Doe ik ook erg vaak, maar nu heb ik het 1-1 ook een beetje onder de kniequote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Crush65 het volgende:
Ik omspeel de keeper tegenwoordig vaak. Op het laatste moment opzij stappen, simpel intikkertje...
Vaak word ik nog gehaakt door die vuile keeper, zodat je totaal uit balans bentquote:Op maandag 30 juli 2007 13:22 schreef andre347 het volgende:
[..]
Doe ik ook erg vaak, maar nu heb ik het 1-1 ook een beetje onder de knie
Waarom sneller? Was perfect zoals 't in de 360-versie wasquote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Mindstate het volgende:
First of all is the inclusion of Ghana and Ivory Coast, both now fully licensed. More interestingly, the magazine also hints that diving is now a new feature in the game! Im sure it's a feature that many will be unsure about, but if implemented well it could benefit the game moving forward. Hint to Konami: Look at how This Is Football used it. A lesson in how NOT to do it!
Along with this, another magazine has told readers of more new features coming our way. Coming from German PC magazine Gamestar, it confirms a few things the PlayStation mag spoke of including a few extras. Here is a run down:
- 3 Buttons combination to press for a dive.
- Very difficult to dive, because the referee's often give you the yellow card.
- Gameplay and Passing faster.
- Shooting is better/harder.
- No difference between PC/Xbox 360/PS3 version.
- Licenses for Fenerbace and Sao Paulo.
- No Black screen after fouls.
- Player profiles with stats.
Ik zal je zeggen: ik heb nog nooit met inter gespeeld, gewoon uit principe, omdat het zo'n kutteam isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef magnifor het volgende:
Speel dan zelf ook tijdelijk met inter ofzo.
Dan moet je ook niet janken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen: ik heb nog nooit met inter gespeeld, gewoon uit principe, omdat het zo'n kutteam is
Oranje of AC Milanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit met een ander team gespeeld dan met Oranje, Ajax en Lazio met PES!
Vaak lopen passes erg traag, zodat het tempo compleet uit de aanval is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom sneller? Was perfect zoals 't in de 360-versie was. Niet zo nep/arcade als in de PS2-versie.
Die 10 mans muurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Je kan eindelijk bepalen hoeveel man er in de muur komen
http://bp3.blogger.com/_Q(...)v98/s1600-h/Pic6.jpg
http://bp0.blogger.com/_Q(...)dRY/s1600-h/Pic7.jpg
Jaap Stamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef MaxC het volgende:
Je kan ook zelf bepalen wie er mee gaat bij corners. Dat is wel erg fijn!
Waarom zitten er een paar negers het volkslied te zingen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Je kan eindelijk bepalen hoeveel man er in de muur komen
http://bp0.blogger.com/_Q(...)dRY/s1600-h/Pic7.jpg
Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef MaxC het volgende:
Je kan ook zelf bepalen wie er mee gaat bij corners. Dat is wel erg fijn!
Ze nemen afscheid omdat die portugese homo een bal vrij hard kan trappenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarom zitten er een paar negers het volkslied te zingen?
Op de PC is dat allemaal met behulp van patches redelijk goed te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld het FIFA commentaar erin zitten en allemaal authentieke stadiongeluiden etc etc. Geweldig om het dna zo te spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef armeenio het volgende:
wat ze echt duidelijk moeten verbeteren is de soepelheid om actie's te maken.. of ben ik een noob? (PS2).. wat ook net geen adrelanine-kick geeft ..(kan aan mijn kleine k*t tv zitten,waar ik het op speel).. is de supporters.. zowieso als je zit te spelen zijn de supporters al dolblij terwijl er niks aan de hand is.. maar mijn ding was.. als een team nou op hun eigen helft balverlies lijdt tegen ronaldinho bijv. en ronaldinho gaat er als een speer vandoor om te scoren.. dan hoor je die supporters helemaal niet hun stem opheffen om het spannend te maken.. en als je een goal scoort lijkt het netalsof het niks is.. ze moeten dat supporters-gejuich wat realistischer maken.. gameplay zit al goed in mekaar ,het kan alleen maar in details beter worden gemaakt.. maar dat supporters-ding moet wel een stuk opgeschroefd worden.. kwa graphics en geluid (PS2, misschien ook andere consoles maar dat weet ik niet )
kwa stadiongeluiden zit fifa toch al goed in mekaar of heb ik het fout?.. de laaste deel zag er wel goed uit..quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op de PC is dat allemaal met behulp van patches redelijk goed te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld het FIFA commentaar erin zitten en allemaal authentieke stadiongeluiden etc etc. Geweldig om het dna zo te spelen.
Hmm iemand een mirror hij doet het niet bij mij!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef andre347 het volgende:
Op Insidegamer is nu een video over de PS3 versie te zien. Hopen dat de PC er ook zo uit gaat zien. Maar het zal wel weer PS2 kwaliteit worden
Video![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |