Dat is een absurd bedrag zeg, hier gaat er voor ca. ¤200,- aan water op jaarbasis doorheen, maar dat is met 4, waarvan 2 kids die met regelmaat 1 keer per 1-2 weken) in bad gaan, een flinke tuin en natuurlijk ook de (af)was van 4. Van dat jaarbedrag red jij het in je up net 4 maanden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:42 schreef SeLang het volgende:
Mijn huis heeft geen watermeter en dus moet ik een vast bedrag betalen dat gebaseerd is op het verbruik van een hele familie: ~£444 (¤555) per jaar!terwijl ik amper water gebruik.
Ja, ik had ook aan een alleenwonende collega gevraagd (met watermeter) hoeveel hij per jaar gebruikt, want dat zou ongeveer gelijk moeten zijn aan mijn verbruik. £60 per jaar dusquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat is een absurd bedrag zeg, hier gaat er voor ca. ¤200,- aan water op jaarbasis doorheen, maar dat is met 4, waarvan 2 kids die met regelmaat 1 keer per 1-2 weken) in bad gaan, een flinke tuin en natuurlijk ook de (af)was van 4. Van dat jaarbedrag red jij het in je up net 4 maanden.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Elektrisch verwarmen zal met de huidige gasprijzen wel goedkoper zijn denk ik.
Ik ben bezig om toch een watermeter geinstalleerd te krijgen (gratis). Ze komen vrijdag kijken en als het lukt dan ga ik een forse besparing tegemoet. En als er geen mogelijkheid is om er een te installeren kan ik waarschijnlijk korting krijgen van het waterbedrijfquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, ik had ook aan een alleenwonende collega gevraagd (met watermeter) hoeveel hij per jaar gebruikt, want dat zou ongeveer gelijk moeten zijn aan mijn verbruik. £60 per jaar dus
Maar goed, het niet hebben van een watermeter is een feature van het huis, dus de manier waarop ik ernaar kijk is dat mijn huur in feite (£444 - £60)/12 = £32 per maand hoger is. En dan kom ik nog steeds op een redelijke (voor UK begrippen) totale huurkosten uit. Maar ik heb er wel de pest over in.
Iemand enig idee?quote:Op zondag 19 april 2009 13:48 schreef _The_General_ het volgende:
Wat kan ik verwachten in een appartement (2007) met:
Dakisolatie, muurisolatie, vloerisolatie
Dubbel glas
Plat dak bedekt met bitumineuze dakbedekking
Mechanische ventilatie
Gas gestookt combiketel uit 2007
5 dagen per week werken,
Dat kan echt niemand je zeggen, je hebt niet alle gegevens gegeven en wie zegt dat je dan nog alle gegevens hebt?quote:Op zondag 19 april 2009 13:48 schreef _The_General_ het volgende:
Wat kan ik verwachten in een appartement (2007) met:
Dakisolatie, muurisolatie, vloerisolatie
Dubbel glas
Plat dak bedekt met bitumineuze dakbedekking
Mechanische ventilatie
Gas gestookt combiketel uit 2007
5 dagen per week werken,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |