quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Jaarlijkse kermis
nee doen we niet aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je geen junks in Delft?
Je TVquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:11 schreef kepler het volgende:
[..]
nee doen we niet aan
Maar de laatste tijd gaat alles kapot bij mij
In volgorde:
Fiets
Camera
Laptop
Fiets
en mn 360 is ook hard op weg
meer kan er niet kapot gaan bij mij![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:28 schreef Magneet het volgende:
Merlijn heeft gister Miranda der beurs leeggehaald en al het kleingeld in zijn spaarpot gestopt
jajaquote:
jaquote:
http://www.free-translator.com/quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ja
Uitzendburo vertelde me dat de vertaling 23 juli af moest zijn. Maar nu blijkt dat de vertaling al volgende week moet af zijn, en ik kan tot woensdag maar halve dagen werken ivm tentamens
Daarbij verwachten ze ook dat ik 120 pagina's tekst (excl bijlagen!) binnen 5 dagen kan vertalen naar goed Engels
Ik heb geen stress, maar zij welIk doe mn best en meer kan ik niet als uitzendkracht
Ik mag wel thuiswerken trouwens
Jij ook al?quote:Op donderdag 21 juni 2007 06:33 schreef Bastard het volgende:
Whehehehe, ja das wel waar
Die last van mn xbox.. vanavond nog maar es proberen anders bellen denk
Hij hangt om de haverklap vast, 1x zelfs al bij het opstartscherm.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij ook al?Waar heb jij last van?
Fucked up dude...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij hangt om de haverklap vast, 1x zelfs al bij het opstartscherm.
Dus straks ook 2 a 3 weken zonder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach de winkel is om de hoek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
Ik heb genoeg te doen thuis ja.. maar wil ook wel ontspanning... ben helemaal into Forza op het moment, ieder ander tijdstip had ok geweest. Ik vervloek het apparaat nu best wel
dat heb ik ook, alleen loopt hij nog niet heel regelmatig vast gelukkigquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga toch geen nieuwe kopen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach de winkel is om de hoek.
Gewoon geld vragen de 30e.
Moet ff zien of ani mee gaat.
Af en toe met een geluid van "KRRRRR" en freeze?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik ook, alleen loopt hij nog niet heel regelmatig vast gelukkig
kan niet lang meer duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |