Dat heb ik dus ook, als ik er aan denk heb ik al zin om te stoppen. "Dat hou ik nooit vol" zegt mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:32 schreef Jojogirl het volgende:
Dat vraag ik me ook nog steeds af, terwijl ik al op de 8 minuten zit. Ik denk dat het fysiek inmiddels wel gaat lukken, maar ik kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij dat IK dat zou kunnen. Vage kronkel.
Ik heb mijn route voor de 5 km uitgestippeld en als we daar dan rijden dan zeg ik dat. Dan kijken ze mij aan van : dat kan niet. En ik dan : ja volgens Evy wel hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, als ik er aan denk heb ik al zin om te stoppen. "Dat hou ik nooit vol" zegt mijn hoofd.
Ik had het ook zwaar had ook amper geslapen, hoofdpijn!. De overgang vind ik ook behoorlijk pittig, zeker gezien de opbouw van de eerdere weken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:24 schreef Jojogirl het volgende:
Oef, dit was zwaar. Volgens mij heb ik de laatste tijd iets te weinig gelopen om nu ineens 4x8 minuten te gaan doen. Ik vind dat het schema nu ineens wel erg hard gaat en vraag me ook af of ik niet even een paar lessen moet herhalen en dan verder moet gaan, want de 12 minuten waar de volgende les mee eindigt (wat een sprong ook van 8 naar 12) lijken nu zo niet haalbaar.
Jaaaah! Zie je nou! Soms denk ik echt: "Ze liegt!" En da's dus nog waar ook!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:49 schreef Dandelion het volgende:
mja op dat gebied ben ik er al wel achter dat Evy soms niet echt goede aanwijzingen geeft. Ik heb nu 2 keer les 5 vijf gelopen, 1 keer buiten en een keer op de loopband. De eerste keer ben ik afgehaakt tijdens een drie minuten blokje, ik was al behoorlijk buiten adem en Evy sprak me bemoedigend toe:
"kom op, nog maar anderhalve minuut", nou dat was de druppel, toen ben ik gestopt.
Toen liep ik de les van de week weer op de loopband, bleek dat ik nog meer 40 seconden moest toen ze dat zei... De oplichtster![]()
Ze is niet evil hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jaaaah! Zie je nou! Soms denk ik echt: "Ze liegt!" En da's dus nog waar ook!
d'r zal idd wel een idee achter zitten, maar soms werkt dus ook averechts.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ze is niet evil hoor.
Maar idd, die tijden kloppen soms niet. Maar ach, ik hou zelf amper bij hoe lang ik nu precies ren, en als ze het dan zo speelt zodat je het beter vol kunt houden, prima.
Het werkt gewoon errrrug irritant. "Kom op, nog heel even volhouden", zei ze een aantal lessen geleden. Bleek dat van de 12 minuten er nog een minuut of 8 gelopen moesten worden. Dat is niet 'even". En soms liegt ze gewoon keihard als ze zegt "nog twee minuten". Ik loop me het licht uit de ogen en begin haast aan mezelf te twijfelen. En dan blijkt dat ik zeker nog een minuut of 4 heb gelopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
d'r zal idd wel een idee achter zitten, maar soms werkt dus ook averechts.
De pauzes worden korter, da's ook een goede oefening.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:34 schreef KellyPelly het volgende:
Ben vanavond toe aan les 11. Deze week is hetzelfde als vorige week, niks aan! Vorige week al 4 en 5 minuten gelopen, ging echt heel erg makkelijk, en dan vanavond alleen maar 2 minuten. Heb overwogen om deze week over te slaan en gelijk naar les 13 te gaan, maar het zal wel niet voor niks zijn....
En inderdaad, de vuile hoer.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef Toeps het volgende:
Jaja, morgen les 16.Evy heeft me een rustige les beloofd, maar ik geloof er niks van, whehehe.
Tssssss. Hup, gewoon lopen jij!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef Toeps het volgende:
Sta ik net buiten... Drup! Drup! Van die gigántische regendruppels! Ben dus maar weer even naar binnen gegaan, volgens buienradar kan ik het over een half uurtje nog eens proberen.
Nou ik ben idd ook aan het nadenken wat ik eens zal gaan doen als de lessen klaar zijn. Want ik vind het echt leuk zo, denk dat het veel minder makkelijk gaat als je gewoon alleen met eigen muziek gaat lopen. Maar goed, heb nog wel wat lessen te gaan, en misschien daarna de training naar de 10 km....quote:
Mja, in het begin had ik daar last van, had ik ook spierpijn en zo... Maar nu na vijf weken lopen niet meer. Ik mag toch aannemen dat ik wel genoeg gewend ben nu. Er zijn zo veel mensen die dagelijks hardlopen, en het is ook niet een gigantische afslachting, het is maar een half uurtje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou ook niet elke dag gaan lopen, dat is volgensmij vragen om problemen. Je gewrichten, pezen en spieren moeten zich aanpassen aan de belasting van het lopen en dat gaat niet van de ene op de andere dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |