in het begin vond ik hem het leukst, waren gezellige nachten toen met hem en huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:27 schreef fredfik het volgende:
heb ook ja gestemd,vind het toch wel ziekig nu voor hem.
heeft het spelletje idd verkeerd gespeeld maar was toch niet z,n verkeerd kereltje
Dat is het spelletje!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Desii het volgende:
maar dit treiteren vind ik echt helemaal niets.....
treiteren net zo lang tot iemand breekt.quote:
Meen je dit nou serieus, snap je de hele opzet van het programma soms niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef miesy het volgende:
treiteren net zo lang tot iemand breekt.
leuk spelletje...![]()
tuurlijk snap ik het, maar iemand wegstemmen vind ik een leuker deel van dit spelletjequote:Op maandag 18 juni 2007 19:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus, snap je de hele opzet van het programma soms niet?![]()
Jij wel dan? Want iemand wegtreiteren heeft pas zin nadat het programma 1 jaar loopt. Nu krijg je er gewoon weer een verse nieuwe voor terug. Eric er massaal uitstemmen was vele malen slimmer geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus, snap je de hele opzet van het programma soms niet?![]()
Je snapt het niet, dat mocht dus niet.. Eric is getoneelhaakt dat heeft Jaap vannacht nog gezegd, het is juist de bedoeling dat ie vervangen wordtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij wel dan? Want iemand wegtreiteren heeft pas zin nadat het programma 1 jaar loopt. Nu krijg je er gewoon weer een verse nieuwe voor terug. Eric er massaal uitstemmen was vele malen slimmer geweest.
quote:J: Interessant, maar uiteindelijk ben je wel genaaid door Huub. Er staan grotere belangen op het spel, groter dan Huub en jou. Huub luistert wanneer hij moet luisteren zeg maar. Hij doet alles voor het geld. Heb dus niet teveel wrok naar mensen, want als we straks allemaal thuis zijn dan hoor je wel hoe sommige dingen in elkaar zitten.
quote:J: Je weet toch wel waarom Amanda ineens afstand van je nam he? Dat is niet uit haarzelf gekomen. Je begrijpt wat is bedoel he?
Er zijn zulke grote belangen... We weten allemaal hoe het hier werkt. De vraag is, wie is er bereid om dit steeds te doen tot het einde.
J: Iedereen heeft zo zn rolletje hier.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon even tussendoor...
"anders" !?
Wat de fuck kan ie nou anders doen dan GAAN of NIET GAAN...!?
Een béétje gaan!?
Niet weggaan maar zich wel ergens heul goed verstoppen!?
Wel weggaan maar eerst overal foto's van zichzelf ophangen zodat hij er "toch nog een beetje is" ?
Hoe de fuck kan je "anders" doen dan GAAN of NIET GAAN!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |