Helemaal mee eens. Ik erger me al dood aan die telefoontjes met van die blikken geluiden, gaan ze ook nog eens zo'n ding verzinnen. Hoe kom je erop? Niet iedereen heeft dezelfde muzieksmaak, maar moet nu dus wel meegenieten van de muziek van een ander....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef Lidl het volgende:
Dat soort dingetjes moeten ze verbiedengoffer lig je deze zomer op het strand en komt overal om je heen of die tering hardcore of apenmuziek
Doet geen plezier aan het strand, net als die mp3 mobieltjes in de tram enzo
Super ... ah c100 overalquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef ricost het volgende:
waar koop je dat ding?
Lastig vallen met je herrie bedoel je ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef NJlo het volgende:
Kan ik tenminste iedereen stalken met m'n jazz-fusion..
Fatsoenlijk geluid uit een speakertje van dat formaatie die met een paar druppels lijm aan elkaar zitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:13 schreef ikJur het volgende:
als er beetje fatsoenlijk geluid uit komt is t wel relaxed voor tijdens de park checken.
check die poppetjes erop dansen dan![]()
![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
klasgenoot van me heeft er net 1 gekocht .... wel 12 blikjes bierdus het zuipen kan hier al beginnen
Neh, met echte muziek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lastig vallen met je herrie bedoel je ?
Jumpstyl0w jwt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Ding is vast wel redelijk, meeste gadgets van Grolsch waren wel ok.
Maar idd, ik zit niet te wachten op de zoveelste errenbie/trens josti met zijn herrie in het openbaar....
En jij bepaald wat echte muziek is? Ik heb een hekel aan jazz, misschien hou jij wel niet van mijn muziek en zo gaan we door. Ik hoef in het openbaar niet van de muzieksmaak of het gebrek daaraan van andere mensen te genieten.quote:
Nja ik zit volgend jaar op het conservatorium.. Met 'echt' bedoel ik door echte muzikanten gemaakt, die een echte opleiding daarvoor nodig hadden of iig minstens 5u per dag ervoor moesten oefenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En jij bepaald wat echte muziek is? Ik heb een hekel aan jazz, misschien hou jij wel niet van mijn muziek en zo gaan we door. Ik hoef in het openbaar niet van de muzieksmaak of het gebrek daaraan van andere mensen te genieten.
Jazz-Fusionquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef NJlo het volgende:
Kan ik tenminste iedereen stalken met m'n jazz-fusion..
Dat zou het al wat draaglijker kunnen maken, alles beter als die apenmuziek van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
Nja ik zit volgend jaar op het conservatorium.. Met 'echt' bedoel ik door echte muzikanten gemaakt, die een echte opleiding daarvoor nodig hadden of iig minstens 5u per dag ervoor moesten oefenen.
bach heeft geen formele opleiding gehad. is dat geen echte muziek dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
Nja ik zit volgend jaar op het conservatorium.. Met 'echt' bedoel ik door echte muzikanten gemaakt, die een echte opleiding daarvoor nodig hadden of iig minstens 5u per dag ervoor moesten oefenen.
Jaco Pastorius ook niet, Charlie Parker ook niet etc. Die mensen hebben zichzelf ertoe opgeleid dat ze deden wat ze deden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:57 schreef werkeend het volgende:
[..]
bach heeft geen formele opleiding gehad. is dat geen echte muziek dan?
mooie prijs toch...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:48 schreef Gutz het volgende:
Check hebbes.
Komt redelijk wat lawaai uit, hoge tonen redelijk, lage tonen zijn minder.
Werkt op 2x aa batterijtjes incl. miniversterkertje.
Tas qua inhoud niet echt groot. 2 sixpacks is dus echt de max wat erin kan.
mja, voor ¤10 een tas + 12 blikken bier... lekker boeiend leuk voor de heb zoiets
o jij bent er zo een.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
Loop 'ns bij een PLUS binnen, die moeten ze kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:54 schreef Whiskers het volgende:
ik heb hem bij SuperdeBoer, AH en de C1000 nog ni gespot. Wil er ook eentje.... Beetje lekker lopen te maken met die abriposters overal, en nergens te krijgen verder, grrr.![]()
Zo, jij bent echt hip.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:32 schreef NJlo het volgende:
[..]
Ik had gister de tas bij toenk buiten de hekken bij RHCP stond te luisteren. Heeft flink wat regen gehad.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:44 schreef Xebrozius het volgende:
Leuk en aardig, maar heeft iemand de tas al getrakteerd op een fikse regenbui? Want ik gok dat daarna de speaker aan stront is of dat je tas lektEn gelet op het feit dat deze zomer vooral nat is lijkt me dat toch wel een belangrijk criterium..
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Loop 'ns bij een PLUS binnen, die moeten ze kunnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |