abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2007 @ 13:22:52 #151
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51958024
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Crush65 het volgende:
Ik omspeel de keeper tegenwoordig vaak. Op het laatste moment opzij stappen, simpel intikkertje...
Doe ik ook erg vaak, maar nu heb ik het 1-1 ook een beetje onder de knie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:46:19 #152
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51980474
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:22 schreef andre347 het volgende:

[..]

Doe ik ook erg vaak, maar nu heb ik het 1-1 ook een beetje onder de knie
Vaak word ik nog gehaakt door die vuile keeper, zodat je totaal uit balans bent
Soms krijg je er nog een pingel voor, meestal niet.
1op1 80% scoren hier, dus wel realistisch.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52006590
Wat is het toch ook een HOERENSPEL he
Dood aan al die KK lui die alleen met Inter, Brazilië etc... spelen

Kies je Ajax, verwacht je op zijn minst een leuk team er tegenover, neehoor, altijd dat hoeren inter

Voetballend ben je dan gewoon heer en meester, maarja als Zlatan of Adriano de bal heeft, rennen ze het hele middenveld over en schieten ze met 120 km/u in de kruising. Mijn mannetjes kunnen dan niks doen, want ja, hoe pak je de bal af he?

Dit moeten ze echt verbeteren in PES 7, dat je op zijn minst een KANS hebt tegen dat soort teams. En ik ben dan niet het type om zelf alleen maar met inter te spelen, wat heb je daar aan....
pi_52006697
Speel dan zelf ook tijdelijk met inter ofzo.
pi_52006707
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Mindstate het volgende:
First of all is the inclusion of Ghana and Ivory Coast, both now fully licensed. More interestingly, the magazine also hints that diving is now a new feature in the game! Im sure it's a feature that many will be unsure about, but if implemented well it could benefit the game moving forward. Hint to Konami: Look at how This Is Football used it. A lesson in how NOT to do it!

Along with this, another magazine has told readers of more new features coming our way. Coming from German PC magazine Gamestar, it confirms a few things the PlayStation mag spoke of including a few extras. Here is a run down:

- 3 Buttons combination to press for a dive.
- Very difficult to dive, because the referee's often give you the yellow card.
- Gameplay and Passing faster.
- Shooting is better/harder.
- No difference between PC/Xbox 360/PS3 version.
- Licenses for Fenerbace and Sao Paulo.
- No Black screen after fouls.
- Player profiles with stats.
Waarom sneller? Was perfect zoals 't in de 360-versie was . Niet zo nep/arcade als in de PS2-versie.
X
X
X
pi_52006849
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef magnifor het volgende:
Speel dan zelf ook tijdelijk met inter ofzo.
Ik zal je zeggen: ik heb nog nooit met inter gespeeld, gewoon uit principe, omdat het zo'n kutteam is
pi_52006904
Volgens mij heb ik nog nooit met een ander team gespeeld dan met Oranje, Ajax en Lazio met PES!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52006965
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen: ik heb nog nooit met inter gespeeld, gewoon uit principe, omdat het zo'n kutteam is
Dan moet je ook niet janken.
pi_52007120
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit met een ander team gespeeld dan met Oranje, Ajax en Lazio met PES!
Oranje of AC Milan
pi_52011167
Ik hoor ook geruchten dat dit spel voor de Nintendo Wii uitkomt. Iemand die dit kan bevestigen?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:16:22 #161
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52015832
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:

[..]

Waarom sneller? Was perfect zoals 't in de 360-versie was . Niet zo nep/arcade als in de PS2-versie.
Vaak lopen passes erg traag, zodat het tempo compleet uit de aanval is.
29.10 Novastar HMH
pi_52204911
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Je kan eindelijk bepalen hoeveel man er in de muur komen
http://bp3.blogger.com/_Q(...)v98/s1600-h/Pic6.jpg
http://bp0.blogger.com/_Q(...)dRY/s1600-h/Pic7.jpg
Die 10 mans muur
X
X
X
pi_52205517
Je kan ook zelf bepalen wie er mee gaat bij corners. Dat is wel erg fijn!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52206156
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef MaxC het volgende:
Jaap Stam
pi_52210583
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Je kan eindelijk bepalen hoeveel man er in de muur komen
http://bp0.blogger.com/_Q(...)dRY/s1600-h/Pic7.jpg
Waarom zitten er een paar negers het volkslied te zingen?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:16:59 #167
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52211492
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef MaxC het volgende:
Bron?
Lijkt me wel vet
29.10 Novastar HMH
pi_52212940
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Waarom zitten er een paar negers het volkslied te zingen?
Ze nemen afscheid omdat die portugese homo een bal vrij hard kan trappen
pi_52213201
whaa. dat gras ziet er echt gruwlijk uit. Dat gaat mijn pc nooit trekken
pi_52213317
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Bron?
Lijkt me wel vet
Insidegamer impressie
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:12:51 #171
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52213539
Psssst!

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19598

Maaruh het gaat dus de Fifa kant op.

Het wordt makkelijker voor kutgamers.
Het kan dus dalijk zijn dat je kleine broertje 4 keer op de pass knop druk en toevallig op de schiet knop, dat hij dan scoort!

PES was juist zo goed doordat je als skilled player beter was dan die andere.
Met 2006 waren ze al achteruit gegaan.

Winning Eleven 6 FE op de ps2 was echt de beste versie alle tijden!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52216191
Wanneer komt ie uit?! Ik wil spelen!
pi_52272361
Ik vind het best als ze maar de mogelijkheid geven de snelheid van passes te bepalen. Ik wil gewoon kunnen temporiseren, maar ik wil ook strakke passes kunnen geven. In PES 6 spelen ze zo langzaam over, dat ik gewoon rustig wat kan drinken terwijl de bal onderweg is. En de spelers moeten vrijer kunnen bewegen. Dus geen kunstmatige rem waardoor je telkens de bal net mist, of een van de zwakste dingen: als een speler een bal aanneemt vertraagt hij heel even. Tot zover oké. Maar de speler die dan op de bal jaagt en nog op een paar meter afstand is, vertraagt dan automatisch ook, zelfs als je de sprintknop ingedrukt houdt. Ik wil gewoon vol erop!

Shirtje trekken en schwalbes zijn dan wel weer tof.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:23:25 #174
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52284712
Zo! ik weet niet of het ook in PES 7 zit maar de classic teams heb ik nu allemaal geupdate en voorzien
van de originele spelers . Tis echt gaaf spelen met die oude teams van weleer en met namen die de
meesten niet kennen. Denk aan Frankrijk met Platini,Bossis,Papin,Duitsland met Beckenbauer,Uwe Seeler,
Schuster,Oranje met elftal uit 1974 en deels 78,Engeland met S.Mathews,Gordon Banks etc..Italie met
Rossi,Brazilie 1970 met Pele etc etc...
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
pi_52334574
wat ze echt duidelijk moeten verbeteren is de soepelheid om actie's te maken.. of ben ik een noob? (PS2).. wat ook net geen adrelanine-kick geeft ..(kan aan mijn kleine k*t tv zitten,waar ik het op speel).. is de supporters.. zowieso als je zit te spelen zijn de supporters al dolblij terwijl er niks aan de hand is.. maar mijn ding was.. als een team nou op hun eigen helft balverlies lijdt tegen ronaldinho bijv. en ronaldinho gaat er als een speer vandoor om te scoren.. dan hoor je die supporters helemaal niet hun stem opheffen om het spannend te maken.. en als je een goal scoort lijkt het netalsof het niks is.. ze moeten dat supporters-gejuich wat realistischer maken.. gameplay zit al goed in mekaar ,het kan alleen maar in details beter worden gemaakt.. maar dat supporters-ding moet wel een stuk opgeschroefd worden.. kwa graphics en geluid (PS2, misschien ook andere consoles maar dat weet ik niet )
pi_52334738
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef armeenio het volgende:
wat ze echt duidelijk moeten verbeteren is de soepelheid om actie's te maken.. of ben ik een noob? (PS2).. wat ook net geen adrelanine-kick geeft ..(kan aan mijn kleine k*t tv zitten,waar ik het op speel).. is de supporters.. zowieso als je zit te spelen zijn de supporters al dolblij terwijl er niks aan de hand is.. maar mijn ding was.. als een team nou op hun eigen helft balverlies lijdt tegen ronaldinho bijv. en ronaldinho gaat er als een speer vandoor om te scoren.. dan hoor je die supporters helemaal niet hun stem opheffen om het spannend te maken.. en als je een goal scoort lijkt het netalsof het niks is.. ze moeten dat supporters-gejuich wat realistischer maken.. gameplay zit al goed in mekaar ,het kan alleen maar in details beter worden gemaakt.. maar dat supporters-ding moet wel een stuk opgeschroefd worden.. kwa graphics en geluid (PS2, misschien ook andere consoles maar dat weet ik niet )
Op de PC is dat allemaal met behulp van patches redelijk goed te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld het FIFA commentaar erin zitten en allemaal authentieke stadiongeluiden etc etc. Geweldig om het dna zo te spelen.
pi_52336723
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Op de PC is dat allemaal met behulp van patches redelijk goed te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld het FIFA commentaar erin zitten en allemaal authentieke stadiongeluiden etc etc. Geweldig om het dna zo te spelen.
kwa stadiongeluiden zit fifa toch al goed in mekaar of heb ik het fout?.. de laaste deel zag er wel goed uit..
pi_52337311
Hij bedoeld dat ie alleen de commentatoren van FIFA in PES heeft gezet
pi_52588093
Op Insidegamer is nu een video over de PS3 versie te zien. Hopen dat de PC er ook zo uit gaat zien. Maar het zal wel weer PS2 kwaliteit worden
Video
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:52:54 #180
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52589072
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef andre347 het volgende:
Op Insidegamer is nu een video over de PS3 versie te zien. Hopen dat de PC er ook zo uit gaat zien. Maar het zal wel weer PS2 kwaliteit worden
Video
Hmm iemand een mirror hij doet het niet bij mij!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')