je studeert, zie ik, op de rug, maar schrijft beide met een ij. Ben ik nou gek, maakt dat niet uit, typfoutje of kom je wellicht uit een ander land (Duitser ). Of gewoon geen zin om goed te typen dat kan ook nog.

En anders gewoon even aansluiten bij het depri-topic
Ja nee ik ben zeker niet de enige met motivatie,zelfdiscipline,domleren ruzie heeft. (noujah stoppen met roken kan ik dan weer wel en optijd op college verschijnen gaat ook prima.. maar de rest

Als ik wist dat ik het fout deed zou ik het anders doen...
Ik schijf dingen fout, ander mensen schrijven foute dingen...
Check die spuisels ook maar even

depri? neuh valt wel mee. genoeg lol in veel andere dingen. Alleen ik moet alleen nog even MIJN zin in/voor/van het leven inzien wat meer is dan er voor andere mensen zijn.
*dacht mooi een kuurtje tegen kanker of wat anders te kunnen uitvinden.. en nu is in dat lab knutselen nog best leuk ook.. allen dat schrijven (om te laten zien dat je wat gedaan hebt) is zo irritant.
En eigenlijk vind ik wel dat mensen dood mogen gaan na hun 50ste. ipv zoals mn beppe wegkwijnentend aan alzheimer.
Gewoon motivatie en dicipline kwijt, doel en nut verhaaltje is dat
Ik ben weer es van een illusie beroofd zonder dat er een goede voor in de plaats is gekomen.Volgens mij verdedig ik ze niet hard genoeg en neem ik maar moeilijk nieuwen aan.
Gelukkig is er zo een stok achter de deur om je er niet langer dan 10 jaar over te laten doen of je moet al zwemmen in het geld en niet weten waar je het aan kwijt moet moet toch een keer het afmaken anders blijf je er in hangen. Anders zou ik nog meer andere bachlor cursussen volgen, boeken luisteren of spelletjes spelen of in de tuin zitten en lanterfanten en mooi om me heen zitten te kijken. Dat zou ik graag met meer mensen willen doen, vrienden, vrouw & kind(eren)... maarjah.. zo werkt het niet helemaal geloof ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door kless op 20-06-2007 02:24:38 ]
iGEM
  woensdag 20 juni 2007 @ 02:16:12 #143
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_50639797
Het jongetje in hem.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_50642118
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Als hij jou maar top laat voelen, dat zou ik zeggen.
Wat kan mij die anderen nou schelen, mezelf nl wel.
Ik heb het niet over mijn vriendje ,
maar over een echte man 'van op afstand'
Zo een die zowel de 'mindere' meisjes kan plezier ( met te praten ) en dus niet alleen aandacht heeft voor groot-blond-..
Got cat ?
pi_50642297
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Voor de keer jullie je eens nuttig kunnen maken
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:34:24 #146
41885 kless
pi_50642524
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:15 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mijn vriendje ,
maar over een echte man 'van op afstand'
Zo een die zowel de 'mindere' meisjes kan plezier ( met te praten ) en dus niet alleen aandacht heeft voor groot-blond-..
En waarom laten jullie mij dan nogsteeds vrij en los rondlopen... nou weet ik niet wat ik allemaal mis (maar misschien is dat ook maar goed ook, maar toch een beetje proeven wil ik ook wel !!!)
iGEM
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:35:29 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50642559
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Het jongetje in hem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50647424
Iemand die nadenkt, dominant is en niet bang om mij op de plaats te wijzen. *Mompelt nog iets over patsboemklikvuurwerk moment*

En natuurlijk als diegene een duidelijk doel heeft in zijn leven. Ik zou nooit op mensen zonder toekomstperspectief kunnen vallen.
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_50648290
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:50 schreef AFX. het volgende:
En natuurlijk als diegene een duidelijk doel heeft in zijn leven. Ik zou nooit op mensen zonder toekomstperspectief kunnen vallen.
Vind ik altijd zo’n enorm vaag iets.

Mijn ‘doel’ is ieder dag weer zoveel mogelijk genieten, verder niets.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_50649628
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vind ik altijd zo’n enorm vaag iets.

Mijn ‘doel’ is ieder dag weer zoveel mogelijk genieten, verder niets.
Ik wil gewoon niet mijn leven delen met iemand die niet graag werkt, en alleen maar zit en blowt bijvoorbeeld. Ik heb zelf duidelijke visies over mijn toekomst, en om dan met een "lambal" om te gaan werkt enigzins demotiverend.
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')