Het werkte toch? Al hoort het niet in een voetbalspel. Heb er genoeg penalty's door tegen gehad. Zet je een goede sliding op de bal in, doet je tegenstander een schwalbe.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup. Jammer dat het er alleen leuk uit zag. Als het nog werkte.
Al moeten ze dat niet in PES doen, dan word ik nog gefrustreerder als ik genaaid wordt
ja daar ben ik idd ook voor, dat er random 1 op de zoveel keer een buitenspelgoal wordt goedgekeurdquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:29 schreef Leonos het volgende:
Is in het echt ook?
Hoop dat ze buitenspel ballen soms ook gewoon door laten.
1 op de 5 wedstrijden ofzo
jah als je tegen marrokko speeltquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Leonos het volgende:
Of dat de supporters op de tribune dingen op het veld gaan gooien en het veld op komen
Ultiem vermaak
Zegt iemand met een Suarez-avatarquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:25 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Het werkte toch? Al hoort het niet in een voetbalspel. Heb er genoeg penalty's door tegen gehad. Zet je een goede sliding op de bal in, doet je tegenstander een schwalbe.
PCquote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef milo07 het volgende:
Ook ik verheug me op de nieuwe PES. Ik heb PES 6 nu al tot in den treure gespeeld en zit te wachten op een nieuw spel. Uiteraard het eerst voor de PS 2/3f*k Xbox
![]()
Hebben ze alle licenties dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
Das al een hele verbetering dan![]()
Trouwens, als ze alle licenties van de competities hebben, kunnen ze dan ook geen league's met transfers maken? Gewoon echte CL deelname enzo? Nu heb je maar 4 ML's.
Er staat (gelukkig) dat het 'moeilijk is' om er gebruik/misbruik van te maken, precies zoals het hoort te zijn. Niet dat het thuis hoort in het voetbal, maar het is helaas 'onderdeel van het spel' geworden...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Mindstate het volgende:
- 3 Buttons combination to press for a dive.
- Very difficult to dive, because the referee's often give you the yellow card.
- Gameplay and Passing faster.
- Shooting is better/harder.
- No difference between PC/Xbox 360/PS3 version.
- Licenses for Fenerbace and Sao Paulo.
- No Black screen after fouls.
- Player profiles with stats.
Ben niet zo blij met de schwalbes
dat vind ik zo typisch pes denken. Het is een beter spel dan fifa, maar echt zeker niet optimaal. Als je alleen op de keeper komt moet je gewoon scoren in 80% van de gevallen, klaar. En dát hebben ze bij fifa dan weer wel gedaan (tenminste t/m '07)quote:Op maandag 23 juli 2007 17:38 schreef satecl het volgende:
Moet je beter oefenen....
Dan speel je toch fifa? PES is geen spel waar je op een button klikt en gelijk scoort. Je moet er moeite voor doen. Als je dat niet ziet zitten dan speel je fifa.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat vind ik zo typisch pes denken. Het is een beter spel dan fifa, maar echt zeker niet optimaal. Als je alleen op de keeper komt moet je gewoon scoren in 80% van de gevallen, klaar. En dát hebben ze bij fifa dan weer wel gedaan (tenminste t/m '07)
Dat is gewoon oefenen. Ik scoor 9 van de 10 keer 1 op 1.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:33 schreef WooZ het volgende:
shooting is harder
Wat is dat voor gezeik, nu heb ik al dat ik vaak mis als ik 1 op 1 met de keeper sta, die ballen horen er gewoon zowat altijd in de gaan
Er zijn altijd wel mensen die er een weekje op oefenen, en het dan helemaal masteren, en dit dan continu gebruiken als je online een potje tegen ze speelt. Ik moet nog maar zien hoe moeilijk het gaat worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Er staat (gelukkig) dat het 'moeilijk is' om er gebruik/misbruik van te maken, precies zoals het hoort te zijn. Niet dat het thuis hoort in het voetbal, maar het is helaas 'onderdeel van het spel' geworden...
Hopen dat het schieten wel een beetje veranderd want ik schiet soms nog te vaak ver en hoog overquote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die er een weekje op oefenen, en het dan helemaal masteren, en dit dan continu gebruiken als je online een potje tegen ze speelt. Ik moet nog maar zien hoe moeilijk het gaat worden.
Bij Fifa scoor ik ook 80% als ik met één aanvaller tegenover vier verdedigers vanaf de cornervlag de bal op doel schiet.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat vind ik zo typisch pes denken. Het is een beter spel dan fifa, maar echt zeker niet optimaal. Als je alleen op de keeper komt moet je gewoon scoren in 80% van de gevallen, klaar. En dát hebben ze bij fifa dan weer wel gedaan (tenminste t/m '07)
Ja, ik ook. Gewoon een simpel lobje of de keeper omspelen. Af en toe gewoon schieten werkt ook best aardig.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is gewoon oefenen. Ik scoor 9 van de 10 keer 1 op 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |