Zodra ik iets motorgerelateerd in mijn account hebquote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wanneer mogen de gebroeders op een ruige advertentie op 1 wiel voorbij komen?
Je weet niet hoe juist je het hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Sooow hey,
phat model zeg
heeft ff bloed zweet en tranen gekost maar daar is het resultaat
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/172244
WTF is dit voor kansloos topic, allemaal poeberds die bang zijn (geweest) om op de snelweg te rijden?Zeker van die Worldbeater look-a-likes beginnertjes.
Ik hou me verder afzijdig ...
Beetje jammer zo'n incompleet bericht van Motozoom.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef ikookhier het volgende:
Langs deze weg willen wij je op de hoogte stellen van een terugroepactie van Michelin voorbanden van het type Pilot Power en Pilot Power 2CT in de maat 120/70 ZR 17".
Michelin maakte afgelopen vrijdag bekend zo'n 68.000 voorbanden terug te moeten roepen, omdat ontdekt was dat er een defect in het karkas kan zitten vanwege een productiefout.
Volgens Michelin hebben zich (nog) geen ongelukken voorgedaan als gevolg van de productiefout.
![]()
Klaar.quote:Het gaat om de Pilot Power en/of Pilot Power 2 CT met de volgende DOT-codes: DOT 6UCW 980T en DOT 6UCW 979T. Bij beide gaat het om de maat 120/70 R17 58W.
Nou ja, leuk dat je het aanhaalt!quote:
De klachten over het cuppen zijn bij Bridgestone bijna meer regel dan uitzondering.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef bvvt het volgende:
Ik blij dat ik Bridgestone rij
Waar wordt mijn naam nou weer voor misbruikt...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/172244
WTF is dit voor kansloos topic, allemaal poeberds die bang zijn (geweest) om op de snelweg te rijden?Zeker van die Worldbeater look-a-likes beginnertjes.
Ik hou me verder afzijdig ...
Mijn banden zijn zo groot dat ik met één omwenteling al in Den Bosch benquote:Op maandag 18 juni 2007 19:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, leuk dat je het aanhaalt!(
![]()
![]()
)
Ik heb inferieure Continental toerbanden,
waar volgens Makster zelfs met de sportieve versie niet mee te rijden is.![]()
En dan heb ik ze ook nog in 18 inch.Ook gij heeft trouwens grote wielmaten.
Waar wordt jouw naam nou weer voor misbruikt ...quote:[..]
Waar wordt mijn naam nou weer voor misbruikt...
quote:Max Biaggi race 1 position: retired Max Biaggi race 2 position: 3° Hi guys, in the race 1 I had a contact with Haga at two laps to go and we both fall. There was enought space to pass him and it was worth to do it, it was a pity. I feel sorry about his lack of fairplay. At first, when I was still on the ground after the crash, Noryuki trough me some stones, I understand his disappoint but I do not agree with this kind of behaviour. However I prefered not to say anything and I have also tried to shake his hand on the podium. In the race 2, my right leg was hearting me very bad from the crash, so I could not ride proper. Only after a while I started to go up with the race positions. The Italian crowd was fantastic as usual, lots of supporters on the grandstands, I was very happy to see them. Take care guys, ciao!![]()
Tuin, vergeet vooral tuin nietquote:
Max is the shit heequote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
Las in de bus toevallig een blaadje met wat gigantische negatieve teksten over Max biaggi![]()
Wel kwam dat blaadje uit mei 2006
Dat hij alles perfect wil en niet snel tevreden is etcen hij vanwege zijn gedrag werd gedumpt.
Mei 2006quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
Las in de bus toevallig een blaadje met wat gigantische negatieve teksten over Max biaggi![]()
Wel kwam dat blaadje uit mei 2006
Dat hij alles perfect wil en niet snel tevreden is etcen hij vanwege zijn gedrag werd gedumpt.
Aardig geluktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen stucen of is het muurtje stuk
Je bent in ieder geval niet doofquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef BazzieK het volgende:
Ik voel mezelf echt geen oude vent. Ik ben na het eten echt niet in slaap gevallen om een half uur te laat voor mijn jogafspraak door het onweer wakker te schrikken.![]()
![]()
Ik vond hem tussen een berg stof in me rollade onder me bed ( HAHA VET GEDETAILLEERD!)quote:
Ze is trots op jequote:Op maandag 18 juni 2007 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Aardig gelukt
Alleen nog ff met een schuurpapiertje erover en hij is strak genoeg![]()
Hopelijk zaterdag mijn vlonderterras leggen, dan volgende week ergens naar de vuilstort om alle puin weg te brengen en volgende weekend, over 2 weken dus hopelijk de tegels erin. Dan kan het vrouwtje aan de slag met accesoires![]()
Rossiquote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Max is the shit heeBeter als die Rossi, die vind ik niet zo tofferz
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vond hem tussen een berg stof in me rollade onder me bed ( HAHA VET GEDETAILLEERD!)
!! En had em nog niet gelezenDusjaaaaaaaaaaaaaaa waarom niet.
![]()
Ik zeg maar zo: WOONING: Keukens, badkamers, tegelsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Marketingpik, overal een positieve draai aan geven![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: WOONING: Keukens, badkamers, tegels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |