abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:06:54 #151
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_78729713
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Gelukkig konden we er een lenen van het cb.
En heb je dat luiertje alweer teruggebracht?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_78732681
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Grijs het volgende:

[..]

En heb je dat luiertje alweer teruggebracht?
ja die moest de afspraak erna ingeleverd worden
#geen
pi_78732708
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Welja!
pi_78733575
quote:

[..]

Wat een dorken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:01:34 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78734249
Fannie das inderdaad wel een blundertje, al vind ik em erg grappig.

Keshet, ik was waarschijnlijk ook erg onzeker geweest, maar gefeliciteerd met het niezen!

En wat betreft het luiertje, hihi...
pi_78744023
quote:

[..]

Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggeven
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Jubileum moderator donderdag 4 maart 2010 @ 20:31:46 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78745914
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:

Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
Whahahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:16:21 #158
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_78762332
quote:

[..]

Nee!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_78768939
quote:

[..]

ohnoes
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 maart 2010 @ 12:38:57 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78769597
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggeven
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'

Telt dit ook als blunder?
Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bent Isa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:37:08 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78774475
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'

Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bent Isa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
Blundertje!!
pi_78789590
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fijn he? Soms kom je zo ineens Aardige Mensen tegen, geweldig!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:50:14 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78790639
Is het erg dat ik op een Mwana-blunder hoopte als laatste post? .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:56:49 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78790978
Keshet!
En die van Fannie is ook heel subtiel!
En wat een raar CB DuchessX! Ik bedoel, dat ze er niet op ingesteld zijn soit, maar als ze er dan wel eentje hebben, dat je hem dan terug moet geven! Ik ben echt in shock!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:39:30 #165
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78793518
Ow Keshet, wat een schattige blunder! Ik zie het al helemaal voor me.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79839196
situatieschets: ik ben ziek, co-ouderschap, milou gaat met de taxi van en naar school en vrijdag is de ruildag maar ik kreeg milou vandaag al. Dus de taxi-centrale vanochtend bellen.... Goedemorgen, met de moeder van Milou, ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met I. meegaat naar haar vader maar met de chauffeur die haar altijd naar mij brengt. De meneer van de centrale: Ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk niet Milou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken. (wat nu de grootste blunder is weet ik niet btw, of dat ik de naam van de taxi-chauffeur niet weet of dat ik vermeld dat de taxi een blauw kenteken heeft ze is hier in ieder geval vanmiddag netjes thuisbezorgd )
  donderdag 1 april 2010 @ 19:31:42 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_79841914
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
situatieschets: ik ben ziek, co-ouderschap, milou gaat met de taxi van en naar school en vrijdag is de ruildag maar ik kreeg milou vandaag al. Dus de taxi-centrale vanochtend bellen.... Goedemorgen, met de moeder van Milou, ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met I. meegaat naar haar vader maar met de chauffeur die haar altijd naar mij brengt. De meneer van de centrale: Ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk niet Milou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken. (wat nu de grootste blunder is weet ik niet btw, of dat ik de naam van de taxi-chauffeur niet weet of dat ik vermeld dat de taxi een blauw kenteken heeft ze is hier in ieder geval vanmiddag netjes thuisbezorgd )
hehehehe!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_79868181
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.

en DuchessX: nou jaaaa. Dit is duidelijk een CB blunder!

SeafLove: DE taxi met het blauwe kenteken? haha
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:32:18 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79869745
beetje blunder vind ik; Max werd gisterenochtend wakker; "hey, mama ik heb mijn sokken nog aan! "

muh
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_85642342
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doen O+ Een ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren :( Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog :') Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog :') Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje :') Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem :+ Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen O+ En nu heb ik voetpijn :') :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2010 12:46:55 ]
pi_85642451
oh en de taxi-chauffeur zijn naam was btw Bill :') Over 2 weken gaat ze dus gewoon weer met de taxi ipv dat ik haar zelf breng :P
pi_85649708
Klinkt als een goed plan :+
En middelen? hakken van een CM of 3 à 4? ;)
pi_85653226
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doen O+ Een ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren :( Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog :') Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog :') Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje :') Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem :+ Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen O+ En nu heb ik voetpijn :') :+
Mental picture _O- :D
#geen
pi_85774430
School is weer begonnen *O*
Allemaal nieuwe dingen dus: nieuwe groep, nieuwe juf, nieuwe vakken en een nieuw klaslokaal.
Alleen was mijn vriend -die normaal haalt en brengt- even vergeten te zeggen dat hij voortaan door een andere uitgang naar buiten zou komen. Stond ik dus in de zeikregen te blauwbekken bij de verkeerde deur. Na een kwartier waren de kinderen op en stond ik zo'n beetje in m'n uppie nog op het plein. Toch maar zijn vorige juf aangeschoten of ik wel goed stond. Weer een mooie indruk gemaakt op het schoolteam :')

Aan de andere kant van het gebouw stond meneertje dus als laatste met een chagrijnige kop te wachten op mij :@
pi_85774483
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
_O- Heerlijk dat beeld. Hart onder de riem: jij kunt tenminste nog rennen op van die hakken. Met mijn motoriek was dit geëindigd met een verzwikte enkel, ladder in mijn panty en iets met veel modder op de eerste hulp...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')