quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Jaarlijkse kermis
nee doen we niet aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je geen junks in Delft?
Je TVquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:11 schreef kepler het volgende:
[..]
nee doen we niet aan
Maar de laatste tijd gaat alles kapot bij mij
In volgorde:
Fiets
Camera
Laptop
Fiets
en mn 360 is ook hard op weg
meer kan er niet kapot gaan bij mij![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
Merlijn heeft gister Miranda der beurs leeggehaald en al het kleingeld in zijn spaarpot gestopt
jajaquote:
jaquote:
http://www.free-translator.com/quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ja
Uitzendburo vertelde me dat de vertaling 23 juli af moest zijn. Maar nu blijkt dat de vertaling al volgende week moet af zijn, en ik kan tot woensdag maar halve dagen werken ivm tentamens
Daarbij verwachten ze ook dat ik 120 pagina's tekst (excl bijlagen!) binnen 5 dagen kan vertalen naar goed Engels
Ik heb geen stress, maar zij welIk doe mn best en meer kan ik niet als uitzendkracht
Ik mag wel thuiswerken trouwens
Jij ook al?quote:Op donderdag 21 juni 2007 06:33 schreef Bastard het volgende:
Whehehehe, ja das wel waar
Die last van mn xbox.. vanavond nog maar es proberen anders bellen denk
Hij hangt om de haverklap vast, 1x zelfs al bij het opstartscherm.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij ook al?Waar heb jij last van?
Fucked up dude...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij hangt om de haverklap vast, 1x zelfs al bij het opstartscherm.
Dus straks ook 2 a 3 weken zonder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach de winkel is om de hoek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
Ik heb genoeg te doen thuis ja.. maar wil ook wel ontspanning... ben helemaal into Forza op het moment, ieder ander tijdstip had ok geweest. Ik vervloek het apparaat nu best wel
dat heb ik ook, alleen loopt hij nog niet heel regelmatig vast gelukkigquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga toch geen nieuwe kopen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach de winkel is om de hoek.
Gewoon geld vragen de 30e.
Moet ff zien of ani mee gaat.
Af en toe met een geluid van "KRRRRR" en freeze?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik ook, alleen loopt hij nog niet heel regelmatig vast gelukkig
kan niet lang meer duren
ik kreeg laatst allemaal mooie random kleurtjes op mn schermquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Af en toe met een geluid van "KRRRRR" en freeze?
Da`s de mediaspeler gijsquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kreeg laatst allemaal mooie random kleurtjes op mn scherm![]()
kan je de xbox eigenlijk volgen tijdens de 'reparatie' ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:04 schreef Bastard het volgende:
Krijg straks een bon... nou ja de riedel kennen jullie wel
Ik meen als ik zeg dat ik het je eeeecht niet gun nu...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef Bastard het volgende:
Bel nu met support... zet hem net aan, race starten.. 100 meter.. freese.
Baal daar als een stekker van.. spel van het jaar voor mij, week spelen, kapot.
Hoerenzooi!!!!!!!!!!!!!!!1
Vind het ook vervelend... je doet er niks aan he.. fucking maand kwijt dat ding.. iedereen forza uitgespeeld straks en uitgekeken.. Weg spelbeleving.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik meen als ik zeg dat ik het je eeeecht niet gun nu...En nee, ik lach de 360 ook niet uit, machtige games met brakke hardware. Is niet normaal!
Oh ok.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het ook vervelend... je doet er niks aan he.. fucking maand kwijt dat ding.. iedereen forza uitgespeeld straks en uitgekeken.. Weg spelbeleving.
Maar goed, ik ga wel naar Ajax-Arsenal in Augustus
Koppel je 360 maar af en neem hem meequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Oh ok.
Tuinfeest is dus in Groningen volgende week.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Koppel je 360 maar af en neem hem mee
Harde schijf en alles heb ik wel
Je speelt al 2 weken pik, IK zit al een week zonder ......quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef Bastard het volgende:
Bel nu met support... zet hem net aan, race starten.. 100 meter.. freese.
Baal daar als een stekker van.. spel van het jaar voor mij, week spelen, kapot.
Hoerenzooi!!!!!!!!!!!!!!!1
Nee, 2 weken geleden opgehaald, kreeg vorige week donderdag een mailtje dat tie in het supportcentre duitsland aangekomen was ( doen ze fucking 7 dagen overquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:12 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je de xbox eigenlijk volgen tijdens de 'reparatie' ?
Vanaf het reperatiecentrum maximaal 20 dagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, 2 weken geleden opgehaald, kreeg vorige week donderdag een mailtje dat tie in het supportcentre duitsland aangekomen was ( doen ze fucking 7 dagen over) . Sindsdien niets meer gehoord. Zijn weer een week verder
Booeeeiiiiitttt mij niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je speelt al 2 weken pik, IK zit al een week zonder ......
Niet gegamed ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0449059/
Gisteravond gekeken, leuke film, aanrader om eens te gaan huren.
Ja mooi, maar mijn 360 doet het niet meer, dat is nog veel erger!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
OMFG
http://www.nu.nl/news/112(...)ijt_in_achtbaan.html
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0449059/
Gisteravond gekeken, leuke film, aanrader om eens te gaan huren.
Nee.quote:
Ja, want niemand reageert... en voor mij is dit een hele grote aankoopquote:
Een vrouw, da`s pas een grote aankoopquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, want niemand reageert... en voor mij is dit een hele grote aankoop![]()
Da's waar!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een vrouw, da`s pas een grote aankoop,
Nou, ik hoop 'm volgende week toch wel in huis te hebbenquote:wanneer is de dag ?
Dat duurt nog best wel lang !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's waar!![]()
[..]
Nou, ik hoop 'm volgende week toch wel in huis te hebben
Je komt hier eens in de 3 maanden posten.. ga ik niet eens de moeite nemen om er een post tegenaan te gooienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, want niemand reageert... en voor mij is dit een hele grote aankoop![]()
Maar het is een flatscreen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 06:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je komt hier eens in de 3 maanden posten.. ga ik niet eens de moeite nemen om er een post tegenaan te gooien
Nou en?quote:
Dat is leuk voor mij! ... En ik denk niet dat hij in mijn woonkamer pastquote:
Moeilijke woorden gebruiken hequote:(standaardvraag bij probleemanalyse als iemand met een oplossing komt).
Ik denk dat er een muurtje uit moet, jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Dus ik moet je woonkamer komen verbouwen
Wat los je daarmee op?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:35 schreef ChOas het volgende:
Dat is leuk voor mij! ... En ik denk niet dat hij in mijn woonkamer past
quote:Moeilijke woorden gebruiken he![]()
Panasonic 42PV70 .... Chick had gezegd dat ze een Apple TV voor mijn verjaardag wou kopen... TV is alleen 15 jaar oudquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat los je daarmee op?
[..]
Leuk voor je Gijs. Welke is het geworden?
Apple TV
Ben zelf aan het twijfelen om een zwarte MacBook te halen.
Wat kun je nu precies met Apple TV? Downloads bekijken toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:00 schreef ChOas het volgende:
Panasonic 42PV70 .... Chick had gezegd dat ze een Apple TV voor mijn verjaardag wou kopen... TV is alleen 15 jaar oudGing niet werken
Kuiken gaat in september de Pabo doen, dus dan moet er een 2e computer komen. Nu vind ik mijn Powerbook eigenlijk iets te groot, dus kan zij die mooi gebruiken. Maar ik denk dat ik wacht tot oktober, dan heb ik tenminste Leopard erbij.quote:Die MacBooks zijn ZEER geil.. Ik denk dat ik het nog even op mijn iMac hou, maarja... ik weet niet wat ik uit Amerika ga mee terugnemen...
Ben nu trouwens Leopard aan het uittesten... buggy, maar gaat wel retegeil worden!
Downloads bekijken inderdaad... handig als je veel downloadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat kun je nu precies met Apple TV? Downloads bekijken toch?
[..]
Ik zou dan inderdaad ook even wachten... ik denk dat wij in Oktober allebei misschien ook een macbook gaan aanschaffen... en als de iPhone gehacked is voor ik naar Amerika ga dan denk ik dat ik er daar een koopquote:Kuiken gaat in september de Pabo doen, dus dan moet er een 2e computer komen. Nu vind ik mijn Powerbook eigenlijk iets te groot, dus kan zij die mooi gebruiken. Maar ik denk dat ik wacht tot oktober, dan heb ik tenminste Leopard erbij.
Jazeker... in Augustus met chick en Jan-Diederik + chick ...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je trouwens naar Amerika?Je moet hier echt vaker posten!
Ik heb een Wiiquote:
Ook geweest, je gaat zoooooooooooooooooo genieten van San Francisco, heerlijke stadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jazeker... in Augustus met chick en Jan-Diederik + chick ...
san francisco naar las vegas.... en veel bekijken.. wil erg graag naar Los Alamos...
Je ziet het niet zo goed omdattie wit isquote:
Vorig jaar na de E3 heb ik die route gereden. Geweldig veel moois te zienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:11 schreef ChOas het volgende:
Jazeker... in Augustus met chick en Jan-Diederik + chick ...
san francisco naar las vegas.... en veel bekijken.. wil erg graag naar Los Alamos...
ik zag vanmorgen reklame met die mii en dat je dat poppetje kon gebruiken bij wii sport en ik betrapte mijzelf er op dat ik dacht "leuk!"quote:
Ik heb er ook zoooon last van he.. ongeloofelijk... heb ook echt zoiets van bekijk het maar met dat gamen ook meteen!! Ik wil forza spelen... scheit dat ding ermee uit.. zo triest!!quote:
Dat is idd een leuke feature. Je komt je eigen personage, de Mii, in bijna elke game wel tegen voor je account. Een soort gamertag, maar dan persoonlijker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen reklame met die mii en dat je dat poppetje kon gebruiken bij wii sport en ik betrapte mijzelf er op dat ik dacht "leuk!"
Ja dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is idd een leuke feature. Je komt je eigen personage, de Mii, in bijna elke game wel tegen voor je account. Een soort gamertag, maar dan persoonlijker.
Supermarkt misschien of gewoon een andere winkel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoooon last van he.. ongeloofelijk... heb ook echt zoiets van bekijk het maar met dat gamen ook meteen!! Ik wil forza spelen... scheit dat ding ermee uit.. zo triest!!
En heb nog geen eens een doos om dat ding in te doen.. postkantoor had ze niet meer!! Gewoon een maand niet gamen he... na die maand weer terug... geen zin meer om te gamen.
Bedankt M$ voor het verpesten van een cool spel (persoonlijk)
Gijs in Alphen hebben de supermarkten geen dozenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Supermarkt misschien of gewoon een andere winkel.
Je kan overal wel dozen krijgen, anders ff langs de bouwmarkt die verkopen ze ook wel.
Relativeren Gijs...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:10 schreef Bastard het volgende:
Gijs in Alphen hebben de supermarkten geen dozen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Relativeren Gijs...
[afbeelding]
Wij vinden het erg lullig voor je B.
Ach, wij kunnen straks nog met z`n tweeen rondjes rijdenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoooon last van he.. ongeloofelijk... heb ook echt zoiets van bekijk het maar met dat gamen ook meteen!! Ik wil forza spelen... scheit dat ding ermee uit.. zo triest!!
En heb nog geen eens een doos om dat ding in te doen.. postkantoor had ze niet meer!! Gewoon een maand niet gamen he... na die maand weer terug... geen zin meer om te gamen.
Bedankt M$ voor het verpesten van een cool spel (persoonlijk)
Kinderen die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Relativeren Gijs...
[afbeelding]
Wij vinden het erg lullig voor je B.
Ik speel het spel soieso tot November, daar gaat het niet om... maar tis gewoon erg erg sneu en jammer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen straks nog met z`n tweeen rondjes rijden
Bwah, voetbal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik speel het spel soieso tot November, daar gaat het niet om... maar tis gewoon erg erg sneu en jammer.
Maar hee, ik zie leuk voetbal
no shitquote:Butch NL's Xbox - 6/21/2007
Consoles are for playing! I am glad Butch NL picked up on that yesterday... Gamerscore is a respectful 9581 points. He rocked out to Forza Motorsport 2, Pinball FX, and yeah... wow... my processor hurts...
quote:
Dude !quote:Op zondag 24 juni 2007 13:23 schreef Bastard het volgende:
Ik moet eerst nog een doos hebben
Had hem vanmorgen nog eens aangesloten, kijken of die wat zou gaan doen, stille hoop zeg maar.
Sluit hem aan.. 3 rode ringen .. nog een paar keer geprobeerd.. blijft rood.. hij is echt officieel dood nu.. ik ga op zwart.
Thanks Gijs.. je begrijpt het...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Wacht maar tot het bij jullie gebeurd bij een top spel voor jullie
Nadeel is als je oude xbox aansluit dat je geen live hebt.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Dat overdrijven van B. ook
Sluit anders je oude Xbox aan, en ga Forza 1 of Halo 2 spelen.
Had het met GRAW 2.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Wacht maar tot het bij jullie gebeurd bij een top spel voor jullie
Ja die films wil ik eigenlijk ook wel eens hebben... zal toch vast wel een leuke box van zijn onderhand?quote:
Al lang Gijsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Bastard het volgende:
Ja die films wil ik eigenlijk ook wel eens hebben... zal toch vast wel een leuke box van zijn onderhand?
Ja zijn toch mooie films om te kijken hoor, jongensachtig jeugdsentiment!quote:
Ja druk !quote:
No you`re not !!!quote:Struikrover's Xbox - 6/23/2007
Struikrover needed a friend like me yesterday... I could see it in his eyes. I am there for you brother. Remember that .
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja druk !
Ze steffelt het hele huis ( en tuin ) door. Steek alles in der mond, onkruid, grond, steentjes.
Ze probeert zelfs mieren maar die zijn nog te snel
Kusje geven, zwaaien enz..
2de tandje is net doorzo`n grappig gezicht
Ken het blad niet maar lijkt een boeiend film!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zat deze maand bij de FilmValley.
http://www.imdb.com/title/tt0361862/
quote:Van de week microsoft opgebeld en ze geven geen refurbished producten meer.
Hoewel ik zei : stuur me maar een refurbished console. Maar dat doen ze echt niet. Ik denk dat dit te maken heeft met banning. Anders gaat je console naar een ander en die heeft ineens een gebande xbox360. Terwijl hij er niets aan kan doen. Maar ze wilde dit niet bevestigen. Ander iets is ook dat ze vertelden dat iedereen recht had op zijn eigen console na reparatie
Bij aanmelding van mijn 1e xbox360 zeiden ze dat het 15 werkdagen duurde, 2e keer dat ik belde werd het ineens 25 werkdagen. En das nu blijvend zo
Alles buiten die 25 werkdagen wordt dan beloond met een controller of een spel.)
Wanneer je spel bekrast is door je console dan krijg je deze ook niet vergoed, je moet 15 euro bijbetalen voor een ander exemplaar
Nee microsoft zo maak je klanten
bron: http://life.tweakers.net/(...)ox-360-consoles.html
Leuk blad niet zo duur met gratis film.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken het blad niet maar lijkt een boeiend film!
Net of er niks anders is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, al dat gejank om die consoles.
Ga anders wat leuks doen.
Had ik je vorige week ook kunnen vertellen... ze maken nu je eigen console en het gaat maximaal 20 werkdagen duren als ze hem hebben ontvangen in Duitsland. Zei die knakker vorige week tegen mij.quote:
Geef maar geld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ga anders wat leuks doen, op vakantie ofzo.
Dus je moet hem nog versturen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had ik je vorige week ook kunnen vertellen... ze maken nu je eigen console en het gaat maximaal 20 werkdagen duren als ze hem hebben ontvangen in Duitsland. Zei die knakker vorige week tegen mij.
Morgen heb ik een doos, Juli kan ik niet gamen.. geen 360 meer.. geen leven.
Ik zag het .. een tientje per blad incl film. Blad boeit me niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leuk blad niet zo duur met gratis film.
Zo ben ik aan me Underworld en Lock Stock and Two Smoking Barrels gekomen.
Gijs.. ik kan geen fokking doos halen!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dus je moet hem nog versturen.
Echt haast heb je dan ook niet.![]()
Dan pak ik wel een boek, of kijk ik wat filmpjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
Nee kom op, we zullen bij jou eens je gamemogelijkheden weghalen... je mist pas iets als je het niet meer kan gebruiken
Goh.. dat wil ik meemaken.. wat vind jij een cool spel, waar wacht je nou al een jaar op.. laten we zeggen het nieuwe deel van FF ofzo... week spelen, helemaal into it, uren per dag.. PLOP weg....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan pak ik wel een boek, of kijk ik wat filmpjes.
Op de zaak ook geen dozen van A4 papier ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. ik kan geen fokking doos halen!!!!!!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:24 schreef Bastard het volgende:
Goh.. dat wil ik meemaken.. wat vind jij een cool spel, waar wacht je nou al een jaar op.. laten we zeggen het nieuwe deel van FF ofzo... week spelen, helemaal into it, uren per dag.. PLOP weg....
"og ik pak een boek, no probs"
Riiighhhtttt
Een pijp en klassieke muziek?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ach boeien.. ik stop gewoon met gamen.. weg hobby hoppa, toch te duur.. en kinderachtig... pff wie gamed er nou dan tegenwoordig![]()
Tijd voor volwassen bezigheden..![]()
bluf dan wete ik zeker dat je met een paar weken een Strolietje doetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ach boeien.. ik stop gewoon met gamen.. weg hobby hoppa, toch te duur.. en kinderachtig... pff wie gamed er nou dan tegenwoordig![]()
Tijd voor volwassen bezigheden..![]()
Awel, wete jij dat zeker manneke?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:39 schreef Magneet het volgende:
bluf dan wete ik zeker dat je met een paar weken een Strolietje doet
Geen geldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ga anders wat leuks doen, op vakantie ofzo.
Hoelaat kom jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik heb nu tijd voor mijn vrienden, ik denk dat ik die maar eens ga opzoeken...
...........
euh ja....
Ik hoop tegen beter weten in dan aan het gamen te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een feestje, hoe laat kom jij?![]()
Wanneer kom je langs dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik heb nu tijd voor mijn vrienden, ik denk dat ik die maar eens ga opzoeken...
...........
euh ja....
Oh ja zal UPS es bellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben er zooooooo klaar mee, hang nu al 12 minuten aan de lijn met Bill, hij gaat m`n xbox ff opzoeken !
Koop een Wii om de frustratie van je af te zwaaienquote:
Of een DSquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop een Wii om de frustratie van je af te zwaaien
Zag het.. 20 graden ofzo.. als het droog is zitten we gewoon buitenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Zaterdag zal het alweer beter weer worden.
was al bekendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Magneetnieuws
http://edition.cnn.com/20(...)eath.reut/index.html
Ben al flauw van het spel... morgen word ie opgehaald, zie hem ergens in Augustus wel terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga het boekje maar lezen. Heb ik niet voor niets de LE![]()
Dan heb je hem met de vakantie weer terug.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben al flauw van het spel... morgen word ie opgehaald, zie hem ergens in Augustus wel terug.
Oh ja.. eind augustus kom ik ook langs bij jequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan heb je hem met de vakantie weer terug.
Is goed als ik thuis ben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. eind augustus kom ik ook langs bij je![]()
Weet ik Gijsquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is goed als ik thuis ben.
We weten nog niet wat we gaan doen.
Misschien gewoon naar schiphol en kijken voor een last minute.
Pfff, krijg het al warm als ik daar aan denkquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
Whehehe, tis 50 graden in Turkije... je zal er maar op vakantie zijn
Omgekeerde wereld. Jij blijft thuis en je console gaat op vakantie.quote:
Leuke iconquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfff, krijg het al warm als ik daar aan denk
Moet je je auto delen ofwa ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
En 14 Juli is nog niet zeker hoor.. we gaan een afwasmachine ophalen in Veendam.. maar ligt er ook aan of ik die renault wel heb.
Nee de motor is niet helemaal lekker... baas weet nog niet wat ie doet, andere motor er in, andere auto kopen of een leaseplan. Gaat straks naar de garage.quote:
George Clooney gaat dood op het einde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanaaf naar Ocean`s 13 in Antwerpen trouwens, ben benieuwd
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
George Clooney gaat dood op het einde.
Ik dacht dat dat niet kon met een baby?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanaaf naar Ocean`s 13 in Antwerpen trouwens, ben benieuwd
Koop een MacBook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef kepler het volgende:
pff, laptop net terug van reparatie, nu alweer problemen
Die gaat ook niet meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet kon met een baby?
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:49 schreef kepler het volgende:
geef maar geld
ik ben nu ook op mn werkquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/logout
+
www.werk.nl
quote:
14 Juli ben ik er wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik GijsWe zien wel hoe of wat..
Maar voordat wij weg gaan gaan we toch naar Veendam, ik zei al kan ik net zo goed ff naar peet die heb ook vakantie!![]()
En 14 Juli is nog niet zeker hoor.. we gaan een afwasmachine ophalen in Veendam.. maar ligt er ook aan of ik die renault wel heb.
En?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen.
Meer geld, leaseauto, internationale mogelijkheden. Maar wel weg bij het veilige nest dat UWV heet. Spannend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom twijfel je nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen.
Meer geld, leaseauto, internationale mogelijkheden. Maar wel weg bij het veilige nest dat UWV heet. Spannend.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef gijsje79 het volgende:
En?
Wat ga je doen blijf je bij de UWV of toch de nieuwe baan?
Alvast succes.
Meer lekkere vrouwelijke collega's?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks
Ik moet erover nadenken.
Die nieuwe baan is wel een uitdaging, en bij een commercieel bedrijf. Maar bij UWV zijn er ook wat dingen verandert waar ik wel gelukkig van wordt.
Wel meer jonge mensen, en minder slijmerige externen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer lekkere vrouwelijke collega's?
en meer geld, en een lease-auto en internationale mogelijkheden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel meer jonge mensen, en minder slijmerige externen.
Ik zou het deze week doen, en dan over 3 dagen verkopen,... dan kan je begin volgende week weer naar de winkel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks
Ik moet erover nadenken.
Die nieuwe baan is wel een uitdaging, en bij een commercieel bedrijf. Maar bij UWV zijn er ook wat dingen verandert waar ik wel gelukkig van wordt.
engquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef kepler het volgende:
en meer geld, en een lease-auto en internationale mogelijkheden?
Serieus, waarom twijfel je dan nog?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 06:16 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het deze week doen, en dan over 3 dagen verkopen,... dan kan je begin volgende week weer naar de winkel!
*gniffelquote:Op donderdag 28 juni 2007 06:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het deze week doen, en dan over 3 dagen verkopen,... dan kan je begin volgende week weer naar de winkel!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Vooruit dan maar. Zo voor mijn oog naar ziekenhuis, en daarna naar UWV om ontslag te nemen.
Bruutquote:Butch NL's Xbox - 6/27/2007
Well yesterday was pretty boring... the lack of gaming heavily contributed to that... I am trying to keep a positive outlook on this, but after 5 days of neglect any normal console starts to lose it...
Waardeloos ding.. hij staat in een doos in de hoek, hij moet zn bek houden of ik zet hem buiten in de regen te wachten op UPS.quote:
Ik stond ook nog te lachen toen die vent van UPS `m letterlijk in z`n busje gooide, maar nu ik weet dat je je eigenste terugkrijgtquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waardeloos ding.. hij staat in een doos in de hoek, hij moet zn bek houden of ik zet hem buiten in de regen te wachten op UPS.
Het zal me een worst wezen eerlijk gezegd.. als ie het niet doet bel ik gewoon weer!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik stond ook nog te lachen toen die vent van UPS `m letterlijk in z`n busje gooide, maar nu ik weet dat je je eigenste terugkrijgt![]()
Gijs, schrijf `s niet in kleutertaal. beebjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef Magneet het volgende:
Het zijn waarschijnlijk in eerste instantie 2 beebjes geweestEentje is dus al vroeg afgestorven. Maar goed ook anders was het huis echt te klein geweest.
Waaaaar heb je het overrrr??quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef Magneet het volgende:
Het zijn waarschijnlijk in eerste instantie 2 beebjes geweestEentje is dus al vroeg afgestorven. Maar goed ook anders was het huis echt te klein geweest.
vanmorgen echo gehadquote:
Straks heel ander gehuil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:* geen gehuil over UWV meer *
Goooooooooooooooooo Strol
JOH! ok... en de andere zit nog wel goed dan? Tering zijn jullie wel geschrokken zeker? Neem aan dat er bloeding bij te is gekomen ofzo..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
vanmorgen echo gehadEn het was dus waarschijnlijk eerst een tweeling waarvan er eentje niet veel ouder is geworden dan 4 weken ofzo
Ontslag genomen bij je huidige werkgever, en binnenkort aan de slag bij je nieuwe werkgever.. incl auto incl etc etcquote:
Miranda had 1 1/2 week geleden smorgens een bloeding dus meteen paniek! Verloskundige gebeld en we mochten smiddags naar de gynacodignes toe voor een echo. Echo was 1 babietje te zien van een paar mm waarvan wel een hartje klopte dus dat was iets van phew. Vandaag een controle gehad en daarbij bleek dat er waarschijnlijk een tweede is geweest maar dat is niet 100% zeker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
JOH! ok... en de andere zit nog wel goed dan? Tering zijn jullie wel geschrokken zeker? Neem aan dat er bloeding bij te is gekomen ofzo..
Nou sterkte!
Nou ja goed.. toch lekker om te zien dat er nog steeds 1 (waar je toch vanuit gaat) er nog steeds is alive and kicking.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
Miranda had 1 1/2 week geleden smorgens een bloeding dus meteen paniek! Verloskundige gebeld en we mochten smiddags naar de gynacodignes toe voor een echo. Echo was 1 babietje te zien van een paar mm waarvan wel een hartje klopte dus dat was iets van phew. Vandaag een controle gehad en daarbij bleek dat er waarschijnlijk een tweede is geweest maar dat is niet 100% zeker.
yupquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja goed.. toch lekker om te zien dat er nog steeds 1 (waar je toch vanuit gaat) er nog steeds is alive and kicking.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Bastard het volgende:
http://youtube.com/watch?v=RjtPkDdvkBU
Ff tanden op elkaar he
Pak een goed boek, de Bijbel ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef Bastard het volgende:
Goh.. tweede avond alleen thuis, en de kinderen al stil... wat zal ik es gaan doen
Heb ik al uit, Jezus gaat dood op het eind.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pak een goed boek, de Bijbel ofzo.
SPOILER!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik al uit, Jezus gaat dood op het eind.
komt de manager naar me toe: Dit is een hele grote, zo niet de grootste, opdracht die we proberen binnen te halen. De grote baas heeft gezegd: als het lukt dan krijg jij een ....quote:
Gijs...straks moet je er wel 5 achter elkaar werken...elke week.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef kepler het volgende:
zo ik ben klaar met werken
ik kan me niet voorstellen dat ik dit elke dag moet doen... maar het zal wel moeten ooit...
ik weet hetquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...straks moet je er wel 5 achter elkaar werken...elke week.
quote:In de nacht van 24 op 25 juni is de nachtelijke temperatuur in Cefalu op Sicilië niet lager geweest dan 36,7 graden. Daardoor is volgens Meteo Giornale weather service de hoogste minimumtemperatuur ooit in Europa genoteerd.
De temperatuur daalde maar heel langzaam die nacht. Om middernacht was het op sommige stations nog 41 graden en om 1 uur ’s nachts was het nog 40 graden. Om 5 uur in de ochtend werd het minimum genoteerd. Elders op het eiland was het ook in Palermo warm met een nachtelijk minimum van 35,2 graden. Het vorige nachtelijke Europees recordminimum zou slechts 32 graden hebben bedragen.
6 minuten gelachen zegquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Echt onwijs gaaf gedaan![]()
die views ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |