ebola?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
Vuile kankerkind heeft een virus veroorzaakt
Je vraagt om een gladius tussen je ribben hequote:
borstvergroting!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef enter het volgende:
Kan iemand een tegenprestatie voor mij bedenken, dank u!
voor wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef enter het volgende:
wees blij dat ik en mijn kieskeurigheid interesse toon voor jouw schone zusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je vraagt om een gladius tussen je ribben he![]()
* zarGon slaat enter, dient indometacine toe en geeft er nog wat alcohol bij met 6 paracetamols.quote:
Ik zou heel Delft voor je in de fik steken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef enter het volgende:
begin bij de simonsstraat!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou heel Delft voor je in de fik steken.
Heb jij een zus dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wees blij dat ik en mijn kieskeurigheid interesse toon voor jouw schone zus
Leeuwarden is toch niet nodig,ik doe het graaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou heel Delft voor je in de fik steken.
een broerquote:
Enter is dood, dat we nog vaak over haar heen mogen spui..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon slaat enter, dient indometacine toe en geeft er nog wat alcohol bij met 6 paracetamols.
necrofiliequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:23 schreef enter het volgende:
[..]
Enter is dood, dat we nog vaak over haar heen mogen spui..
Hou je maar voor jezelfquote:
enter liet alles over haar komen. Zaadslikker dat ze was.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:23 schreef enter het volgende:
[..]
Enter is dood, dat we nog vaak over haar heen mogen spui..
kanker mocroquote:
Ik voel een Cum on her meeting komenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
enter liet alles over haar komen. Zaadslikker dat ze was.
Ik kom misschienquote:
batsen is uit,liefde bedrijven is inquote:
kan mij trouwens geen fuck schelen hoequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef enter het volgende:
Iedereen komt!
ik kom zeker wel als jij komtquote:
Dat is een andere meetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we bungeejumpen vanaf de 28ste?.
Maar dan kom ik en zarGon nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kom zeker wel als jij komt
(waarschuwing: dubbele betekenis)
ik val niet op (excuus)turken met grote neuzen, sorryquote:
Op wie doel je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik val niet op (excuus)turken met grote neuzen, sorry
Mag niet van de koran nep moslim,je mooet je vrouw chick altijd tot een hoogte punt brengen(serieusquote:
Ik ga je verkrachten,wacht maar straks als je net zoals goatse erbij looptquote:
sinds wanneer geef jij een fuck over wat er in Het Heilige Geschrift staat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Mag niet van de koran nep moslim,je mooet je vrouw chick altijd tot een hoogte punt brengen(serieus)
mocros hebben alleen ballen, geen piem0lquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ga je verkrachten,wacht maar straks als je net zoals goatse erbij loopt![]()
Sinds noooit,ik vond het een grappige weetje alleenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sinds wanneer geef jij een fuck over wat er in Het Heilige Geschrift staat?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef enter het volgende:
spermacellen naar de baarmoeder te stuwen![]()
spelletje!
ik maakte me al ongerustquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sinds noooit,ik vond het een grappige weetje alleen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |