stuur ik binnenkort wel naar je FOBO, incl de audio picsquote:
Slaap lekker studiestad-maatje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori ligt al; half te slapen dus ik ga eens echt mn bed in![]()
Ja goed. En met jou?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hee tim hoeist nou
Niet veel goeds dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaan we het niet over hebben. Bijna weer weekend!![]()
En trouwens Len: wanneer begint jouw weekend dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaan we het niet over hebben. Bijna weer weekend!![]()
Dat is altijd goed zuur! Herkansing?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee tentamen verneukt die ik wilde halen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee tentamen verneukt die ik wilde halen
Wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En trouwens Len: wanneer begint jouw weekend dan?
Was een herkansing, gewoon tentamen van dat vak echt met pech niet gehaald.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is altijd goed zuur! Herkansing?
Welterusten lieverdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori ligt al; half te slapen dus ik ga eens echt mn bed in
en wie weet jij dat?quote:
Auch. Meh biej ôs zegge ze det okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, Deutschen Unterricht toch?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Auch. Meh biej ôs zegge ze det ok
(in Limboland gebruiken ze ook "wie" als ze "hoe" bedoelen)
dat zei hij gisterenquote:
whehe tofquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Ik zat vorig jaar in de klas met een gozer uit Brunssum
nieuwe ui, 14.gifquote:
quote:
thnxquote:
Ik kon die gast echt met moeite verstaanquote:
OMFGquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kon die gast echt met moeite verstaan
Daar werden ook voldoende grappen over gemaakt, met als toppunt dat een docent hem niet verstondDat kon 'ie niet zo goed hebben. Hij is ook zo'n superdudes gast.
Zat 'ie een keer naast me op een een mac daar, was 'ie kudos aan het geven aan die jonge mokkeltjes zodat hij ze weer terug kreeg
ernstigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kon die gast echt met moeite verstaan
Daar werden ook voldoende grappen over gemaakt, met als toppunt dat een docent hem niet verstondDat kon 'ie niet zo goed hebben. Hij is ook zo'n superdudes gast.
Zat 'ie een keer naast me op een een mac daar, was 'ie kudos aan het geven aan die jonge mokkeltjes zodat hij ze weer terug kreeg
Altijd noodzakelijk vriend!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OMFG
Hoe triest
Afaik kan ik nog wel fatsoenlijk ABN spreken indien dit gewenst, danwel noodzakelijk is.
Ja hier ben ik, en ja ik weet dat ik wat later ben als dat ik had gezegd, maar ik ben er.quote:
Hier is Sander.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja waar blijft Sander?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hier ben ik, en ja ik weet dat ik wat later ben als dat ik had gezegd, maar ik ben er.![]()
Alles goed?
Heey vriendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hier is Sander.
NachtWacht ben ik nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |