Precies, als gewoon spel vind ik PES vele malen beter maar dingen als soundtrack, commentaar en vormgeving van menuutjes enzo vind ik bij fifa veel beter.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef VoreG het volgende:
De enige + die ik bij Fifa heb is de totale vormgeving, de extra opties ed. die je daar toch wel hebt en die Konami vakkundig om zeep kan helpen.
Maar het blijft een voetbalspel en in het voetbal is PES verreweg de beste.
Klinkt wel vet ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:47 schreef VoreG het volgende:
Overigens moet ik bekennen dat ik Fifa dit jaar ook ga spelen.
Er komt namelijk een optie Superstar in, die zit ook in Madden 06. Dat houdt in dat je 1 iemand speelt en die kan steeds beter worden etc. In Madden ben ik daar helemaal verslaafd aan.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:49 schreef Niek. het volgende:
Maar dan bestuur je de hele wedstrijd maar 1 speler?
Kan dat ook met PES6....?? Hoe dan, want dat lijkt me erg vetquote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..].
Dat kan met PES ook, maar EA heeft dat best goed uitgewerkt in Madden.
Volgens mij player settings en dan pijltje naar rechts blijven doen bij het selecteren van de team kant.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Kan dat ook met PES6....?? Hoe dan, want dat lijkt me erg vet
Je kan bij de player settings je team kiezen, daar kan je ook semi-auto, manual en fix kiezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Kan dat ook met PES6....?? Hoe dan, want dat lijkt me erg vet
Popups all over the place, maar geen scans.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:08 schreef The_Verve het volgende:
Scans uit PSM3. Ziet er goed uit!
http://winningeleven11.blogspot.com/
Nice, hopen dat al die speculaties uit dat artikel ook uitkomen. Klinkt erg goed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:08 schreef The_Verve het volgende:
Scans uit PSM3. Ziet er goed uit!
http://winningeleven11.blogspot.com/
Volgens het 2e plaatje zijn hier veranderingen in (PES Management Elementen)quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:04 schreef Damzkieee het volgende:
Menu op het 3e plaatje ziet er in elk geval ook een stuk netter uit.Ook interviews en dergelijke maken de game mijns inziens aantrekkelijker. Nu de Masterleague nog aanpassen
quote:Nieuws | 4 juli 2007 - Konami heeft een tweetal nieuwe features van Pro Evolution Soccer 7 bekendgemaakt. Hoe het gaat werken is nog even afwachten, maar vast staat dat het mogelijk wordt om je tegenstander vast te houden aan zijn shirtje. Een andere vernieuwing, die niet zo zeer van invloed is op de gameplay, is dat je in het pauzemenu een klein picture in picture beeld van de reservebank te zien krijgt.
Dat 2e deel is onzin. Leuke dingen hoor, maar ga het menu vernieuwen enz. Niet dit soort kleinigheden.quote:
Moet je Viva Football spelen, kon je zelfs de scheids neerhoeken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef Leonos het volgende:
Ik wil ook gewoon iemand keihard voor z'n hoofd kunnen slaan als ik achter sta.
Dat zat er ooit in Fifa, Fifa 97 dacht ik, dan kon je met Q een doodschop uitdelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef Leonos het volgende:
Ik wil ook gewoon iemand keihard voor z'n hoofd kunnen slaan als ik achter sta.
En in 98 schwalbes maken. Zag er best leuk uit...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zat er ooit in Fifa, Fifa 97 dacht ik, dan kon je met Q een doodschop uitdelen.
Yup. Jammer dat het er alleen leuk uit zag. Als het nog werktequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:04 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En in 98 schwalbes maken. Zag er best leuk uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |