Hmm probeer het eens warm te houden (~37 graden) ik denk dat de resultaten dan mooier wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef P0EP het volgende:
Hmm, dat is wel smerig, ik laat het nog even staan tot 72 uur, ergens rond vanavond ongeveer... Dan zal ik is een poging doen om eraan te ruiken
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef P0EP het volgende:
er zijn pas 2 serieuze reacties, best raar voor een forum met zoveel users
Jullie experimenteren gewoon niet genoeg. Ik bewaar een pluk haar in een zip loc om te kijken wat ermee gebeurt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt al 2 dingen tegen je, je naam en hetgeen je hebt gedaan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jullie experimenteren gewoon niet genoeg. Ik bewaar een pluk haar in een zip loc om te kijken wat ermee gebeurt.
Na een maand is er nog niks mee gebeurt
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef Opperkwal het volgende:
Je bent wel echt een vies mannetje als je in een cola fles zeikt. Ook best zielig dat je in een colafles KAN zeiken.
Ja inderdaad, want je kunt nergens in zeiken tenzij je leuter er helemaal inpast... dat heet gewoon gevoel voor richten, iets wat jij blijkbaar mistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef Opperkwal het volgende:
Je bent wel echt een vies mannetje als je in een cola fles zeikt. Ook best zielig dat je in een colafles KAN zeiken.
krat bier als je het opdrinktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef P0EP het volgende:
er zijn pas 2 serieuze reacties, best raar voor een forum met zoveel users
huldequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want je kunt nergens in zeiken tenzij je leuter er helemaal inpast... dat heet gewoon gevoel voor richten, iets wat jij blijkbaar mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |