Amanda is ook de enige leuke bewoonster van DGK.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef Kinga het volgende:
Amanda vindt het echt zielig.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef noucky het volgende:
Ik las vorige week op de site van de bbzusjes.com onder interview dat E10 is benaderd door DGK maar het nog effe afsloeg. Zou hij de nieuwe bewoner worden ?
Heb je geen streams?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zittie nog steeds op de telefoon te wachten?
Hij wil zelf bellen maar steeds als hij opneemt hoort hij dat achter in gesprek is. Ik neem aan dat hij een ingesprekstoon krijgt.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Op wat voor telefoontje wacht hij dan? of wachtte?
En wat, vraag ik mij af, is het omgekeerde?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het omgekeerde geldt trouwens voor vakanties![]()
Haha nee toch he?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef noucky het volgende:
Ik las vorige week op de site van de bbzusjes.com onder interview dat E10 is benaderd door DGK maar het nog effe afsloeg. Zou hij de nieuwe bewoner worden ?
Vakanties worden pas leuk als je terug bent.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:18 schreef demins het volgende:
[..]
En wat, vraag ik mij af, is het omgekeerde?
Als je nou over een seksuele connotatie was begonnen...
weet ik niet, zo eindigde de vorige cos zo ongeveer. Dat de telefoon in gesprek was of zoiets.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
Op wat voor telefoontje wacht hij dan? of wachtte?
Wie is dat eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef schatje het volgende:
Liesje gaat kennelijk even praten met Eric ofzo.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:15 schreef noucky het volgende:
Pm?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vakanties worden pas leuk als je terug bent.
Er is al genoeg seks op de streams, mijn gedachten houd ik voor mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |