abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:43:45 #276
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52543555
M'n MP3 speler stop ik ook in m'n BH en m'n sleutels laat ik thuis, m'n man doet gewoon de deur voor me open
Er zijn trouwens ook hardloopbroekjes met sleutelvakje.
pi_52554534
Zojuist les 2 uitgelopen ik ik krijg er steeds meer zin in!
En om me maar even in de sleutel discussie te mengen: Ik heb geen bh , dus mijn ipod gaat in mijn broekzak en mijn sleutel hou ik gewoon in mijn hand. Werkt prima!
pi_52554737
Mijn knieën doen pijn! Ik heb nieuwe schoenen en nu worden mijn benen in een normale stand gedwongen tijdens het lopen. Op zich goed waarschijnlijk, maar nu wel pijnlijk.
Als het te erg wordt, ga ik afwisselen met mijn gewone schoenen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:24:45 #279
4177 Jojogirl
pi_52574686
Hopen dat je eraan aan wennen, freecell. Maar niet te lang blijven proberen hoor, anders levert het alleen maar ellende op.

Ik heb vanavond de enerlaatste les gelopen. Zaterdag of zondag de laatste en dan het weekend erna ga ik een 5 km lopen. Ik ben erg benieuwd naar m'n tijd. 35 minuten moet heel haalbaar zijn en stiekem hoop ik op een minuut of 32.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:29:45 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52574884
ik heb spierpijn
ben weer begonnen bij het begin doordat ik door omstandigheden niet door ben kunnen gaan de vorige keer.

heb zo'n ding voor om mijn arm waar ik mijn mp3 speler in heb zitten, en mijn sleutels houd ik idd ook gewoon vast, vooral omdat ik de voordeursleutel, flatsleutel en kamersleutel mee moet slepen.

bij die eerste les had ik wel alweer wat moeite om de laatste 3 min te halen
2 min lukt wel, maar die 3 wil nog niet echt lukken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_52575370
ik ga morgen ook maar eens eindelijk hardloopschoenen kopen
pi_52594116
3,09 KM vandaag in 25 minuten. 7.42 km/hr gemiddeld.
Mijn gemiddelde per uur is omlaag
Misschien meer minuten gelopen ipv gerend vandaag?
pi_52594169
Trouwens... Mijn knieën doen nu echt pijn. Is het een idee om 2 keer per week op mijn oude schoenen te gaan lopen en dan 1 keer per week op mijn nieuwe en dat dan uit te breiden?
Of moet ik er gewoon in één keer doorheen?
pi_52594945
Misschien ligt het ook gewoon wel aan het weer freecell, of da thet anders opgebouwd is..

Ik ben ook net terug, gelukkig voor de regen, maar ik ga straks wel even nameten hoeveel het was.. Ik heb mijn rondje van eergisteren iig uitgebreid, maar ik vond het weer lastig hoor, ik heb het idee dat het weer gewoon tegenwerkt, net of ik minder zuurstof binnenkrijg..

Maar het voelt wel lekker zeg, weer een les uitgelopen!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52594987
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef freecell het volgende:
Trouwens... Mijn knieën doen nu echt pijn. Is het een idee om 2 keer per week op mijn oude schoenen te gaan lopen en dan 1 keer per week op mijn nieuwe en dat dan uit te breiden?
Of moet ik er gewoon in één keer doorheen?
Kan ook overbelasting zijn. Ik weet niet hoe zwaar je bent maar als je begint met rennen krijgen je knieen nogal wat klappen te verduren, zeker als je te zwaar bent. Heb zelf ook last van mijn knieen als ik te snel achter elkaar loop. Dagje extra rust doet wonderen.
pi_52595931
Ik merkte net dat mijn knieën ook nog niet helemaal blij zijn met het hardlopen, maar ik had mijn ene schoen ook te strak, dus misschien dat dat meespeelt..

Ik heb het even nagemeten op mapmyrun, en ik kom op 3,47 km uit in 24 minuten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52596740
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kan ook overbelasting zijn. Ik weet niet hoe zwaar je bent maar als je begint met rennen krijgen je knieen nogal wat klappen te verduren, zeker als je te zwaar bent. Heb zelf ook last van mijn knieen als ik te snel achter elkaar loop. Dagje extra rust doet wonderen.
Ja, maar dan is het wel vreemd dat ik de eerste twee weken helemaal geen last van mijn knieën had.
Toen ik de eerste keer op mijn nieuwe schoenen had gelopen begon het en ook meteen behoorlijk heftig.
Dus lijkt me aan de schoenen liggen?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:50:59 #288
4177 Jojogirl
pi_52597514
freecell, heb je die schoenen zelf uitgezocht of heb je je laten adviseren bij een hardloopwinkel? Als dat laatste het geval is, zou ik terug gaan met de schoenen en hen opnieuw laten kijken.
pi_52597979
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef Jojogirl het volgende:
freecell, heb je die schoenen zelf uitgezocht of heb je je laten adviseren bij een hardloopwinkel? Als dat laatste het geval is, zou ik terug gaan met de schoenen en hen opnieuw laten kijken.
Zelf uitgezocht en een paar paren getest.
Ik heb nu wel minder last van mijn knieën dan de vorige keer, dus ik wacht nog ff een weekje af
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:15:43 #290
4177 Jojogirl
pi_52614374
Ik vrees dat je dan toch de verkeerde hebt uitgezocht. Maar hopelijk is het alleen het wennen en trekt het nog weer weg met wat rust.
pi_52615118
Gisteren heb ik les 19 gelopen (na vier keer les 18) en dat ging makkelijker dan verwacht.

Hopelijk gaat het snel soepeler freecell.

Ik denk dat ik binnenkort ook voor nieuwe schoenen moet gaan kijken. Deze zijn wel aangemeten enz, maar wel al een paar jaar oud. Ik heb het idee dat de demping minder wordt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52615360
Mijn schoenen zijn ook al een jaar of 3 à 4 oud, maar niet zoveel gebruikt..

De demping is denk ik nog wel redelijk ok, aangezien ik toen ik ze kocht een kilo of 10 zwaarder was dan nu.. en ik wil straks eerst na die 9 weken eens kijken hoe het dan bevalt, dan kan ik dan altijd nog nieuwe kopen..
pi_52615396
ik heb gelukkig nog geen last van mijn nieuwe schoenen
dacht gister wel ff dat ik ergens last van had maar had kennelijk gewoon ff verkeerd gezeten ofzo

morgen les 5 en dan op vakantie
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:58:39 #294
4177 Jojogirl
pi_52615476
Ik geloof dat schoenen 1500km meegaan ongeveer. Maar het zal vast ook uitmaken in hoeveel tijd die afstand is gelopen.
pi_52615523
Dat weet ik wel zeker Jojogirl, maar die 1500 km hebben deze schoenen nog lang niet gehaald, het profiel begint net een beetje weg te slijten..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:09:54 #296
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52615739
Ik ga er vanaf volgende week maar mee bezig ik loop nu af en toe wat, ik zag in de op 2 schema's staan. Welke moet ik daarvan downloaden?
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:13:39 #297
4177 Jojogirl
pi_52615833
Volgens mij doet iedereen hier die Belgische met Evy mordradead. Ik heb nog niemand iets zien posten over die Amerikaanse.
pi_52643046
zo net les 5 gelopen
ging weer erg makkelijk eigenlijk dus volgende keer weer wat sneller
ik ga nu een weekje op vakantie dus moet ff kijken of ik daar ook ga hardlopen en anders heb ik maar ff een pauze van 6 dagen
pi_52652342
Les 7 gelopen, pffff, warm!
* freecell zweet zich een rotje!

en nog steeds last van mijn knieën, ik ga maar even weer op mijn andere schoenen lopen en dan opbouwen met mijn nieuwe schoenen...
pi_52652497
Les 7 is toch qua looptijden hetzelfde als les 6?

Ik had ook al gemerkt dat het weer benauwd is vandaag, ik ben blij dat ik morgen pas ga..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')