die jongen zei telkens dat hij geen problemen er mee heeft, en dan jensen echt bij elke vraag zo net doen of hij een enge ziekte en vragen of hij gepest wordt e.d.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:11 schreef Blawh het volgende:
Waarom praat Jensen nu zelf ook als een 13 jarige?Om nog maar te zwijgen over de eeeuh's en aaah's.
Ik vind het ook niet echt wat inderdaad. Maar zoals ik al eerder zei, sinds hij iedere dag op TV heeft zitten er zoveel baggeruitzendingen en baggergasten tussen omdat hij gewoon 5x per week die bank gevuld moet hebben. Als je 1x per week een uitzending hebt dan heb je tenminste iedere uitzending een boeiende gast.quote:
Pffff..quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:40 schreef roburt het volgende:
[..]
die jongen zei telkens dat hij geen problemen er mee heeft, en dan jensen echt bij elke vraag zo net doen of hij een enge ziekte en vragen of hij gepest wordt e.d.
quote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Leuk interview, viel me trouwens wel op hoe intenser, hoe meer de beide gingen zweten
Logisch, die van Wentworth is natuurlijk veel belangrijker.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die van Wentworth staat al online en de enigste aflevering die ik gemist heb (vrijdag) nog niet?
Ik ken hem alleen van het feit dat vrouwen hem geil vinden, maar nu ik hem zo in het echtquote:
kortom; hij is gewoon een normaal mensquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:16 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van het feit dat vrouwen hem geil vinden, maar nu ik hem zo in het echtzie vind ik het een oersaaie sufkut
Waar staat ie dan??quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die van Wentworth staat al online en de enigste aflevering die ik gemist heb (vrijdag) nog niet?
volgens mij houd hij ons voor het lapje.quote:
Je zou willen dat je er zo uit zag. F*cking sexy en nog cute ook. Dat komt niet vaak voorquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:16 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van het feit dat vrouwen hem geil vinden, maar nu ik hem zo in het echtzie vind ik het een oersaaie sufkut
Neh, ik hoef geen piemelquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:04 schreef n0uky het volgende:
[..]
Je zou willen dat je er zo uit zag. F*cking sexy en nog cute ook. Dat komt niet vaak voor![]()
Ja, net een voorstukje. Hij ziet er echt uit als zo'n cliché-horror figuur inclusief leren hoed en laarzenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:37 schreef Viking84 het volgende:
De aflevering met Wentworth werd net herhaald.
Komt Klinkhamer vanavond bij Jensen?![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |