volgens mij loop ik dan ook wel op een gemiddelde snelheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Zo, les 4 uitgelopen. Ging bijzonder soepel, veel relaxter dan de rest. Geen enkel moment gedacht "nu wil ik weer gewoon lopen" terwijl ik dat bij de vorige lessen af en toe wel had.
Conditie gaat de goede kant op dusLeuk om te merken dat je conditie echt vooruitgaat, dat weet je natuurlijk wel van te voren, maar weten en merken is twee
edit: gemapt en het is 2,65 KM
Ik ga niet zo hard geloof ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij loop ik dan ook wel op een gemiddelde snelheid
want ik had nu 2,3 km
de eerste les rende ik 10km per uur maar dat is voor nu nog echt te snelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ga niet zo hard geloof ikIk ok niet mijn doel trouwens. Nu een gemiddelde van iets boven de 7 km per uur. Maar je loopt natuurlijk ook heel veel tussendoor.
Wel loop ik echt een km per uur minder hard dan TeiganDie rent me er zo uit. Als ik met haar meeloop, ben ik veel meer moe als ik thuiskom
ik dacht dat het wel meeviel freecell, maar ik heb nu ook net les 4 gelopen, en ik kwam op 3,22 km uit, dus ik ren inderdaad een flink stuk sneller dan jij..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ga niet zo hard geloof ikIk ok niet mijn doel trouwens. Nu een gemiddelde van iets boven de 7 km per uur. Maar je loopt natuurlijk ook heel veel tussendoor.
Wel loop ik echt een km per uur minder hard dan TeiganDie rent me er zo uit. Als ik met haar meeloop, ben ik veel meer moe als ik thuiskom
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ik dacht dat het wel meeviel freecell, maar ik heb nu ook net les 4 gelopen, en ik kwam op 3,22 km uit, dus ik ren inderdaad een flink stuk sneller dan jij..
Volgens de GPS zit ik tijdens het hardlopen op gemiddeld 11 kilometer per uur, en dat loopt lekker.
Ik heb dus les 4 gelopen, ik had een rondje gepakt wat langer uitviel dan ik gedacht had, dus ik heb nog bijna 2 kilometer extra gewandeld/hardgelopen...
Het rondje is in ieder geval een mooi doel, als ik die uitloop, dan heb ik dus de 5 kilometer gehaald..
Soms scheelt 't idd minuten. Beetje jammer (want frustrerend).quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
ik las in het vorige deel dat sommige het idee hadden dat de minuten van evy niet kloppen
en dat is inderdaad ook zo soms als ze zegt nog een minuut is het toch nog zeker 1 minuut en 20 sec
soms loop je ook iets langer dan de 1 of 2 minuten die je zou moeten lopen
die belgen hequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms scheelt 't idd minuten. Beetje jammer (want frustrerend).
je moet steeds de volgende les lopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef TC_Artemis het volgende:
Moet ik gewoon elke keer de volgende les lopen? Ik heb al een redelijke conditie maar ik zou graag conditie op willen bouwen om een heel stuk te kunnen hardlopen.
Nouja hetgeen wat ik doe is vooral sprintjes trekken, maar dat is uiteraard heel anders, dus ik zal gewoon bij les 1 beginnen, en dan kijk ik wel hoe het ligt. Wil zoiezo in maart 20 km kunnen rennen, en ik ga het nu ook eens volhouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet steeds de volgende les lopen
maar als je al een redelijke conditie hebt kan je misschien wel bij een hogere les beginnen
Geil.... Ik houd mijn mp3 speler overigens altijd in mijn hand vast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef Miss_S het volgende:
zo net les 3 gelopen
ging goed alleen mijn broek zakte steeds af door mijn ipod dus toen heb ik hem maar aan mijn topje geklipt
dat lijkt me nu niet echt prettig zittenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Ik stop mijn mp3speler en mijn sleutels in mijn sportbh, blijft het iig goed stevig zitten..
dat is precies hetzelfde als ik vandaag met les 3 lopen hebquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef freecell het volgende:
Volgens map my run:
2,77 KM @ 7.55 km/hr
Dan loop je dus ietsje harder dan ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is precies hetzelfde als ik vandaag met les 3 lopen heb
ik voel er weinig van... Mp3 speler zit linksbovenaan, daar heb ik wat ruimte, en ik doe los mijn portieksleutel en brievenbussleuteltje aand e rechterkant, aan de zijkant onderin, ik voel ze echt helemaal niet..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat lijkt me nu niet echt prettig zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |