cardi is voor huidbeschadigingquote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop...gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal.
Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef Jelief het volgende:
[..]
cardi is voor huidbeschadiging
arnica of arniflor is voor blauwe plekken en spierpijn.
KP zolang je ze daarna niet in de oven gedroogd hebt gaat het wel goed denk ik![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:13 schreef Ireth het volgende:
* Ireth doet een ernstige beschamende kickup.....
Sta vanmiddag bij livera ff te neuzen in een rek met spannend spul (as if! Ut is geen Christine Le Duc!) tot ik ineens een mij heel bekende stem door de winkel hoor galmen....
"Jij heb grotuh tietuh zeg! Mijn mama heb niet zulke grotuh! Ga jij een beehaa passen! Dat mag ook in de winkel hoor!!!"
![]()
![]()
![]()
Terwijl ik mijn kwakbol achter een gordijn bij de kleedkamers sleurde onderwijl een sorry en wat excuses roepend was ik ernstig op zoek naar een gat om in te verdwijnen...
Oeehhh dat zijn wel erge ja, gelukkig reageerde het meisje er zelf goed op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef MeNicole het volgende:
Mikael kan er ook al wat van![]()
We zitten in de bus als er een donker meisje instapt. Mikael zit eerst vol verwondering te kijken en schreeuwt daarna de bus door: "Heej mama die is bah", wijzend op dat meisjeNee joh die is niet bah die is bruin. "Neej heel bah, moet bad?" Meisje kon er gelukkig wel om lachen maar toch!!
Check, maar dan met Sinterklaas. Was al een gedoe met 2 kindertjes op twee verschillende scholen en een 1-jarig trolletje erbij. Hoop gedoe met weetikveel hoeveel verschillende familieleden en gelegenheids-oppassen om het allemaal te kanaliseren, maar het kwam er uiteindelijk toch op neer dat mijn lieve kleine broertje (23) die ingesprongen was afgeblaft werd door de kleuterjuf "dat hullie dat toch beter hadden moeten regelen" omdat hij kwart voor elf verstaan had als kwart over elf en een ernstig vereenzaamd snotterend zoontje een half uur te laat ophaalde.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, die herken ik wel bix.
je kind van het kerstdiner moeten afhalen en niet even checken wanneer het afgelopen is maarblindelings geloven als hij half 9 zegt. (het was dus 8 uur
en het kind stond dus een half uur te wachten buiten, totdat hij meegenomen werd door de buurman, wiens dochter bij hem in de klas zit)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |