Koran is zuiverder dan Arabisch, grammaticaal is de Koran altijd correct, spraak arabisch niet altijd, Koran is ook onhaalbaar poetischer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger, is Koran-Arabisch en Arabisch hetzelfde? Ik dacht dat ik een keer had gehoord dat er wat verschillen zijn...
Verschillen als ik het goed heb in klank. Dus een paar streepjes erbij bij het moderne Arabisch. In Mekka in de moskee's was het oud-Arabisch wat er in de Koran stond. Vrienden van mij die Koran konden lezen hadden hier moeite mee omdat het anders was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger, is 'Koran-Arabisch' en Arabisch hetzelfde? Ik dacht dat ik een keer had gehoord dat er wat verschillen zijn...
Ik had ze ooit op een andere forum geplaatst.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef Burakius het volgende:
ANDER ONDERWERP NEKSCHOTJES.. IK HEB EEN VETTE SHIZNITZ GEVONDEN OP YOUTUBE OVER KURULUS VAN OTTOMAANSE RIJK.
http://www.youtube.com/watch?v=5Ue17IzeEMo
Dat is deel één en er zijn 12 delen ofzo. KIJKEN DIE HAP
is goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begin correcte geheimplicht hoop ik bij deze.![]()
hehhehe mooi he. Toch vind ik sommige dingen raar. Die man valt aan terwijl er niet eens verdedigd hoeft te worden. Zijn reden van aanvallen is dat ze meer land nodig hebben voor akkerbouw enzo. De beste reden die hij gaf was wel het groter maken van de Islam. Toch heb ik me twijfels hoe dit gebeurde. In de film althans.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had ze ooit op een andere forum geplaatst.
http://forum.turksnl.net/viewtopic.php?t=15764
Mmm, oké, bedankt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Koran is zuiverder dan Arabisch, grammaticaal is de Koran altijd correct, spraak arabisch niet altijd, Koran is ook onhaalbaar poetischer.
wat is ingewikkeld?quote:
Nou blijkbaar heb je er moeite mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:13 schreef Emel het volgende:
[..]
wat is ingewikkeld?
mijn werk is pittig, mensen onderschatten het vaak.
je weet best hoe ik mijn werk doe, hoef ik je niet uit te leggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heb je er moeite mee.
Ik raad je het boek ''Bilinmeyen Osmanli'' van Prof. Dr. Ahmet Akgündüz aan. Gaat over de gehele Ottomaanse tijd en over de sultans. Over iedere sultan wordt in het boek een aantal vragen gesteld, die dan met bron en al worden beantwoord. Bijv. bij Yavuz Sultan Selim: ''Yavuz Sultan Selim'in küpesi varmiydi?'', etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
hehhehe mooi he. Toch vind ik sommige dingen raar. Die man valt aan terwijl er niet eens verdedigd hoeft te worden. Zijn reden van aanvallen is dat ze meer land nodig hebben voor akkerbouw enzo. De beste reden die hij gaf was wel het groter maken van de Islam. Toch heb ik me twijfels hoe dit gebeurde. In de film althans.
Enig idee waar ik die kan bestellen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik raad je het boek ''Bilinmeyen Osmanli'' van Prof. Dr. Ahmet Akgündüz aan. Gaat over de gehele Ottomaanse tijd en over de sultans. Over iedere sultan wordt in het boek een aantal vragen gesteld, die dan met bron en al worden beantwoord. Bijv. bij Yavuz Sultan Selim: ''Yavuz Sultan Selim'in küpesi varmiydi?'', etc.
Echt mooi boek...Aanrader...
[afbeelding]
Als jijquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef Emel het volgende:
[..]
je weet best hoe ik mijn werk doe, hoef ik je niet uit te leggen.
Ah ok.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit gehoord had.
En ik het antwoord erop niet wist.![]()
Ik weet niet kardes. Ik had het gewoon in een boekenwinkeltje in Eskisehir gekocht. Als je naar Turkije gaat kun je daar in een boekenwinkel kijken. Ik weet niet of er sites zijn die het helemaal naar Nederland bezorgen en of ze wel te vertrouwen zijn. Maar, aanrader dus...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Enig idee waar ik die kan bestellen dan?
Ik ben momenteel bezig met een boek over Yavuz Sultan Selim Han. Hierna ga ik beginnen met Osman gazi --> Rüyadan Devlete. En daarna Biz osmanliyiz. En daarna kan ik dat boek lezen
prima, je weet het allemaal zo goed....als leek is het makkelijk om van alles te roepen. Einde discussie nogmaals. Ik doe hartstikke goed mijn werk. Ik hoef van jou niet aan te horen of ik wel niet goed mijn werk doe. Klaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jijHet geld wat jouw vader heeft uitgegeven aan je opleiding(en) Je religie Wet Je cultuur Riagg regelement.
gerespecteerd dan hou jij je mond over wat jou is toevertrouwd. Knal je het niet op een openbaar forum, kan je dat niet dan doe je je werk niet goed.
Zijn de dingen die jij weet, wist jij al waarschijnlijk toen ik op basisschool zat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef Emel het volgende:
[..]
prima, je weet het allemaal zo goed....als leek is het makkelijk om van alles te roepen. Einde discussie nogmaals. Ik doe hartstikke goed mijn werk. Ik hoef van jou niet aan te horen of ik wel niet goed mijn werk doe. Klaar.
De toon wel.quote:
Zelfs ik maak fouten...quote:De toon wel.![]()
Kom op, ze heeft het toch ook niet expres gedaan denk ik. Fouten maken is menselijk. Ze heeft die post ook meteen weggehaald.
Ga jij nou maar een laptop zoeken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef saban het volgende:
Pfff, saai zijn jullie.
Heb het eens over iets leuks!!
Kom maar met een onderwerp...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef saban het volgende:
Pfff, saai zijn jullie.
Heb het eens over iets leuks!!
Heb ik al een aantal wekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een laptop zoeken.![]()
Tenminste niet of iemand zijn werk doet of wat de plichten van een vrouw/man zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom maar met een onderwerp...![]()
Ben baslamadim vallah...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef saban het volgende:
[..]
Tenminste niet of iemand zijn werk doet of wat de plichten van een vrouw/man zijn.
Ik gebruik niet de touchpad-muis. Ik gebruik mijn rode knopje in het midden van mn toetsenbord, heerlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Muis op laptop is irritant he?...![]()
Ik ddos ze!!1!!11elf!!11quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe, wacht ik laat een paar mensen met laptop je mailen dan
Rode knopje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef saban het volgende:
[..]
Ik gebruik niet de touchpad-muis. Ik gebruik mijn rode knopje in het midden van mn toetsenbord, heerlijk![]()
quote:
Je hebt wel een hoog toontje voor een laatkomer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef saban het volgende:
[..]
Tenminste niet of iemand zijn werk doet of wat de plichten van een vrouw/man zijn.
Wtf, nog nooit gezien...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:35 schreef saban het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je tegenwoordig niet meer op de pauper laptops, of je moet een goede kopen![]()
Ik ben hier al vanaf het beginquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoog toontje voor een laatkomer.![]()
Vingertop erop leggen en bewegen maarquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wtf, nog nooit gezien...![]()
Hoe werkt het precies?
Mmm, interesting...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:39 schreef saban het volgende:
[..]
Vingertop erop leggen en bewegen maarJe vingertop is je muis.
Ik ga verder werken, dangalak patronumla konusmam vardi az once, ik zit te vaak op het net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |