Ach, het is het waardquote:
Buffelenquote:
nee dudes die te ver weg wonenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[quote]Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
haha denk niet dat ik op de fiets zal komeneh, gaan dus
[/quote
bah dan zie ik je langsrijden met de auto..
chicks die te ver weg wonen..13
quote:
Oeh...........quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori trekt lakens overheen
Die bussen zijn echt enorm bagger!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
nee dudes die te ver weg wonen![]()
misschien mag ik nog eens bij mn lief achterop naar de bushalte![]()
Yeah, Arrivaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die bussen zijn echt enorm bagger!
Kut aansluiting ook enzo..
Oh, weer wat geleerd./quote:Op maandag 18 juni 2007 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Buffelen/bikkelen/doortrekken/whatever
ik dacht al dat die ene een uitzondering was! zijn ze allemaal zoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm ook een wiel verliezen toen hij wegreedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ik dacht al dat die ene een uitzondering was! zijn ze allemaal zoen herrie maken, allemaal dingen die los hingen in de bus en lawaai maken tijdens t rijden
![]()
koop een wagenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm ook een wiel verliezen toen hij wegreed
Haha klopt klopt. Als je de volgende keer geen zin hebt in OV en polly's auto staat er niet en die van ons wel dan moet je maar ff aankloppen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ik dacht al dat die ene een uitzondering was! zijn ze allemaal zoen herrie maken, allemaal dingen die los hingen in de bus en lawaai maken tijdens t rijden
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha klopt klopt. Als je de volgende keer geen zin hebt in OV en polly's auto staat er niet en die van ons wel dan moet je maar ff aankloppen.![]()
Zou je willenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha klopt klopt. Als je de volgende keer geen zin hebt in OV en polly's auto staat er niet en die van ons wel dan moet je maar ff aankloppen.![]()
Ik heb altijd wel vervoer naar het centraal, of ik fiets er naar toe. Hoedanook ben ik er wel over aan het nadenken.quote:
quote:
Ja precies! Aanpakken die handelquote:Op maandag 18 juni 2007 23:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff ben gek, helmond centraal kan je krijgen
eindhoven?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff ben gek, helmond centraal kan je krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:
Nee, de volgende keer haal ik je geowon in helmond op!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]sssst dadelijk krijg ik banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
In valkenswaard??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de volgende keer haal ik je geowon in helmond op!![]()
Neee joh.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[/sub]
[/spoiler]
sssst dadelijk krijg ik ban
wat zei ik nou netquote:
ja, heb ik vanavond weggebracht voor de APKquote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel vervoer naar het centraal, of ik fiets er naar toe. Hoedanook ben ik er wel over aan het nadenken.Heb jij al een eigen?
Boiling point: 2 wordsquote:
"In valkenswaard" hoezo?quote:
Ik kom zelf wel met de autoquote:
Spannend. Pics van je wagen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, heb ik vanavond weggebracht voor de APK
nevermindquote:
Lekker album hequote:
Probeer hetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Truste!
Oh en bespaar even op wat kosten, LL!![]()
Goed bezig polly!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Probeer het
Ik ga gewoon veel werken
Wellusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |