Miss Wet-t-shirt verkiezing?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Dangel het volgende:
helemaal doorweektTineke zit hier in mijn kleren, en ik heb geen broeken meer
Wandelingen doro Cornjum zijn erg leuk. Plotselinge regenbuien wat minder
Bij Cornjum lag er idd aardig wat water op de weg zonetquote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Dangel het volgende:
helemaal doorweektTineke zit hier in mijn kleren, en ik heb geen broeken meer
Wandelingen doro Cornjum zijn erg leuk. Plotselinge regenbuien wat minder
Nee, ik heb de Visa juist gebruit zoat Tineke niet zo nat zou worden, ie ook het Groningen topidquote:
ik kon de weg niet meer zienquote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij Cornjum lag er idd aardig wat water op de weg zonet
Ik kwam aanraggen vanuit de weg naar Berlikum, ff met broertje rondrijden in de MX en bijpraten over't weekend. De wolken uiteraard al gezien, maar de weg was opeens ook gitzwart en lag vol water, dus toch maar ff bijgeremdquote:
Ik heb nog niks online staan, en zal de foto's van jou dinges ook niet posten tot nader order.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]VOORLOPIG GEEN FOTO'S VAN MIJN VERVOERSMIDDEL VAN ZONDAG POSTEN AUB!!!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vorige topic is ook wat verwijderd
stront aan de knikker?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]VOORLOPIG GEEN FOTO'S VAN MIJN VERVOERSMIDDEL VAN ZONDAG POSTEN AUB!!!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vorige topic is ook wat verwijderd
Je had gewoon die ekster niet in zijn kofferbak moeten verstoppenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef BoJo het volgende:
er staat nog steeds wat op bij mij pagina 4![]()
had je wel de navigatie/boordcomputer gereset?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |