als i kerbij lig, kun je er wel vanuit gaan dat het alleen met lars isquote:Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe... er stond niet expliciet dat da ouwehoeren alleen met lars zou zijn
das waar ja.... ding is bijna zo goedkoop als den twingoquote:Op maandag 18 juni 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Het voordeel van zoeen wagentje is dat ie super zuinig is en dat de kmvergoeding in geen verhouding staat, aangezien de wegenbelasting en verzekering er compleet van betaald kan worden!![]()
Blijft alleen het onderhoud over, maar dat stelt niet veel voor...![]()
Alleen een cruise control ontbreekt er nog aan...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muggen vangen? Damn. Je zal daar maar een muggenbult hebben.
En ik kan nog flauwer zijn. Kun je nagaan.quote:
Geen bloed?quote:
Doe eens!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En ik kan nog flauwer zijn. Kun je nagaan.
Ja wij hier in de randstad noemen het anders zeg maarquote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muggen vangen? Damn. Je zal daar maar een muggenbult hebben.
Jullie moeten natuurlijk wel leuke voorzetjes geven.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef OA het volgende:
Doe eens!
Ohh, oké. Ja, Brabant hè.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef JortK het volgende:
Ja wij hier in de randstad noemen het anders zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef OA het volgende:
Even wat OA'tjes maken!
Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
whehehequote:
Ik ben niet gebonden aan mijn werkgever op maandag werkpaard.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef Pheno het volgende:
Ga eens werken langharig werkschuw tuig!
vanavond weer hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef Pheno het volgende:
Ik moet verplicht Fokken in de baas zijn tijdquote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef Pheno het volgende:
whehe... ervaring?quote:
Nee, gelukkig niet, maar ik kan me zo voorstellen dat dat niet geheel aangenaem is...quote:
Het LIJKT mij indd verre van aangenaamquote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar ik kan me zo voorstellen dat dat niet geheel aangenaem is...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:05 schreef OA het volgende:
Even wat OA'tjes maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga jij fysiek werken ja?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
whehehehequote:Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ziet er wel lullig uit, als je de hele tijd moet krabben.
Zakrattenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
whehehehe
Ik moet er niet aan denken, krijg ik van ons pa steeds de opmerking: "last van zakratten?"
zakratten jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |