geloof er geen zak van, van deze dame niet, en van de kwaal in het algemeen niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Impry het volgende:
Fascinerend zeg die vrouw die er nu is! Heeft meerdere persoonlijkheden en switcht daar op willekeurige momenten mee.
Hele normale/vrolijke vrouw die dan opeens weer verandert in een kind van 10.
Je wordt op je wenken bedient vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Vond er weinig aan en wat ik ervan gezien heb kan zo gefaked zijn volgens mij.
Jensen moet niet meer van die 'bijzondere' gasten uitnodigen
Het is altijd veel leuker als er mafkezen/grappige bekende Nederlanders langskomen.
oh ja, dat er mensen zijn die dit zeggen te hebben en ook 'demonstreren' , geloof ik wel, maar ze faken de boel gewoon, en dat willen faken is dus de aandoening.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:59 schreef Impry het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociatieve_identiteitsstoornis
Denk niet dat het fake was eigenlijk, zo komt het misschien wel over, maar er bestaat wel degelijk een dergelijk fenomeen als verdringing van trauma's uit jonge jaren van een kind.
Dat vind ik ook wel érg achterdochtig, hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:34 schreef milagro het volgende:
[..]
geloof er geen zak van, van deze dame niet, en van de kwaal in het algemeen niet.
gewoon aandachtrekkerij op een ziekelijke manier, en dat is dan weer wel een kwaal, die behandeld dient te worden, maar MPS, ik dacht het niet, hè, complete larie wmb en wat heel wat psychs betreft ook.
maar ja, het geeft je een makkelijk alibi , hè, voor allerhande onwelgevallig en zelfs strafbaar gedrag, je hebt minstens 5 lieden die je de schuld kan geven
dat zeg ik tochook , lees dan eens goed, het aandachttrekken is de ziekte, niet het MPS, en als meerder psychs aan het bestaan van die ziekte mogen twijfelen, mag ik dat ook.quote:Op zondag 23 september 2007 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel érg achterdochtig, hoor.
Ik had ook m'n twijfels, maar zoals al gezegd werd in het programma zelf: niemand houdt het vol om 24/7 te doen alsof hij MPS heeft en bovendien val je dan gauw genoeg door de mand.
Ik vind het triest dat dit soort mensen meteen ervan wordt verdacht toneel te spelen. Alsof het niet al moeilijk genoeg is om zo door het leven te gaan. En ook als het wel fake is, dan heeft ze nog steeds een psychische ziekte. Op deze manier om aandacht vragen is immers ook niet normaal.
Het wordt tijd dat psychische aandoeningen eens wat serieuzer worden genomen. Je ziet niets aan de buitenkant, dus zal het allemaal wel aandachttrekkerij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |