Trouwens, dat wordt dan pas een andere dimensie van het woord neuken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef sweetgirly het volgende:
Nou, als zo'n gast die ik beschrijf ook nog (goed) kan neuken, vind ik het prima hoor![]()
![]()
So damn true, meneer de belgquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef flyck het volgende:
Maar ik hoop dat jij werkelijk bent zoals je zegt. Dan ga je nog genoeg mannen tegekomen die oprecht geinteresseerd zijn in u en die u zullen behandelen voor hetgeen je waard bent. Je moet dan wel nog eventjes geduld uitoefenen want die mannen worden momenteel als broertje gebruikt bij 1 of andere 'del'.
.quote:
You just hit the Jackpot!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef kless het volgende:
Ohjah en als ze zo 1 hebben wil moet je er zelf achteraan gaan.
Want deze heren hebben de moed al opgegeven en durfen niks meer vanwege de "in het verleden behaalde resultaten"
Ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef frien het volgende:
Ik vind een bad guy juist wel spannendop zijn tijd dan...
leg uit danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef nozem het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de stelling: "Vrouwen vallen voor bad guys/klootzakken, lieve/integere mannen blijven hierdoor met lege handen staan" grote nonsens vind?
Sweetgirly legt het aardig uit. Een man die lief/vriendelijk/aardig is, is niet per definitie een doetje. Meegaande doetjes zonder eigen mening zullen bij vrouwen inderdaad weinig klaarspelen. Een man die voor zijn mening staat, zich niet laat betuttelen of koeieneren, niet op alles ja en amen zegt kan ook uitstekend als aardige kerel door het leven gaan. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Assertiviteit staat niet gelijk aan hufterigheid. Het valt me op dat er in dit soort topics altijd zo ontzettend zwart-wit gedacht wordt en telkens weer de achterhaalde one-liner: "Vrouwen vallen op klootzakken, lieve mannen zien ze niet staan, wat een klotewereld boehoehoe" van stal wordt gehaald..quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Sweetgirly legt het aardig uit. Een man die lief/vriendelijk/aardig is, is niet per definitie een doetje. Meegaande doetjes zonder eigen mening zullen bij vrouwen inderdaad weinig klaarspelen. Een man die voor zijn mening staat, zich niet laat betuttelen of koeieneren, niet op alles ja en amen zegt kan ook uitstekend als aardige kerel door het leven gaan. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Assertiviteit staat niet gelijk aan hufterigheid. Het valt me op dat er in dit soort topics altijd zo ontzettend zwart-wit gedacht wordt en telkens weer de achterhaalde one-liner: "Vrouwen vallen op klootzakken, lieve mannen zien ze niet staan, wat een klotewereld boehoehoe" van stal wordt gehaald..
Het is gewoon niet waar.
Die smiley erbij laat me huiveren.quote:
sangdrax is 1.96quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Wil trouwens ook wel eens in hoeverre de uiteindelijke droomprinsen of droomprinsessen aan deze omschrijvingen voldoen. Ik geloof er nooit zoveel van.
een vrouw misschien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die smiley erbij laat me huiveren.
Ik wil graag een vrouw die me laat voelen alsof ik leef. Geen idee wat daarvoor de precieze ingredienten zijn.
whoohh!! dat ben ik!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef Liebe het volgende:
Mannen die:
Humor hebben, maar niet de hele tijd grappen lopen te maken,
zelfverzekerd zijn (maar niet té)
niet de hele tijd stoer lopen te doen/stoere praatjes hebben
lief tegen mij zijn
slim zijn
ook hun eigen leven hebben (maar niet met een andere vrouw + 3 kinderen ofzoje snapt wel wat k bedoel)
En qua uiterlijk
een leuk buikje hebben
niet al te overbehaard zijn,
mooie ogen
mooi kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |