quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef DuchessX het volgende:
Gelukkig konden we er een lenen van het cb.
ja die moest de afspraak erna ingeleverd wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Grijs het volgende:
[..]En heb je dat luiertje alweer teruggebracht?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
ja die moest de afspraak erna ingeleverd worden
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Whahahahaaquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
Nee!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
ohnoesquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit dwarsheid zo'n GIGANTISCHE incontinentie-luier teruggeven
Blundertje!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'
Telt dit ook als blunder?
Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bentIsa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
Fijn he? Soms kom je zo ineens Aardige Mensen tegen, geweldig!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben je mal, gewoon het luiertje in kwestie. 'Nog bedankt voor het lenen, geloof dat het wel fijn zat'
Telt dit ook als blunder?
Bij school staan en je realiseren dat je de fietssleutel van dochterlief vergeten bentIsa is met vriendinnetje mee naar huis gelopen, ik ben als een gek weer terug naar huis gefietst. Toen terug en een poging gedaan om met mijn fiets en die van Isa naar huis te lopen. De vader van een klasgenootje vond dat zo sneu dat hij de fiets van Isa achterin de auto gelegd heeft en bij ons afgezet
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
situatieschets: ik ben ziek, co-ouderschap, milou gaat met de taxi van en naar school en vrijdag is de ruildag maar ik kreeg milou vandaag al. Dus de taxi-centrale vanochtend bellen.... Goedemorgen, met de moeder van Milou, ik wilde even doorgeven dat ze vandaag niet met I. meegaat naar haar vader maar met de chauffeur die haar altijd naar mij brengt. De meneer van de centrale: Ah oké, wat is zijn naam? Ik: weet ik eigenlijk nietMilou noemt hem de ene keer Paul en de andere keer Wil, maar hij heeft een grijs busje met een blauw kenteken. (wat nu de grootste blunder is weet ik niet btw, of dat ik de naam van de taxi-chauffeur niet weet of dat ik vermeld dat de taxi een blauw kenteken heeft
ze is hier in ieder geval vanmiddag netjes thuisbezorgd
)
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
Mental picturequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doenEen ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren
Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog
Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog
Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje
Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem
Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen
En nu heb ik voetpijn
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
De degelijke mama die ik ben met een hele zomer op Birckenstocks lopen besloot ik vandaag eens mijn schoentjes met hakken van 8 cm aan te doenEen ochtend zoals elke andere school-ochtend, behalve dan dat Milou haar schooltas vergeten was en ze me er pas op attendeerde toen we al bijna bij de bushalte waren
Rennen dus, op hakken van 8 cm hoog
Kind onderweg bij de slager gestationeerd, lift naar boven, rennend over de galerij, tas gepakt, zelfde route terug rennend, kind bij slager weggeplukt, bus staat er al, nog harder rennen op die 8 cm hoog
Ik kan niet meer dus laat Milou alleen rennen het laatste stukje
Bus gehaald! Pas bij school was ik een beetje weer op adem
Alles om je kind maar op tijd op school te krijgen
En nu heb ik voetpijn
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |