haha, die MoJo. Wat laat jij je kennen. En maar zeggen 'tis maar internet en ik vind het prachtig dat mensen zich druk maken om mij'. ts, wat een kul, elke keer als ik die zelfgenoegzame rotkop van je zie, lig ik dubbel om je en voel ik medelijden met je. Je bent walgelijk, omdat je geen raad weet met jezelf en dus dat maar op een forum gaat afreageren. Je zoekt complimentjes en je denkt erkenning af te dwingen door fotos van jezelf te posten waarin je in een innig omhelzing staat met een of andere straatslet die niet weet met wat voor randdebiel ze aan het zoenen is. Je bent verderfelijk slecht, je bent een puist in deze topicserie. Je wil maar niet weggaan, dat is het probleem. Maak jezelf nuttig en ga eens voor de spiegel staan en roggel daar maar eens flink op.
En kom nu maar eens met je geeikte 'tegenwerpingen', die altijd hetzelfde zijn en die alleen maar bevestigen wat iedereen over je zegt. Zoek alsjeblieft ergens anders bevrediging voor je ziekelijke narcistische neigingen en knoop jezelf op aan de eerste beste kroonluchter die je ziet.
Zo. Ik heb mijn zegje gedaan.
Dag MoJo.
Echt, ik BLIJF erom lachen!
Weet je waar ik zo moe van word? Het gezapige gezeik hier op het forum, de slowchatters en de 1-woord-posters hebben heel Fok! verziekt tot op het bot. Als ik een sloopkogel gehad dan had ik allang gezorgd dat die puberfretjes weer dingen gingen doen die normaal zijn voor een puber, namelijk rukken, rukken en rukken. Maar nee, helaas heb ik geen sloopkogel en moet ik dagelijks door een wirwar van ranzige kotspubers heenwerken om hier en daar nog een leuke post te spotten. En dat gaat steeds moeilijker. Om de zaken nog grauwer te maken voor een eenzame loner zoals ik zijn er ook nog dwarsanale bananenneukers die Pim Fortuyn als een ware messias volgen. Een meneer die met adamskostuumhoofd en een stijve nichtenlul politiek Den Haag wakker wil schudden met zijn idiote uitspraken. Met overslaande stem heeft hij alle riffraff hier op Fok! al aan zijn anus hangen, hierop aansluitend is de zin om me in een actuele discussie te mengen (buiten Pim Fortuyn) al verdwenen, want in ANM zitten er ook nog zwakzinnige kakflapdrollen die niets beter weten dan achter de eerste beste kromliggende zelfpijper aan te lopen.
Zoiets?
quote:Toch wel geniaal, zo'n kakafonie van grappige woordjes zonder betekenis.....jij Kakfladrol!!!!
Op donderdag 07 februari 2002 22:55 schreef Zander het volgende:
Hij is wel in vorm vandaag. Dit vond ik ook al zo'n mooie:Weet je waar ik zo moe van word? Het gezapige gezeik hier op het forum, de slowchatters en de 1-woord-posters hebben heel Fok! verziekt tot op het bot. Als ik een sloopkogel gehad dan had ik allang gezorgd dat die puberfretjes weer dingen gingen doen die normaal zijn voor een puber, namelijk rukken, rukken en rukken. Maar nee, helaas heb ik geen sloopkogel en moet ik dagelijks door een wirwar van ranzige kotspubers heenwerken om hier en daar nog een leuke post te spotten. En dat gaat steeds moeilijker. Om de zaken nog grauwer te maken voor een eenzame loner zoals ik zijn er ook nog dwarsanale bananenneukers die Pim Fortuyn als een ware messias volgen. Een meneer die met adamskostuumhoofd en een stijve nichtenlul politiek Den Haag wakker wil schudden met zijn idiote uitspraken. Met overslaande stem heeft hij alle riffraff hier op Fok! al aan zijn anus hangen, hierop aansluitend is de zin om me in een actuele discussie te mengen (buiten Pim Fortuyn) al verdwenen, want in ANM zitten er ook nog zwakzinnige kakflapdrollen die niets beter weten dan achter de eerste beste kromliggende zelfpijper aan te lopen.
Zoiets?
quote:Zou over mij kunnen gaan
Op donderdag 07 februari 2002 22:25 schreef Smots het volgende:
En ook nog eens FUCKING on the mark!
Zodiaque's boodschap:haha, die MoJo. Wat laat jij je kennen. En maar zeggen 'tis maar internet en ik vind het prachtig dat mensen zich druk maken om mij'. ts, wat een kul, elke keer als ik die zelfgenoegzame rotkop van je zie, lig ik dubbel om je en voel ik medelijden met je. Je bent walgelijk, omdat je geen raad weet met jezelf en dus dat maar op een forum gaat afreageren. Je zoekt complimentjes en je denkt erkenning af te dwingen door fotos van jezelf te posten waarin je in een innig omhelzing staat met een of andere straatslet die niet weet met wat voor randdebiel ze aan het zoenen is. Je bent verderfelijk slecht, je bent een puist in deze topicserie. Je wil maar niet weggaan, dat is het probleem. Maak jezelf nuttig en ga eens voor de spiegel staan en roggel daar maar eens flink op.
En kom nu maar eens met je geeikte 'tegenwerpingen', die altijd hetzelfde zijn en die alleen maar bevestigen wat iedereen over je zegt. Zoek alsjeblieft ergens anders bevrediging voor je ziekelijke narcistische neigingen en knoop jezelf op aan de eerste beste kroonluchter die je ziet.
Zo. Ik heb mijn zegje gedaan.Dag MoJo.
Echt, ik BLIJF erom lachen!
Martin
quote:Jawel, maar LN is dan ook een hollow phrase
Op donderdag 07 februari 2002 23:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Toch wel geniaal, zo'n kakafonie van grappige woordjes zonder betekenis.....jij Kakfladrol!!!!
!
quote:Nee hoor.
Op vrijdag 08 februari 2002 02:20 schreef kastanova het volgende:[..]
Zou over mij kunnen gaan
Martin
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 22:25 schreef Smots het volgende:
...MoJo's grafschrift...
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 22:30 schreef Herald het volgende:
tssk die MoJo, weet ie niet dat alleen Fok!grietjes webcamshotjes van zichzelf mogen spammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |