abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52475551
volgens mij ben ik verslaafd

net les 2 gelopen en voel me helemaal
pi_52477510
Zo, les 4 uitgelopen. Ging bijzonder soepel, veel relaxter dan de rest. Geen enkel moment gedacht "nu wil ik weer gewoon lopen" terwijl ik dat bij de vorige lessen af en toe wel had.

Conditie gaat de goede kant op dus Leuk om te merken dat je conditie echt vooruitgaat, dat weet je natuurlijk wel van te voren, maar weten en merken is twee

edit: gemapt en het is 2,65 KM

[ Bericht 13% gewijzigd door freecell op 18-08-2007 14:52:08 ]
pi_52477719
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Zo, les 4 uitgelopen. Ging bijzonder soepel, veel relaxter dan de rest. Geen enkel moment gedacht "nu wil ik weer gewoon lopen" terwijl ik dat bij de vorige lessen af en toe wel had.

Conditie gaat de goede kant op dus Leuk om te merken dat je conditie echt vooruitgaat, dat weet je natuurlijk wel van te voren, maar weten en merken is twee

edit: gemapt en het is 2,65 KM
volgens mij loop ik dan ook wel op een gemiddelde snelheid
want ik had nu 2,3 km
pi_52477799
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij loop ik dan ook wel op een gemiddelde snelheid
want ik had nu 2,3 km
Ik ga niet zo hard geloof ik Ik ok niet mijn doel trouwens. Nu een gemiddelde van iets boven de 7 km per uur. Maar je loopt natuurlijk ook heel veel tussendoor.

Wel loop ik echt een km per uur minder hard dan Teigan Die rent me er zo uit. Als ik met haar meeloop, ben ik veel meer moe als ik thuiskom
pi_52477909
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ga niet zo hard geloof ik Ik ok niet mijn doel trouwens. Nu een gemiddelde van iets boven de 7 km per uur. Maar je loopt natuurlijk ook heel veel tussendoor.

Wel loop ik echt een km per uur minder hard dan Teigan Die rent me er zo uit. Als ik met haar meeloop, ben ik veel meer moe als ik thuiskom
de eerste les rende ik 10km per uur maar dat is voor nu nog echt te snel
dus deze les maar weer 8km per uur gedaan maar dat vind ik eigenlijk net weer iets te weinig
dus raad eens wat het de volgende keer word

en het wandelen doe ik op 5 km per uur
pi_52478723
Ik loop ruim 3 km en een extra stuk als ik nog niet thuis ben aan het einde. Ligt er aan hoe vroeg het is, hoeveel zin ik heb en of ik meteen kan oversteken bij de kruisingen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:06:23 #257
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52479016
Ik kom nu meestal op 5.x km uit. En ik loop gemiddeld iets boven de 9 km per uur. Waarschijnlijk 2 september weer een wedstrijdje, ik ben erg benieuwd naar m'n tijd dan. En of ik die 5k in één keer uit kan lopen.
pi_52480457
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef freecell het volgende:

[..]

ik dacht dat het wel meeviel freecell, maar ik heb nu ook net les 4 gelopen, en ik kwam op 3,22 km uit, dus ik ren inderdaad een flink stuk sneller dan jij..
Volgens de GPS zit ik tijdens het hardlopen op gemiddeld 11 kilometer per uur, en dat loopt lekker.

Ik heb dus les 4 gelopen, ik had een rondje gepakt wat langer uitviel dan ik gedacht had, dus ik heb nog bijna 2 kilometer extra gewandeld/hardgelopen...
Het rondje is in ieder geval een mooi doel, als ik die uitloop, dan heb ik dus de 5 kilometer gehaald..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52482013
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:15 schreef teigan het volgende:

[..]

ik dacht dat het wel meeviel freecell, maar ik heb nu ook net les 4 gelopen, en ik kwam op 3,22 km uit, dus ik ren inderdaad een flink stuk sneller dan jij..
Volgens de GPS zit ik tijdens het hardlopen op gemiddeld 11 kilometer per uur, en dat loopt lekker.

Ik heb dus les 4 gelopen, ik had een rondje gepakt wat langer uitviel dan ik gedacht had, dus ik heb nog bijna 2 kilometer extra gewandeld/hardgelopen...
Het rondje is in ieder geval een mooi doel, als ik die uitloop, dan heb ik dus de 5 kilometer gehaald..
Dat bedoel ik dus
Ik moet echt nét boven mijn macht lopen om jou bij te houden. Ik ben een vrij slome duikelaar En ik heb best lange benen
Maar ik ben straks wel een slome duikelaar met conditie
pi_52482256
Ja, terwijl je juist vanwege de langere benen zou verwachten dat jij harder loopt dan ik...
Komt wel, je hebt nog 8 weken om het te verbeteren...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52494879
ik las in het vorige deel dat sommige het idee hadden dat de minuten van evy niet kloppen
en dat is inderdaad ook zo soms als ze zegt nog een minuut is het toch nog zeker 1 minuut en 20 sec
soms loop je ook iets langer dan de 1 of 2 minuten die je zou moeten lopen
pi_52504605
Zojuist begonnen en les 1 ging behoorlijk goed. Had het alleeneen beetje zwaar tijdens de 3 min. Dinsdag les 2. Heb er zin in!
pi_52504668
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
ik las in het vorige deel dat sommige het idee hadden dat de minuten van evy niet kloppen
en dat is inderdaad ook zo soms als ze zegt nog een minuut is het toch nog zeker 1 minuut en 20 sec
soms loop je ook iets langer dan de 1 of 2 minuten die je zou moeten lopen
Soms scheelt 't idd minuten. Beetje jammer (want frustrerend).
pi_52504878
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Soms scheelt 't idd minuten. Beetje jammer (want frustrerend).
die belgen he
pi_52511832
Moet ik gewoon elke keer de volgende les lopen? Ik heb al een redelijke conditie maar ik zou graag conditie op willen bouwen om een heel stuk te kunnen hardlopen.
pi_52511882
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef TC_Artemis het volgende:
Moet ik gewoon elke keer de volgende les lopen? Ik heb al een redelijke conditie maar ik zou graag conditie op willen bouwen om een heel stuk te kunnen hardlopen.
je moet steeds de volgende les lopen
maar als je al een redelijke conditie hebt kan je misschien wel bij een hogere les beginnen
pi_52512124
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je moet steeds de volgende les lopen
maar als je al een redelijke conditie hebt kan je misschien wel bij een hogere les beginnen
Nouja hetgeen wat ik doe is vooral sprintjes trekken, maar dat is uiteraard heel anders, dus ik zal gewoon bij les 1 beginnen, en dan kijk ik wel hoe het ligt. Wil zoiezo in maart 20 km kunnen rennen, en ik ga het nu ook eens volhouden.
pi_52522597
zo net les 3 gelopen
ging goed alleen mijn broek zakte steeds af door mijn ipod dus toen heb ik hem maar aan mijn topje geklipt
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:36:10 #269
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_52525174
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef Miss_S het volgende:
zo net les 3 gelopen
ging goed alleen mijn broek zakte steeds af door mijn ipod dus toen heb ik hem maar aan mijn topje geklipt
Geil.... Ik houd mijn mp3 speler overigens altijd in mijn hand vast.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_52528838
Ik stop mijn mp3speler en mijn sleutels in mijn sportbh, blijft het iig goed stevig zitten..

Ik heb net les 5 gelopen, het ging wel ok, de muziek vond ik dit keer minder, ik kreeg mijn ademhaling niet echt lekker onder controle..

En het weer is echt vreselijk.. Het is best benauwd hier, en dat loopt toch minder..
pi_52530191
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Ik stop mijn mp3speler en mijn sleutels in mijn sportbh, blijft het iig goed stevig zitten..
dat lijkt me nu niet echt prettig zitten
pi_52533784
Ook net les 5 gelopen, inderdaad wel benauwd en opeens een stuk zwaarder, ik miste het rustige introotje wel hoor
Maar op zich vrij makkelijk uit te lopen, ademhalen ging prima, de muziek was idd iets minder.

Volgens map my run:
2,77 KM @ 7.55 km/hr
pi_52533874
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef freecell het volgende:

Volgens map my run:
2,77 KM @ 7.55 km/hr
dat is precies hetzelfde als ik vandaag met les 3 lopen heb
pi_52535921
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is precies hetzelfde als ik vandaag met les 3 lopen heb
Dan loop je dus ietsje harder dan ik
Ook niet moeilijk trouwens
pi_52536917
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat lijkt me nu niet echt prettig zitten
ik voel er weinig van... Mp3 speler zit linksbovenaan, daar heb ik wat ruimte, en ik doe los mijn portieksleutel en brievenbussleuteltje aand e rechterkant, aan de zijkant onderin, ik voel ze echt helemaal niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')