Als je deze smiley:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben zo vaak afgezeken dat ik op m'n hoede ben.
ik ben zo'n trotse fries dat ik me er niets van aan zou trekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben zo vaak afgezeken dat ik op m'n hoede ben.
nooooo they've come to take this overrrquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, dat was het ook. ben ik zelf namelijk ook.![]()
![]()
ik ga weer verhuizen uit groningen, so don't worryquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef Crack_david het volgende:
[..]
nooooo they've come to take this overrr
Tjah, alle kluisjes waren volquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef Grulez het volgende:
Lijkt me dat SPSS er wel opzit.
Euh, weet je nog mijn kuthumeur laatst? Toen ik heel boos en verdrietig was, vrijdagochtend, omdat ik een 5 had op dat tentamen? Nou, ik weet dus wel al dat ik 'm niet heb gehaald.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat weet ze nog niet (voor zover ik weet).
't Is hier inderdaad ongelooflijk druk weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tjah, alle kluisjes waren vol, dus nu maar thuis aan de slag dan.
Nee, dat kon nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:28 schreef Crack_david het volgende:
het onderwerp was klimaat?
dan vul je toch gewoon overal gat in de ozonlaag/broeikaseffect in.. dat werkt altijd..
Nee, die klopte allang niet meer. Bovendien zou ik er dan niet op kunnen, omdat ik uit de stad verhuist ben, maar nog wel groninger...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de vorige leuker. Dan zie je in 1 oogopslag waar iemand woont.
Vast,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef MaxMark het volgende:
Tvp, heb mezelf ook even in de OP gezet. (Hopelijk goed)
ja, hier op het forum, heb je beperkte invoer mogelijkheden, maar het kan ook anders, moet ik effe zoeken hoe ook weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dan is het minder leuk. Ik heb op een ander forum wel eens een werkende google maps gezien dacht ik
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
-knip-
, want vandaag is m'n zoontje 3 geworden.
Dit is gewoon een verkapte tvp
BTW, hoi iedereen op deze best wel mooie dag!
Gefeliciteerd alvast! Hoe oud wordt je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef giemiebier666 het volgende:
nog 2 nachtjes slapen en ik ben ook jarig![]()
Hoe is dat pestenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast! Hoe oud wordt je?![]()
En speciaal om jou te pesten:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zie geloof ik wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:05 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Ik heb ff een beetje gekloot met de Google Maps over Groningen
Google Maps - Grunn
Ik hoop dat jullie het zelfde te krijgen zien als ik. En ik hoop dat ik em kan integreren naar de site maar dat moet ik nog ff kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |