Mooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:44 schreef BOYS1985 het volgende:
Vanavond Van Den Hurk weer op de heuvel.
Tja, in een MLB topic kun je MLB fans verwachten.quote:Zal in deze topic wel wat vaker gaan posten, ik maak namelijk erg veel winst met het wedden op MLB wedstrijden.
Zijn er hier mensen die echt HELEMAAL into MLB zijn? Die kunnen mij mischien nog helpen , als je wil stuur even een PM met je msn adres ...
Morgen staat Colon to werpen, dus of dat echt veel beter zal gaan.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:54 schreef mitt het volgende:
Anaheim is dramatisch vandaag, stel Santana dan ook niet op in uitwedstrijden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef PinhoSouza het volgende:
Mede hierdoor staat het nu 4-1 voor de Mariners.
Wat is daarmee?quote:
Zie ik nu pas.quote:
Staat er al bijna 2 jaar.quote:
quote:Rick Vanden Hurk, called up last week from Triple-A Albuquerque, will be making his second start in place of the injured Josh Johnson. The 22-year-old rookie earned the victory in his last outing by tossing five scoreless innings against St. Louis. He has not faced the Reds before.
Als het goed is is het vanavond om 19.05 Nederlandse tijd hier (http://www.andromedanet.com/tvtuner_sop_vip6.html) of hier (http://www.andromedanet.com/tvtuner_sop_vip8.html) te zien.quote:FLA: RHP Rick Vanden Hurk (3-2, 7.15 ERA)
Facing the Cardinals his last time out, the 22-year-old rookie did everything that could have been expected of him in his first big league start since June 16. Vanden Hurk scattered five hits and three walks while striking out six to earn the victory.
MLB tv.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:12 schreef maartena het volgende:
Hey ik heb geen ervaring met sopcast, etc, etc, (niet nodig), maar nu ik het even rustig heb op mijn werk en mijn lunch komt eraan..... EN de Angels spelen om 12:35, waar moet ik heen om dat te kunnen kijken?![]()
4x Texas op een rij. De Mariners zijn gewoon zwaar vernederd door de Texanen.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:35 schreef fanneke het volgende:
Mariners verliezen er 6 op rij. En 5 daarvan met slechts 1 run verschil.
![]()
Jawel dus. Al gelijk in de eerste inning.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:31 schreef vivelafete het volgende:
Vanacht moet Van Den Hurk al weer pitchen, dit maal tegen de Giants. En voor het eerst dus ook tegen Bonds. Maar hopen dat hij geen homerun(s) tegen krijgt.
Dat was toch een heerlijke 1e inning!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:27 schreef popolon het volgende:
Daar hadden de Tigers tegen de Angels in de eerste inning al met zeker 5-0 voor moeten staan.
2-0 Detroit in de eerste.
Ze krabbelen inderdaad weer wat opquote:Op zaterdag 28 juli 2007 06:06 schreef popolon het volgende:
Van 8-2 naar 8-6, we have a game.
Detroit had 4 keer een kasn op een grand slam in de eerste, en scoren er maar twee. Dat gaat ze de kop kosten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 06:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Ze krabbelen inderdaad weer wat op
Maar Angels gaan alsnog winnen.
Tja, hadden ze Anderson maar niet expres laten lopen.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 06:43 schreef popolon het volgende:
Arg, 11-6, bleh.
Dat zal de komende weken nog wel vaker gaan gebeuren. Je wil niet homer no. 755 weggeven aan Bonds.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:17 schreef Almighty het volgende:
Bonds heeft daarna trouwens 4x bb's gekregen...
Idd, ik ben nu zeer benieuwd wie tegen Bonds 'durft' te pitchen. Het zal nu extra moeilijk voor Bonds worden om de volgende te slaan, aangezien hij nog maar weinig kansen krijgt. Zouden de Marlins vanavond weer niet naar Bonds pitchen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zal de komende weken nog wel vaker gaan gebeuren. Je wil niet homer no. 755 weggeven aan Bonds.
Weet je wat pas echt jammer voor je is?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:04 schreef popolon het volgende:
Jammer toch dat Van den Hurk 12 runs tegen krijgt, da's niet lekker voor je ERA. Toch wel 2 wins in juli.
quote:
Het is dat Santana gooit tegen Cleveland, anders hadden jullie gewoon 2e gestaan na vandaagquote:Op zondag 29 juli 2007 01:23 schreef popolon het volgende:
En die Los Angeloos Angels hebben nog een lelijk logo ook.
Los Angeles Angels.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Het is dat Santana gooit tegen Cleveland, anders hadden jullie gewoon 2e gestaan na vandaag
Bah, verliest je team, ga je maar op een wat minder sportieve manier aan de slag?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:23 schreef popolon het volgende:
En die Los Angeloos Angels hebben nog een lelijk logo ook.
In de vierde inning scoort Houston 7 runs, 14-8 tussenstand nu hier, top vijfde inning.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef vivelafete het volgende:
San Diego slaat in de eerste slagbeurt even 11 runs binnen tegen de Astros! Dan begin je lekker!
Uiteindelijk 18-11 geworden. Mooie score!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Colplay het volgende:
[..]
In de vierde inning scoort Houston 7 runs, 14-8 tussenstand nu hier, top vijfde inning.
Popolon zit de sweep van de Tigers al weg te drinken, morgen zijn de de Mariners aan de beurs!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef fanneke het volgende:
Zoals de commentator zei: 'Bring on those Angels!!!'![]()
De Angels hebben een catcherprobleem. Eerst traden ze Molina, onze hoofdcatcher richting de New York Yankees, vervolgens afgelopen vrijdag blesseert Napoli, de nieuwe hoofdcatcher zich, waardoor Mathis opeens de standaard catcher mag worden ZONDER een backup. We hebben dus nu alleen nog maar batters-met-een-beetje-catching-ervaring (zoals Rob Quinlin) als backup......quote:Op maandag 30 juli 2007 23:26 schreef popolon het volgende:
En de Tigers hebben al een pitchprobleem.
werelddeal voor de Braves, zeker aangezien de Angels (vind ik) met een betere trade kwamen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:44 schreef Terreros85 het volgende:
Nog minder dan acht uur tot de trade-deadline. Ik ben benieuwd of er nog een paar grote deals komen. Ik verwacht het eerlijkgezegd niet. Texeira overigens naar Atlanta. Goeie deal voor de Braves![]()
Hij homered meteen in zijn debut voor de Braves, das lekker!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:44 schreef Terreros85 het volgende:
Texeira overigens naar Atlanta. Goeie deal voor de Braves![]()
kut, gemistquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:12 schreef Fredgroes het volgende:
wat waren de yankees hot vannacht tegen de white sox, iedereen om A-rod heen in de lineup sloog een HR. Ze begonnen hem wel een beetje in de maling te nemen iedere keer dat er weer een HR werd geslagen
Gelukkig voor de Tigers doen de Indians het niet veel beter en lopen zij nauwelijks in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:44 schreef popolon het volgende:
Tigers zijn wel met een hele slechte roadserie bezig. 2-8
Straks 11 op rij thuis, dat moet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |