Zernikequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. volgens mij hadden we 10 uur afgesproken op Zernike, dus dan wordt het ook wel later voor mij, anyway, zal wel ff kijken of ik je zie (fiets alleen heen niet langs dat paadje, maar langs het basketbalveldje)
Dan doe ik: Hoi .quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef Viking84 het volgende:
En als je hem dan ziet, Chipszak.? Wild zwaaien en gillen?.
Spannend hoor!!.
Ik hoop het ook, ik heb geen zin om weer 1 week te wachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef Aryon het volgende:
Zo me 1e werkavond. En ben best nerveus. Hopelijk gaat het bellen een beetje goed en mag ik blijven.
En daarna eindfeest en dan kan ik me zorgen wegdrinken.![]()
@ CZ.: Ik zal het wel onthouden voor je, hopelijk![]()
Hehe, goed bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt best wel een enorm end gefietst.
Zeker voor mijn doen.
Dat redt mn fiets nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt best wel een enorm end gefietst.
Zeker voor mijn doen.
Mijn benen schreeuwen nu ook om een massage.quote:
een uur fietsen en je benen schreeuwen om een massage?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn benen schreeuwen nu ook om een massage.. Dit wordt bankhangen vanavond.
Ik blijk bij Kardinge uit te komen, als ik het Damsterdiep uitfiets en dan wat rare afslagen neem. Vanaf daar via een andere route terug naar het centrum gefietst, tot ik ineens op de Oude Ebbinge was. Volgens mij heb ik nog nooit zo verbaasd gekeken. Afgeslagen op de Spilsluizen, Jaagpad een stukje af tot de Pleiadenlaan, even bij de HEMA in winkelcentrum Paddepoel naar binnen gehopt voor wat dingetjes die ik nog moest hebben, en toen weer naar huis. Alles bij elkaar toch wel een uur goed gefietst dacht ik.
Succes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef Aryon het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh de zenuwen!!! Probeer het te verdrijven met muziek maar lukt niet heel erg. Of de zenuwen zijn nog steeds van dat ik werd aangevallen door een wolf in Gothic III, waar ik bijna 3m van me stoel sprong. Ik ga fietsen en ik hoop dat ik als ik daar aankom me zenuwen kwijt ben en alles goedkomt zoals altijd.
Wish me luck!! I'll need it.![]()
Behalve heel kleine eindjes fietsen en seks? Absoluut niet, nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een uur fietsen en je benen schreeuwen om een massage?. Jij bent duidelijk helemaal geen lichaamsbeweging gewend
.
Eerste werkavond.quote:
Oh, succes! Lijkt me een vreselijke baan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:41 schreef Aryon het volgende:
[..]
Eerste werkavond.Bij callcenter, dus als je mij opeens aan de lijn hebt, niet meteen ophangen.
![]()
Me naam staat in me profiel, dus als je dat opeens hoort
En ik zo van, CHIPSZAK!!! HOIII111onerolfeinsz!!quote:
Ik heb het ook ongeveer een maandje gedaan, het verdiend goed, maar het is wel kutwerk ja. Wat moet je ons proberen aan te smeren Aryon?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, succes! Lijkt me een vreselijke baan.. Maar ik hoop dat je het leuk vindt!
.
doe maar nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
En ik zo van, CHIPSZAK!!! HOIII111onerolfeinsz!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |