Neuh... ik was even aan de opfriscursus "waarom was ik ook alweer gestopt met chatten" bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:48 schreef Sug4r het volgende:
Leandra is er stiekum tussenuit met d'r 26-jarige aanbidder..
Stomme mensen bestaan er inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een sukkels lopen er toch rond........ ik zit gvd gisteravond voor t eerst in een half jaar weer in een chatbox, en nu weer even, en gelijk al zo'n mafkees in m'n fluister wiens huwelijk "al heel lang nix meer is" maar wel "voor de kinderen" bij elkaar blijven natuurlijk![]()
En gelijk weer genezen zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik was even aan de opfriscursus "waarom was ik ook alweer gestopt met chatten" bezig
Weet je wat het is... ik chat al een jaar of 8... en ik chat alleen maar voor de lol, ik hoef geen mensen te ontmoeten, ik hoef geen halve chatbox in m'n MSN, ik ga niet naar chatmeetings en al dat soort gezeik.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
mannen denken altijd dat ze mij een plezier doen door mij hun MSN adres te geven.... Alsof ik daar behoefte aan heb
Hoe herkenbaar.... Maar ja mannen zijn op de chat ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voorspelbaar. Doe het al jaren niet meer, tis een herhaling wordt zo vervelend!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat het is... ik chat al een jaar of 8... en ik chat alleen maar voor de lol, ik hoef geen mensen te ontmoeten, ik hoef geen halve chatbox in m'n MSN, ik ga niet naar chatmeetings en al dat soort gezeik.
Het is alleen voor fun, ik heb al vrienden, ik heb kennissen... ik chat uit verveling, niet omdat ik mensen wil leren kennen ofzo......
Maar op een of andere manier..... mannen denken altijd dat ze mij een plezier doen door mij hun MSN adres te geven.... Alsof ik daar behoefte aan heb
Ach, het stikt er ook van de verschrikkelijk foute, ranzige kutwijven hoor....... het zijn niet alleen de mannenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Mannen in het algemeen zijn gewoon klootzakken!
Deaudt aan mannen EN vrouwen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het stikt er ook van de verschrikkelijk foute, ranzige kutwijven hoor....... het zijn niet alleen de mannen
Die mannen zitten daar met een andere reden dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat het is... ik chat al een jaar of 8... en ik chat alleen maar voor de lol, ik hoef geen mensen te ontmoeten, ik hoef geen halve chatbox in m'n MSN, ik ga niet naar chatmeetings en al dat soort gezeik.
Het is alleen voor fun, ik heb al vrienden, ik heb kennissen... ik chat uit verveling, niet omdat ik mensen wil leren kennen ofzo......
Maar op een of andere manier..... mannen denken altijd dat ze mij een plezier doen door mij hun MSN adres te geven.... Alsof ik daar behoefte aan heb
Uitzondering voor kekke FOK!kers...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar.... wij dan???![]()
Uitzondering voor FOK!kers![]()
Vrouwen kunnen veel gemener zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar.... wij dan???![]()
Uitzondering voor FOK!kers![]()
Alleen zijn vrouwen meestal wat subtielerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het stikt er ook van de verschrikkelijk foute, ranzige kutwijven hoor....... het zijn niet alleen de mannen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen zijn vrouwen meestal wat subtielerMaar des te gemener....
Yup, fucking subtiel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... er zitten erbij....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ken datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
Nee, wijven!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het juist fijn dat veel mannen niet subiel zijn. Veel wijven zijn stiekem en achterbaks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik werk ook met mannen..veel fijnerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou die vrouwen doen maar, des te blijer dat ik bijna de enige vrouw ben op het werk, werken met vrouwen zal ik nooit kunnen. I'm one of the guys...
Echt wel, veel minder "achterbaks" Nou ben ik in het echte leven mondiger dan op internet. Daar kunnen mannen beter tegen dan vrouwen. Alleen van de 80 mannen loopt er niks lekkers bijquote:
*kuchquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Alleen van de 80 mannen loopt er niks lekkers bij
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel, veel minder "achterbaks" Nou ben ik in het echte leven mondiger dan op internet. Daar kunnen mannen beter tegen dan vrouwen. Alleen van de 80 mannen loopt er niks lekkers bij
Jij werkt niet bij onsquote:
Mannen hebben ook vaak leukere humor en praten over leukere onderwerpen over het algemeen vind ik dan vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel, veel minder "achterbaks" Nou ben ik in het echte leven mondiger dan op internet. Daar kunnen mannen beter tegen dan vrouwen. Alleen van de 80 mannen loopt er niks lekkers bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |