Kan ook overbelasting zijn. Ik weet niet hoe zwaar je bent maar als je begint met rennen krijgen je knieen nogal wat klappen te verduren, zeker als je te zwaar bent. Heb zelf ook last van mijn knieen als ik te snel achter elkaar loop. Dagje extra rust doet wonderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef freecell het volgende:
Trouwens... Mijn knieën doen nu echt pijn. Is het een idee om 2 keer per week op mijn oude schoenen te gaan lopen en dan 1 keer per week op mijn nieuwe en dat dan uit te breiden?
Of moet ik er gewoon in één keer doorheen?
Ja, maar dan is het wel vreemd dat ik de eerste twee weken helemaal geen last van mijn knieën had.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan ook overbelasting zijn. Ik weet niet hoe zwaar je bent maar als je begint met rennen krijgen je knieen nogal wat klappen te verduren, zeker als je te zwaar bent. Heb zelf ook last van mijn knieen als ik te snel achter elkaar loop. Dagje extra rust doet wonderen.
Zelf uitgezocht en een paar paren getest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef Jojogirl het volgende:
freecell, heb je die schoenen zelf uitgezocht of heb je je laten adviseren bij een hardloopwinkel? Als dat laatste het geval is, zou ik terug gaan met de schoenen en hen opnieuw laten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |