Als de prijzen tegenvallen of jullie wat anders willen kan dat altijd nog, le Connaisseur was al eerder genoemd of iets anders natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef moemoe het volgende:
Ik had zojuist de eigenaar van de karaoke bar aan de telefoon en hij blijkt ook nog eens een restaurant te bezitten. Restaurant ''de Tuin'' in Den Haag.
Hij vroeg hoe laat we kwamen en wilde eventueeleerder
open gaan voor ons. Het is mogelijk dat er speciaal voor ons hapjes en maaltijden worden geserveerd. Daarnaast vertelde hij dat zijn vrouw Thais is en zij ook weleens voor de gasten kookte. Live wokken om precies te zijn
.
Hij gaat me een prijslijst van alles toe mailen en dan kunnen we altijd nog kijken of we het doen toch?
Jij zit toch weleens in #fok?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Den Haag is wel in de buurt?
Forum lurkers wat doen jullie daarmee? O_o
Ik wist niet dat hij ook kwam, gezellig!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
pc-fr34k moet nog op het lijstje.
Ik ben meer voor Le Connaisseur, eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als de prijzen tegenvallen of jullie wat anders willen kan dat altijd nog, le Connaisseur was al eerder genoemd of iets anders natuurlijk.
Doe nou nie-hiet, ik voel een poll opkomen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben meer voor Le Connaisseur, eigenlijk
Hoe triestquote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef Blight het volgende:
Ik eet thuis. Waarschijnlijk uit een Domino's doos.
Domino? Is ze blond of donker?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef Blight het volgende:
Ik eet thuis. Waarschijnlijk uit een Domino's doos.
Lief, maar dat hoeft niet hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe triest. Je mag wel een vorkje meeprikken in mijn eten.
Jammer dit,quote:
Een pilsje sla ik nooit af, maar dat afkopen moet je doen bij yvonne. Ik wens je vast sterktequote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef Blight het volgende:
Je krijgt wel een pilsje van me trouwens remlof. Om mijn contract als moderator af te kopen.
Voor woensdag zal de eigenaar van de karaoke bar mij zijn prijsopgaaf toe mailen, dan gaan we vergelijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben meer voor Le Connaisseur, eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |