]dat snapte ik maar waar die cijfertejs op gebaseerd waren in eerste instantie niet. later dus welquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft dezelfde voornaam als jij lieverd...
maar daar was je al achter
Niksquote:
bij de r in het woordenboek`1@~?!`/!/`!`!~1oneone`!?~1oshitfton2`!`!~!`1onelolniggahpleasecancerlol11`1quote:
whehe..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]dat snapte ik maar waar die cijfertejs op gebaseerd waren in eerste instantie niet. later dus wel
gewoon even naard e cijfers kijken was voldoende hier hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe..
je moest ze dus intikken op een telefoon
hehequote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon even naard e cijfers kijken was voldoende hier hoor![]()
zin in geyle nueqsekx?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef ScarFace- het volgende:
[afbeelding]
Haha![]()
Nou ik heb do niet gezien hoor
Als je weigert mag je trouwens sterven aan een pijnlijke dood, jij vervelende stomme kanker teringlijer!quote:
Volgens mij heb je iedereen weggejaagdquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je weigert mag je trouwens sterven aan een pijnlijke dood, jij vervelende stomme kanker teringlijer!
ik laat mij hier niet wegjagenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iedereen weggejaagd
Haha en als ik akkoord ga zal jou dit overkomenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je weigert mag je trouwens sterven aan een pijnlijke dood, jij vervelende stomme kanker teringlijer!
Er is ook geen reden om jóu weg te jagenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om jóu weg te jagen
Doodsverwensing!!~!~1 ban!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha en als ik akkoord ga zal jou dit overkomen![]()
Oh you the funny man huh?quote:
jahp... luisteren zal je, naar Crossdinnetjequote:
doodverwensing banquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cross is rechtvaardig!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef ScarFace- het volgende:
Maar ik ga en crossover ik vind je echt een vaag kereltje![]()
Mod`s zijn toch altijd representatief dit en dat![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
M-M mag je trouwens ook niet wegjagen...... zij is lief
dat tweede dus war blijf je nou schat?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
Is M-M trouwens gevlucht of ligt ze al in bedop mij te wachten
?
alfred jodokus kwak haahaaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cross is rechtvaardig!
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
jahp... luisteren zal je, naar Crossdinnetje
Ik kom eraan...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat tweede dus war blijf je nou schat?
ltr!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
alfred jodokus kwak haahaa![]()
![]()
ik ben weg dit sucks
[afbeelding]
* Memento-Mori trekt lakens overheenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom eraan...
* MPG kruipt snel bij M-M in bed
Representatief? Ik ben hier in naam van de koffie slowchat, ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef ScarFace- het volgende:
Maar ik ga en crossover ik vind je echt een vaag kereltje![]()
Mod`s zijn toch altijd representatief dit en dat![]()
Oke tot ziens in een ander topicquote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
alfred jodokus kwak haahaa![]()
![]()
ik ben weg dit sucks
[afbeelding]
Fietsenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar cross? Dan kan ik je zien langsfietsen..![]()
![]()
![]()
Als dit je laatste bericht is in de koffie slowchat zal ik het laten om 'm aan te vragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
haha nu even aardig later zeggen en maar hopen dat je geen ban krijgt voor je doodverwensing![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef ScarFace- het volgende:
ojah ik ging nu ga ik echtr
haha denk niet dat ik op de fiets zal komenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar cross? Dan kan ik je zien langsfietsen..![]()
![]()
![]()
Oh nee hoor, ben alleen blij dat je weg bent. De doodsverwensing telt nog steeds. Sterf, teringlijer.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
haha nu even aardig later zeggen en maar hopen dat je geen ban krijgt voor je doodverwensing![]()
Oja, lang niet gesprokenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
nog een klein uurtje voor de Nachwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |