trek een zweterig stinkkloffie uit de wasmand en spuit jezelf helemaal onder met parfum. Niemand die het merktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer verdomme al vanaf vanochtend 9 uur een wasje te draaien, en steeds is er net iemand me voor.
Wat moet ik nou morgen aan?.
DaD heb ik uiteraard al in een aparte lijn!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Viking84 het volgende:
Samenvatting:
DaD mist Do2 en 'voelt zich zo verdomd alleeeeeen'
Ayron zet iedereen in google maps (whatever that may be)
Vikings date gaat niet door
En de rest is bijzaak.
.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al lang tegen 'm aan zitten huilen..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef Dangel het volgende:
En ik ken nog wel een man die met je wil daten
Ik merk dat. Ieuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
trek een zweterig stinkkloffie uit de wasmand en spuit jezelf helemaal onder met parfum. Niemand die het merkt.
Ik heb vandaag al 2 wasjes gedraaid en ga zo nog 1 doen. Heerlijk om maar met z'n drieën te zijn.
Ik deel 2 wasmachines met 45 mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
trek een zweterig stinkkloffie uit de wasmand en spuit jezelf helemaal onder met parfum. Niemand die het merkt.
Ik heb vandaag al 2 wasjes gedraaid en ga zo nog 1 doen. Heerlijk om maar met z'n drieën te zijn.
Je weet wel wie ik bedoel geloof ikquote:
Ik ook, alleen niet douchen dan, morgenvroeg wel weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef Viking84 het volgende:
Anyway, ik ga douchen en dan m'n nest in, van mooie vrouwen dromen. Slaap lekker, allemaal!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |